רואה חשבון בזכרון יעקב

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך עם מס הכנסה, קיים המקצוע ראיית חשבון. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו רואה חשבון בזכרון יעקב?

רואה חשבון בזכרון יעקב הוא איש מקצוע שהוסמך על פי חוק לעסוק בראיית חשבון ויש לו את הרישיון המתאים. תפקידו של רואה החשבון הוא לבצע ביקורת על דו"חות כספיים ולתת עליהם חוות דעת.

רואה החשבון הוא אדם בעל השכלה רחבה בתחומי חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת חשבונאית ועוד. למעשה על רואה החשבון לבדוק, לבקר ולאשר כל מאזן, חשבון רווח והפסד, חשבון הכנסות והוצאות וכל תפקיד אחר שנכלל בכך.

 

רואה חשבון בזכרון יעקב- למה צריך?רואה חשבון בזכרון יעקב

על מנת להצליח לנהל עסק נכון ולא להסתבך עם הרשויות, ביניהן מס הכנסה וביטוח לאומי, כדאי לכם להעסיק רואה חשבון בזכרון יעקב. ריכזנו לכם מספר דברים בסיסיים בהם רואה החשבון מסייע-

  • עמידה בחוקים- החוקה היא מאוד ארוכה ומאוד מסובכת. מי שניסה לקרוא את חוקי המס הבין שהם מורכבים מאוד להבנה. רואה החשבון מבין בחוקים ויודע על הדברים הנדרשים מכם כבעלי עסק. הוא מוסמך לעבוד מול הרשויות ולכן יודע כיצד למנוע אי סדרים בעסק.
  • חסכון בזמן- מי שמנהל עסק יודע כמה זמן ניהול העסק מצריך ממנו. בדרך כלל לבעל העסק יהיו כל כך הרבה דברים להתעסק בהם כמו ניהול עובדים, הזמנת סחורה, שכירויות ועוד. לרוב בעלי העסקים אין את הזמן למלא דו"חות ולהתנהל מול הרשות. רואה החשבון עושה זאת עבורכם ועל ידי כך חוסך לכם זמן משמעותי שיכול לבוא לטובת העסק.
  • נציגות- רואה החשבון מהווה את הנציגות של העסק שלכם מול הרשויות השונות (רשות המס, ביטוח לאומי ומע"מ). במידה ואתם רוצים להגיש בקשה כלשהי רואה החשבון זכאי לעשות זאת עבורכם.
  • חישוב נכון- כאשר לא מחשבים נכון את התשלומים שיש לבצע עבור הרשויות השונות יכולים להצטבר פערים. הפערים הללו יגיעו בסוף שנת המס ויצטברו כחוב שתאלצו לשלם אותו. רואה החשבון יודע לחשב נכון את התשלומים השונים ודואג לכך שלא יצטברו לכם חובות בסוף שנת המס.
  • ייעוץ- עולם העסקים הוא לא עולם פשוט כלל. רואה החשבון בקיא בעולם העסקים ויודע לתת לכם ייעוץ מתאים. הייעוץ יכול להיות גם ייעוץ פיננסי וגם ייעוץ עסקי. לדוגמא, אם תרצו לקחת הלוואה רואה החשבון יידע לייעץ לכם האם כדאי לכם לקחת את ההלוואה ואם לא אז למה. ברוב המקרים, במידה ואתם לקוחות קבועים של רואה החשבון, תהיו זכאים לייעוץ חינם.

 

כיצד בוחרים רואה חשבון בזכרון יעקב?רואה חשבון בזכרון יעקב

בחירת רואה חשבון יכולה להיות משימה לא פשוטה וקריטית לעתיד העסק שלכם. חשוב מאוד לבחור ברואה החשבון הנכון לכם. תוכלו לבחור בין משרד רואי חשבון לבין רואה חשבון עצמאי, כאשר לכל החלטה כזו יש שיקולים אחרים. יש לקחת בחשבון כי לכל בחירה כזו יש יתרונות וחסרונות. בדרך כלל משרד רואי חשבון יהיה מקצועי יותר. משרדים הם בדרך כלל בעלי שם ולכן הם צריכים לתת תוצאות ברמה גבוהה. בדרך כלל כאשר מדובר במשרדים גם תנאי הקבלה יהיו מחמירים יותר ויצריכו ידע רב וניסיון רב. מהצד השני רואה חשבון עצמאי בדרך כלל יהיה זמין יותר ויעניק לכם יחס אישי יותר.

אלמנט נוסף שיהיה עליכם לקחת בחשבון בבחירה של רואה החשבון הוא התקציב שלכם. בסופו של דבר אתם רוצים שרואים החשבון יעמוד בצרכים שלכם והתקציב הוא אלמנט קריטי לכך. שימו לב כי בדרך כלל בחירה במשרד תהיה בחירה זולה יותר מבחירה ברואה חשבון עצמאי. כמו כן, במידה ואתם בוחרים רואה חשבון לטווח הארוך, המחיר בדרך כלל יהיה יותר משתלם.

על מנת לבחור רואה חשבון בזכרון יעקב עליכם להגיע לפגישה. הפגישה הראשונה היא חשובה מאוד כיוון שבה אתם למעשה מבינים מי האדם העומד מולכם והאם יש לכם איתו כימיה נכונה. כמו כן, על ידי מפגש פרונטלי אתם יכולים להבין האם מדובר באדם רציני או לא. אתם תמיד יכולים לבקש לראות תעודה של המקצוע על מנת לוודא כי רואה החשבון מוסמך.

לאחר הבחירה וודאו כי יש חוזה התקשרות מקובל בין רואה החשבון אליכם וכי מפורטים בו המחירים עבור הפעולות השונות.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!