כל מה שחשוב לדעת על שירותי תרגום משפטי

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

לא מעט אנשים וגם ארגונים זקוקים לשירות של תרגום משפטי. לפעמים מדובר במשימות מאד מורכבות ומאד מאתגרות, ולפעמים מדובר במשימות פשטות וקלות בתרגום כמו שגיאות קלות שיכולות לגרום לתביעה פוטנציאלית, חשיפות משפטיות ובזבוז של זמן וכסף. במקרים קיצוניים גם מדובר בסיכון מוניטין. ולכן, ישנה חשיבות רבה מאד לתרגום המשפטי.

מהם התחומים שתרגום משפטי מכסה?

תרגום משפטי תורמים למסמכים ולטקסטים חשיבות משפטית גבוהה במגוון של תחומים וביניהם:

  • חוזים שונים
  • פטנטים
  • זכויות יוצרים
  • מכרזים
  • תמלילים משפטיים
  • ערעורים
  • הצהרות
  • תעודות
  • חוקים כלליים

 

מהן התכונות שצריך לחפש אצל מתרגם משפטי?

היות ולתרגום משפטי יש חשיבות גבוהה וחיוניות משמעותית בעידן בו אנחנו חיים, לבטח כאשר אנחנו מדברים על מצבים לא פשוטים ומאתגרים כמו סגירת עסקים, מעבר למקומות מרוחקים, בתי משפט זרים ופירושם, מצבים משפטיים שאינם מוכרים ברמה הלוקאלית ואף מצבים רפואיים.

כאשר אתם מחפשים שירותי תרגום משפטי מומלץ להתמקד ב-5 תכונות מרכזיות:

  • דיוק

מסמך מתורגם ברמה איכותית יתבסס על דיוק ברמה גבוהה. שימוש בשירתי תרגום מאמרים מחייב אתכם לדעת שאפילו טעות אחת קטנטנה עלול להוביל אתכם אל נזק שאולי יהיה בלתי הפיך. ועל כן, עליכם לבחור ולברור היטב את אנשי המקצוע שאתם שוכרים.

 

  • הכרת חוקים של תרבויות אחרות

מתרגמים המעניקים שירותי תרגום משפטי חייבים להכיר היטב את כל התרבויות על מנת שיוכלו לתרגם באופן מדויק. ידע משפטי נרחב הוא בהחלט יתרון לצורך הפיכת מתרגם משפטי וקבלת פרויקטים רבים ומעניינים, מאתגרים ככל שיהיו.

 

  • עבודה מהירה

מתרגמים איכותיים הם אלו המספקים את התוכן המתורגם בזמן, ואף לפני הזמן שקבעתם. זה איכותי בכלל, ובפרט כאשר שירותי התרגום הם עבור עורכי דין. ישנה חשיבות גבוהה למהירות, וזאת על מנת לצמצם זמני תביעה.

 

  • אוצר המילים של המתרגם

שירות המתרגם לא מסתכם אך ורק בתרגום הטקסט. מתרגמים לשפה אחרת צריכים להכיר את המנטליות, הניואנסים הקטנים ואת התרבות ואוצר המילים הנרחב של התרבות אליה הם מתרגמים. היות ואוצר המילים משתנה מתרבות לתרבות, מתרגמים משפטיים חייבים להיות בקיאים בתחומים האלו.

 

  • שמירה על סודיות

היות ונושאים משפטיים לרוב הם נושאים שיש לשמור על הסודיות לגביהם, חשוב לשים לב לחשיבות המשפטית בנושא זה. לרוב, הנושאים חסויים. מתרגמים משפטיים חייבים להיות אמינים, וכלאו השומרים על סודיות הלקוחות שלהם וברמה גבוהה, מקצועית וללא דופי.

 

איך לבחור את המתרגם המשפטי המתאים לכם?

כמו שאתם עושים סקר שוק על כל איש מקצוע שאתם בוחרים לטיפול בבית למשל, או על כל רופא, או מנתח פלסטי שאתם מחפשים. גם כאן, אלפי אלף הבדלים אומנם בנושאים, אך גם כאן מומלץ לבצע סקר שוק איכותי מדויק ומדוקדק.

בחירת חברת תרגום היא בחירה בעלת חשיבות גבוהה, וחשוב שלפני שתשכרו את אנשי המקצוע תוודאו אמינות, תוודאו איכות, ותוודאו מקצועיות וברמה הגבוהה ביותר.

תוכלו לקבל המלצות, חוות דעת, ביקורות ולמעשה כל המידע לו אתם זקוקים. בקשו זאת מחברים, קולגות, משפחה או כל מי שאתם סומכים עליהם ועל דעתם. כמו כן, חשוב לבדוק ולוודא גם בפלטפורמות דיגיטליות המאפשרות קבלת חוות דעת אלו ואחרות.

תנו לתחושת הבטן שלכם מקום, לכימיה, לחיבור ואל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים, או לקוחות הווה. אחרי הכל אתם מפקידים בידי אנשי המקצוע את היקר לכם מכל. מידע חסוי, מסמכים שאתם חייבים להגיש אותם מדויקים ומטופלים. וחשוב שתטופלו באופן הטוב ביותר שרק ניתן.

אנשי מקצוע מן השורה הראשונה ידעו להעניק לכם את הטיפול המקצועי המתאים ומהרגע הראשון.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!