Site icon המרכז לרואי חשבון

איך לבחור יועץ עסקי שיצעיד אתכם קדימה?

קרדיט תמונה: freepik

יועץ עסקי אמור להיות איש המקצוע שיוציא אתכם מהבוץ שנתקעתם בו. עם זאת ישנה חשיבות לבחור את האיש הנכון שידע לעשות בדיוק את המשימה הזאת. לא מעט יועצים עסקיים יבטיחו לכם הרים וגבעות, אך בפועל הם לא יספקו לכם את מבוקשכם. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם להבין מראש כיצד תעשו בחירה שלא תתחרטו עליה. כל אחד מהטיפים האלה יאפשר לכם לבחור את היועץ העסקי המושלם לכם. נדגיש כי מה שנכון עבור העסק שלכם זה לא בהכרח מה שנכון עבור עסקים אחרים. כל בעל עסק צריך לעשות את הבחירה שתהיה נכונה עבורו ועבור העסק שלו.

 

איש מקצוע שמגיע עם תוצאות

זה שכל יועץ עסקי יכול לספר לכם סיפורים, את זה אתם בוודאי כבר יודעים. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי תוצאות אי אפשר לזייף בשום צורה שהיא. כך שאם תפנו לאיש מקצוע שיש לו תוצאות מוכחות, זה יוריד מכם את מפלס הלחץ. תזכרו כי היועצים העסקיים הם אלה שאמורים להרשים אתכם כדי שאתם תבחרו בהם. אתם לא אמורים להיות הפעם אלה שעובדים קשה כדי שהלקוחות יבחרו בכם.

 

המלצות של בעלי עסקים אחרים

אין תחליף להמלצות של בעלי עסקים שכבר עבדו עם אותם יועצים עסקיים. מי שעבד עם יועץ עסקי מסוים יכול לספר לכם כל מיני תובנות שונות שעלו במעלה הדרך. ההמלצות יכולות להיות טובות, אך כמובן שיכולות להגיע גם ביקורות שונות. זוהי הדרך שלכם להימנע ממצב שבו תכניסו ראש בריא אל תוך מיטה חולה. מראש תבחנו מה אחרים מספרים על היועץ העסקי שאמור להעניק לכם שירות לעסק. אם יש המלצות רבות זה אומר שאתם תעשו בחירה נכונה.

 

מידת הזמינות של היועץ העסקי

יש לכם שאלות רבות לאורך הדרך? אתם תרצו לדעת כי בצד השני תהיה אוזן קשבת. הרי כל בעיה שצצה לפניכם, הדבר הראשון שתרצו לעשות זה לדבר עם היועץ העסקי. הרי הוא אמור להיות זה שיתווה את הדרך, וינחה אתכם מה נכון לעשות. יועץ עסקי חייב להיות זמין מסביב לשעון כדי לספק תשובות בזמן אמת על שאלות שונות. אם היועץ העסקי לא יהיה זמין, זוהי עשויה להיות בעיה רצינית. מעבר לכך תרצו לדעת כי יהיו לכם ערוצי תקשורת ישירות עם אותו אדם שילווה אתכם.

 

האינטראקציה בניכם לבינו

אנו מציעים לכל מי שמחפש יועץ עסקי לערוך איתו פגישת היכרות ראשונית. אומנם בפגישת ההיכרות הראשונית לא תוכלו ללמוד הרבה על איש המקצוע, אך כן תרגישו הרגשות שונות. מראש תרצו לדעת כי יש לכם אינטראקציה טובה עם אותו איש מקצוע שאמור לספק לכם ליווי לאורך הדרך. אם לא תרגישו בנוח לשתף אותו בדברים שמעסיקים אתכם זוהי תהיה בעיה. בשלב מסוים תמצאו את עצמכם עומדים במקום מבלי יכולת להתקדם קדימה.

Exit mobile version