Site icon המרכז לרואי חשבון

מכירת מטבעות זהב

pixabay

השימוש במטבעות הזהב הוא דבר עתיק כמו המסחר עצמו. אחד מהסממנים הברורים של יצירת תרבויות וציוויליזציות מתקדמות הוא המסחר, כמו גם התקדמות הרפואה (איחוי שברים וטיפול בפצועים, שלא כמו חיות…) והתקדמות הידע החקלאי (שליטה במקורות המזון שלנו, ולא תלות מלאה בטבע, כמו החיות…). מכירת מטבעות זהב היא חלק מהתרבות האנושית, והזהב הוא ממש חלק בגנטיקה התרבותית שלנו.

לא משנה מאיזה עם, מאיזו עדה, ומאיזה חלק מהעולם הגדול אתם מגיעים. זה לא משנה הגיל, השפה, הרקע והאופי – כולנו מכירים בערכו של הזהב, גם אם אנחנו לא יודעים את הערך הנוכחי שלו.

 

מה משפיע על ערך מטבעות הזהב?

מה שיפה בערך הזהב הוא שהוא תמיד בעל ערך. עולה או יורד, משתנה לכאן או לכאן, הזהב מלווה אותנו בכזו נאמנות ושומר על היותו בעל ערך כל כך הרבה דורות, וזה תוך כדי שמתפתחים עשרות, אם לא מאות כלים פיננסיים אחרים, מתוחכמים יותר, טכנולוגיים יותר, וכביכול מסנוורים יותר.

כדי לקבל הלוואה וכסף עבור הזהב והיהלומים שלכם, יש צורך לקבל הערכה מדויקת על השווי העכשווי שלהם. שווי המטבעות משתנה ממטבע למטבע, ומכמות הזהב שנמצאת בו. שלא כמו זהב גולמי, הרי שזהב שכבר עובד לכדי מטבע מחזיק בערך אחר, ערך מוסף, שמגיע מעצם היותו מטבע. מכיוון שכך, מטבעות ספציפיים מקבלים ערך גבוה יותר מאחרים, ומדובר בשוק אספנות נרחב ומשגשג.

 

ערך הזהב נקבע לפי כל מיני משתנים:

 

מי סוחר במטבעות זהב?

מכיוון שהזהב מהווה חלק כה הדוק מהכלכלה העולמית מאז ומעולם, תמיד ניתן למצוא אנשים אשר מכירת מטבעות זהב (וקנייתם) הוא המקצוע שלהם. כדי להבין מה ערך המטבע שבידכם, יש להתייעץ עם מומחה בתחום מכירה וקנייה של מטבעות זהב, אנשים שזה המקצוע שלהם, ויוכלו לתמחר עבורכם את המטבע, ואף לקנות מכם את המטבע או את המטבעות.

סוחר במטבעות זהב ובזהב יוכל לעיתים גם להציע לכם את האפשרות למשכן את מטבעות הזהב שלכם (או דברים יקרי ערך אחרים כגון יהלומים או כלי כסף) כערבון תמורת הלוואה. בצורה זו תוכלו לקבל את הכסף שאתם צריכים במזומן ברגע הזה, ובזמן אחר בעתיד לקחת בחזרה את מה שמשכנתם, את הכסף, הזהב וכיו"ב, תמורת החזר ההלוואה במלואה.

Exit mobile version