Site icon המרכז לרואי חשבון

שירותי רואה חשבון

שירותי רואה חשבוןשירותי רואה חשבון

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך עם מס הכנסה, קיים המקצוע ראיית חשבון. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהם שירותי רואה חשבון?

רואה חשבון הוא איש מקצוע בעל השכלה רחבה בתחומי חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת חשבונאית ועוד. רואה החשבון הוא למעשה איש מקצוע שהוסמך על פי חוק לעסוק בראיית חשבון. חשוב מאוד שרואה החשבון יהיה מוסמך ויחזיק ברישיון בתוקף. 

שירותי רואה חשבון הם רבים וכוללים בדיקה, ביקורת ואישון של כל מאזן, חשבון רווח והפסד, חשבון הכנסות והוצאות וכל תפקיד אחר שנכלל בכך. 

מטרתו של רואה החשבון היא לסייע לבעל העסק בניהול העסק מבחינה פיננסית. הוא דואג להגיש דו"חות נדרשים של ההכנסות של העסק, מסייע בקבלת החזרים על הוצאות מוכרות, עוזר לעסקים חדשים בפתיחת תיק מול מס הכנסה ועוד. 

מדוע צריך לקבל שירותי רואה חשבון?

ניהול עסק הוא משימה לא פשוטה שמצריכה בירוקרטיה רבה מול הרשויות. החוקים מורכבים ולא תמיד מה שנראה על פני השטח מספיק. אף אחד לא רוצה להסתבך עם הרשויות ולכן על מנת להתנהל נכון ולמלא את כל החובות שלכם כנדרש מומלץ לקבל שירותי רואה חשבון. 

לפניכם מספר סיבות לקבלת שירותי רואה חשבון- 

שירותי רואה חשבון- כיצד בוחרים?

בחירת רואה חשבון יכולה להיות משימה לא פשוטה וקריטית לעתיד העסק שלכם. קיימות אפשרויות שונות שעומדות לפניכן. קודם כל תצטרכו לבחור בין משרד רואי חשבון לבין רואה חשבון עצמאי. בדרך כלל משרד רואי חשבון יהיה מקצועי יותר. משרדים הם בדרך כלל בעלי שם ולכן צריכים לתת תוצאות ברמה גבוהה. יש לקחת בחשבון כי ברוב המקרים תנאי הקבלה למשרדים יהיו מחמירים יותר ויצריכו ידע רב וניסיון רב. מהצד השני רואה חשבון עצמאי בדרך כלל יהיה זמין יותר ויעניק לכם יחס אישי יותר. 

אלמנט נוסף שיהיה עליכם לקחת בחשבון בבחירה של רואה החשבון הוא התקציב שלכם. 

על מנת לבחור רואה חשבון מתאים עליכם להגיע לפגישה. הפגישה הראשונה היא חשובה מאוד כיוון שבה אתם למעשה מבינים מי האדם העומד מולכם והאם יש לכם איתו כימיה נכונה. 

חשוב לוודא כי יש חוזה התקשרות מקובל בין רואה החשבון אליכם וכי מפורטים בו המחירים עבור הפעולות השונות. 

Exit mobile version