האם עסק פטור יכול להיות רווחי?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

עסק פטור רווחי

עסק פטור הינו עסק שסך הכנסותיו במחזור השנתי לא יעלו על 100,491 אלף ש"ח נכון לשנת 2020. בחילוק מהיר יוצא שכל חודש העסק מכניס במקרה הטוב קצת למעלה מ-8 אלף ש"ח, וכמו שאנו יודעים במדינה שלנו קשה להתקיים גם בסכומים גבוהים יותר. אם כן, איך עוסק פטור יכול להיות רווחי?

 

כמה עולה לטפל בתיק של עסק פטור?

אוקיי, אז כבר ראינו שהרווח החודשי שלנו הוא לא בשמיים, אך אולי טיפול בתיק יוכל להחזיר לנו את האוויר לגוף. אם כך, לצורך טיפול בתיק עוסק פטור עליכם להיעזר ברואה חשבון, גם כדי לפתוח את התיק וגם עבור הגשת דו"חות והתנהלות שוטפת מול הרשויות.

 

פתיחת תיק עוסק פטור בסיוע רואה חשבון יעלה לכם בין 250 ש"ח ועד 500 ש"ח.

הגשת דו"ח שנתי של עוסק פטור עולה בטווח ה- 1,000 ש"ח אך יכול לטפס גם ל-1,200 ש"ח.

 

מומלץ תמיד לבדוק מה כלול המחיר כי לרוב את המחיר פורסים לתשלום חודשי בעבור הגשת הדו"ח ועוד טיפולים אחרים הקשורים בהתנהלות השוטפת של העסק. וודאו מה בנוגע להוצאות אחרות כמו הצהרת הון וכד'.

 

 

איך הופכים עסק פטור לעסק רווחי?

חשוב שתכירו את העולם שאתם נכנסים אליו, עולם העסקים הפרטיים, עולם שיכול או להעיף אתכם לשמיים או לרסק אתכם לרצפה. קשה מאוד להיות עצמאי היום, אבל עם ניהול כלכלי נכון ומחשבה קדימה תוכלו להגיע להישגים גבוהים. לצערנו, כיום עסקים קטנים הם העסקים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר להיסגר בתוך פחות משנתיים מפתיחת העסק.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת כדי לעבוד בצורה כלכלית נכונה יותר. ברגע שפתחתם עסק פטור, למרות הדעה הרווחת שאתם לא זכאים להחזרים בגין הוצאות, אתם אכן זכאים גם אם אתם עובדים מהבית. עוסק פטור יכול לקבל החזרי מע"מ אך לא מס עבור מים, חשמל, אינטרנט ועוד.

חשוב להכיר בעובדות, עוסק פטור הוא הכנסה נוספת ולא עיקרית ברוב המקרים. אם אתם סטודנטים שחיים אצל ההורים ואתם עובדים מהבית, אז הכנסה של עד 8.3 אלף ש"ח בחודש נראה הכנסה אסטרונומית. אך כאשר אתם צריכים לשלם חשבונות, אוכל ושכירות הסכום נעלם תוך ימים ספורים. עסק פטור יכול להיות פרילנסר, שף פרטי, קוסם, שחקן ועוד…

עדיף עוסק מורשה

אז כן, אם אתם מתכננים להתפרנס מהעסק באופן בלעדי, עסק מורשה הוא הבחירה שלכם. כמובן, כדאי שתכניסו בהתאם… כל אדם בעל עסק פטור רשאי גם לעבוד כשכיר, אך יש למלא את הטפסים הנדרשים ולדווח לרשויות וזאת על ידי רואה חשבון. בסופו של דבר חשוב להבין, עסק פטור נוצר להכנסה נוספת אך לא עיקרית אך גם בשבילו צריך ניהול כלכלי נכון.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
כמה עולה רואה חשבון לעוסק פטור
כמה עולה רואה חשבון לעוסק פטור

כמה עולה רואה חשבון לעוסק פטור לאחר לידתו של הבן הבכור החלטת להוריד משעות העבודה שלך כדי להיות איתו כמה שיותר, וכך גם שתוכלי להיות

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!