Site icon המרכז לרואי חשבון

מדוע כדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית?

קרדיט תמונה: freepik

אנו חיים בעידן דיגיטלי. עידן של אינטרנט, עידן של רשתות חברתיות, עידן של זומים, עידן של קניות אונליין. עידן של כאן ועכשיו. בנוסף, אנחנו מניעים תהליכים שהמטרה שלהם היא ליצור עולם טוב יותר. בריא יותר. ירוק יותר. מטיב יותר איתנו עם הסביבה. מצד אחד יערות שלמים נכרתים לצורכי מסחר, מצד שני מקימים בתי מלון טבעוניים. מצד אחד מזהמים את הסביבה שלנו עם תהליכי ייצור נפט ואנרגיה, מצד שני דוגלים בבנייה ירוקה ואקולוגית. מצד אחד מתפילים מים מזוהמים מצד שני הורגים חיות לצורכי מאכל ואופנה. אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו חייבים לחשוב ירוק יותר, נקי יותר, אחרת לא יישאר כאן כלום. אז בשורות הבאות בחרנו להציג בפניכם את כל הסיבות מדוע צריך וכדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית בנוסף לכך שמדובר בתהליך ירוק, תהליך התומך בסביבה שלנו ומסייע לחסוך כריתה של מאות אלפי עצים ברחבי העולם. פחות נייר, יותר ירוק.

 

נוחות ומהירות

בתור בעלים של עסק, ארגון, חברה או עמותה הזמן שלכם וודאי יקר. כל כך יקר שהייתם אולי אפילו מוכנים לשלם עבור עוד כמה שעות ביממה, רק כדי שתוכלו להספיק לעשות את כל מה שאתם צריכים. אז במקום לכתוב הצעות מחיר ביד ולשלוח אותם אלוהים יודע איך, במקום להפיק קבלות ולחכות לדואר ישראל, פשוט תתייעלות ועברו לתוכנה פשוטה שקוראים לה חשבונית ירוקה. זה יחסוך לכם המון זמן, יאפשר לכם להתנהל בצורה נוחה ולאגד את כל המסמכים, הדוחות והחשבוניות שלכם במקום אחד. צריכים חשבונית של לקוח? פשוט מזינים את שם הלקוח ועולות לכם כל החשבוניות שלו לפי תאריכים, סכומים וכדומה.

 

נוח יותר לראות ולנהל את החשבוניות

במקום לדפדף בקלסרים, לעלות על סולם ולחפש את הקלסרים של שנה שעברה, במקום לצאת למחסן ולהזיע בחום, יש לכם את כל מה שאתם צריכים בלחיצת כפתור אחת. קוראים לזה חשבונית ירוקה. בצורה נוחה ופשוטה כל המסמכים שלכם מתוייקים ואתם יכולים לשלוף כל מה שאתם צריכים ברגע אחת. התוכנה גם מאפשרת לכם להוציא דוחות מסודרים לצורך הנהלת חשבונות כמו דוחות רווח והפסד, דוח הוצאות, דוח תקבולים וכדומה.

 

תורם למיתוג ומקצועיות

ברגע שיש לכם חשבונית ירוקה, יש לכם גם לוגו, יש לכם גם חתימה דיגיטלית וזה נראה הרבה יותר טוב בעיני הלקוחות שלכם ובעיני הספקים שלכם ובעיני כל מי שאתם עובדים איתו. עסק מוצלח הוא עסק שמכבד את עצמו ושומר על מיתוג ושיווק אחיד.

 

אפשרות להוצאה מיידית בעת רכישה בדיגיטל

אם יש לכם חנות דיגיטלית שאתם מוכרים בה מוצרים או שירותים ללקוחות שלכם, בכל פעם שמתבצעת רכישה דרך החנות שלכם, תישלח חשבונית ללקוח באופן אוטומטי בלי שתצטרכו לעשות שום דבר. המערכת תשמור את כל החשבוניות והקבלות ככה שתוכלו להישאר במעקב.

 

 

Exit mobile version