Site icon המרכז לרואי חשבון

מה לבדוק כאשר מבצעים השוואת ביטוח מחלות קשות?

כאשר אתם מבצעים השוואת ביטוח בריאות או השוואת ביטוח מחלות קשות מוטב כי תדעו מה עליכם לבדוק. אם לא תדעו מה נדרש מכם לבדוק, אתם עלולים לפספס את המהות של ההשוואה. הרי לא בכל יום אתם מבצעים השוואה, ומוטב כי תבצעו אותה בצורה אפקטיבית. כעת אנו נסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לבדוק, ואיך תוכלו לקבל את מלוא התועלת מהביטוח. הרי לא בכל יום יוצא לכם לסגור ביטוח חדש, אז לפחות תדעו כי הוא יכסה אתכם מכף רגל ועד ראש.

 

גובה הפיצוי בעת הפעלת הביטוח

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק בעת השוואת ביטוח מחלות קשות או בריאות הוא כמובן כמה כסף תקבלו. לכל חברת ביטוח יש את הסטנדרטים שלה, והסטנדרטים משתנים בין חברות הביטוח השונות. כך שאל תצאו מנקודת הנחה כי מה שאתם תקבלו בחברה אחת זה מה שתקבלו גם בחברה אחרת. תוודאו בידוק מהו גובה הפיצוי שאותו אתם עומדים לקבל.

 

גובה ההשתתפות העצמית

עוד פרמטר שיכול לעשות את ההבדל בעת השוואת ביטוח בריאות או ביטוח מחלות קשות זה גובה ההשתתפות העצמית. מדובר על הסכום שאותו אתם תצטרכו לשלם כאשר תרצו להפעיל את הביטוח. עליכם להיות בטוחים כי אתם תוכלו לעמוד בתשלום שנדרש מכם. גם כאן תוכלו לראות הבדלים רציניים בין חברות הביטוח השונות. יש חברות שלוקחות דמי השתתפות עצמית גבוהים ויש אחרות שלוקחות דמי השתתפות עצמית נמוכים. כך שתבחנו את המצב לעומק לפני שאתם סוגים את הביטוח.

 

גובה התשלום החודשי לחברת הביטוח

השוואת ביטוח מחלות קשות או השוואת ביטוח בריאות תאפשר לכם לדעת מראש כמה תצטרכו לשלם כל חודש. התשלום החודשי הוא כמובן התשלום הרציני ביותר שאותו יהיה עליכם לשלם לחברה הביטוח. כך שמוטב שתבחנו את התשלום מראש ותוודאו כי הוא לא יהיה כבד עליכם. לא מדובר על תשלום חדש פעמי, מדובר על תשלום שתצטרכו לשלם אותו בכל חודש. אם לא תבחנו אותו לעומק אתם עלולים להביא את עצמכם למצב שבו תהיו עם הגב אל הקיר.

Exit mobile version