Site icon המרכז לרואי חשבון

מחשבים בשבילכם את הכל

קרדיט תמונה: freepik

פעם כשהיינו ילדים היינו משתמשים רבות במחשבון כיס או במחשבון מדעי לצורך חישוב של כל מני נוסחאות בבית הספר. בעיקר בתקופת המבחנים, היה צורך גדול בחישוב של נוסחאות ארוכות ומסובכות ובהן שימוש בחזקות, סינוסים וכדומה. אמנם, גם כשאנחנו גדלים עדיין יש לא מעט מחשבונים שאנחנו מוצאים אותם יעילים ביותר לצורך חישוב הכרחי, במיוחד אם זה דורש מטעם תפקידינו בעבודה.

 

מחשבים לכם את זה

ועכשיו, חדש בשבילכם – האתר מחשבון בקליק מציע לכם להיכנס ולחשב את כל הסוגים של החישובים והנוסחאות בקלות וביעילות! כבר לא צריך להסתמך על חישוב מהיר בראש או במחשבון כיס שתסתובבו איתו לכל מקום. באמצעות האתר אפשר לחשב כמעט כל דבר – המרת מטבעות חוץ, המרת מידות, חישוב נוסחאות סבוכות במתמטיקה או בגיאומטריה, חישוב אחוזים באמצעות מחשבון האתר ועוד. אין ספק שתמצאו את האתר שימושי ביותר!

 

אילו מחשבונים קיימים באתר?

באתר מחשבון בקליק תוכלו להשתמש בכל מני סוגים של מחשבונים לצורך בדיקות, חישובים מסובכים, המרת מט"ח, המרה של מידות הנפוצות באמריקה ובאירופה ועוד. יש מידות שמשתמשים בהם באמריקה ואינן נפוצות באירופה, או מידות הנפוצות באירופה שלא מוכרות כל כך ולא פופולריות באמריקה. לכן, מדי פעם יש צורך לחשב את המידה הנכונה על פי מה שיש ברשותכם.

 

חישוב אחוזים בקליק אחד

חישוב אחוזים באמצעות מחשבון ניתן לעשות דרך האתר. אם אתם רוצים לברר כמה זה ערך מסוים מתוך ערך מסוים באחוזים וקצת קשה לכם לחשב את זה בראש, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליד את הנתונים בידכם במחשבון שבאתר. שימו לב איזה ערך אתם מציבים לאיזו רובריקה, ואיזו צורך חישוב אתם משתמשים.

לחלופין, תוכלו לחשב במחשבון שבאתר כמה זה אחוזים זה כך וכך מתוך ערך מסוים. למשל, כמה זה 40 אחוזים מתוך 30,000. כל זאת ועוד ניתן לבצע בקלות ובפשטות.

 

חישוב המרות בקלי קלות

מתכננים את המסע שלכם לחו"ל? אל תצאו מבלי לבצע המרת מט"ח כדי שלכסף שלכם יהיה ערך אמיתי למקום אליו אתם מגיעים. יש תקופות שערך המטבע המקומי עולה ויש תקופות שהוא יורד, ולכן חשוב לא להסתמך על אינטואיציה או "בערך" בנוגע לחישוב של הוצאות הטיול שלכם. בצעו חישוב מהיר של המרת מט"ח באתר מחשבון בקליק, כך תדעו בדיוק כמה כסף יש לכם וכמה אתם מוכנים להשקיע על ההוצאות.

 

חישוב מידות נעלים

רוצים לקנות נעליים מחנות אינטרנטית כלשהי המספקת את המוצרים מחו"ל, ונתקלתם בזוג נעליים יפהפה אך המידות לא ברורות לכם? יש כל מני שיטות לחישוב מידות נעליים – מידה אמריקאית, מידה אירופאית, מידה ישראלית ואף מידה אוסטרלית. אם אתם יודעים מה המידה שלכם בנעליים אבל רק לפי שיטה אחת, תוכלו להמיר אותה לשיטה הזרה וכך לבחור את זוג הנעליים המתאימות!

 

Exit mobile version