Site icon המרכז לרואי חשבון

על חשיבותו של ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון

קרדיט תמונה: freepik

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח המיועד לבעלי מקצועות חופשיים וביניהם רואי חשבון, יועצי מס והעוסקים בהנהלת חשבונות. מה הביטוח מכסה בדיוק ולמה כל כך חשוב שיהיה לכם אותו? על כך במאמר שלפניכם.

עבודה יומיומית מורכבת שעלולה לגרום לטעויות

כל מי שעוסק בתחום הפיננסי אחראי על כספיהם של לקוחותיו באופן ישיר. מדובר בתחומי פעילות מאתגרים למדי, ועל כתפיהם של העוסקים במלאכה מוטלת אחריות כבדה. תחומים אלה גם תחומים בדד ליינס, מה שיוצר לעתים גם לחץ ועומס המתווספים למורכבות של תחום זה. כל אלה מהווים כר פורה אי דיוקים, השמטת פרטים חשובים ושלל טעויות בדוחות אשר עליהם הם אמונים, מה שעלול לגרום להפסדים כספיים או להטלת קנסות על לקוחותיהם.

הסיבה לנחיצותו של ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון

טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר לא רק לגרום לנזקים כספיים ללקוחות שלכם, אלא גם לפגוע ברואה החשבון עצמו או לכל אדם אחר שמספק שירותים בתחום הפיננסי. מצב כזה חושף אתכם, כנותני שירות, לתביעות רשלנות ולהליכים פליליים, היות ובישראל עבירות מס נחשבות בתור עבירות פליליות הכרוכות בעונשים כבדים ביותר, לרבות תשלום פיצוי נזיקין בטווח מחירים שיכולות להאמיר גם למאות אלפי שקלים אם לא יותר.

הגנה מושלמת מול תביעות רשלנות – מה כולל הביטוח?

מה ניתן לעשות אם חלילה לקוח יתבע אתכם בטענה שנגרם לו נזק כתוצאה מקבלת שירות רשלני או הפרת חובה מקצועית? נכון להיום הפתרון היחידי הקיים בשוק לצורך הגנה מפני תביעות רשלנות הוא פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון. מדובר בביטוח המספק לכם הגנה משפטית מלאה, החזר הוצאות נלוות לתביעה, ואפילו תשלום פיצויים, בהתאם לגבולות האחריות בפוליסה, אם בית המשפט פסק לטובת התובע.

מי יכול לרכוש לעצמו ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון?

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מיועדת לבעלי מקצועות חופשיים באשר הם, אך לכל בעל מקצוע יש את הסיכונים אשר הוא ספציפית חשוף אליהם. אך ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון מתאים גם לכל מי שעוסק בתחומים הבאים:

איך לרכוש ביטוח אחריות מקצועית בצורה קלה ופשוטה?

חשוב לפנות לסוכן ביטוח שמתמחה בתחום לצורך השוואת מחירים ותנאים בביטוח, שכן לכל פוליסה יש את הניואנסים הקטנים שלה שדורשים תשומת לב, מחשבה ואפילו יצירתיות. כמו כן חשוב להכיר את הצרכים שלכם לעומק, את אופי עובדתכם ואת ההיסטוריה הביטוחית שלכם לצורך התאמת פוליסה אידיאלית.

במרכז הביטוח לעסקים מתמחים בענף זה כבר עשרות שנים, עובדים בצמוד לכל הגופים המובילים בארץ ומשתמשים במערכת מתקדמת המאפשרת השוואה מקיפה ויעילה בין כל הפוליסות הקיימות. צרו קשר עוד היום והבטיחו השקט הנפשי שלכם.

 

 

Exit mobile version