למה להכין דו"ח שנתי למס הכנסה עם עורך דין מנוסה?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אנשים שעובדים בתור שכירים משלמים בכל חודש מס הכנסה באמצעות התלוש שלהם. אך עבור בעלי עסקים או עצמאיים הסיטואציה היא מעט שונה. הסיבה לכך היא שהם לא יכולים לדעת פחות או יותר מה תהיה ההכנסה שלהם בסוף השנה. עצמאים או בעלי עסקים יכולים בחודש אחד להכניס עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים. זוהי הסיבה שמס הכנסה דורש מכל עצמאי או בעל עסק למלא דוח שנתי למס הכנסה. אז מדוע את הדוח אתם צריכים למלא עם עורך דין מאיר בקרמן – עורך דין מיסים?

 

מינימום של טעויות בעת מילוי הדוח

אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מסתבכים עם מס הכנסה. מהסיבה הזאת מוטב כי את הדו"ח השנתי תמלאו ביחד עם עורך דין מוסמך. כאשר עורך דין ממלא את הדוח הוא דואג שלא לבצע טעויות קטנות שעלולות להתברר בתור טעויות גדולות. אם אתם תנסו למלא את הדוח בעצמכם, לא מן הנמנע כי תעשו טעויות שנובעות מחוסר הבנה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו להפסיד לא מעט כסף.

המשיכו לנהל את העסק ללא הסחות דעת

לא סתם מוטב לכם למלא את הדוח השנתי של מס הכנסה בעזרתו של עורך דין מאיר בקרמן. אם תחליטו למלא את הדוח באופן עצמאי, לא מן הנמנע כי הוא יגזול מכם זמן יקר. כאשר עורך דין מוסמך ימלא עבורכם את הדוח, הוא יוריד מכם את המעמסה מהכתפיים. הוא יאפשר לכם לדעת שיש לכם על מי לסמוך ולא יהיו לכם הסחות דעת. כך תוכלו להמשיך להתרכז במינוף ההצלחה העסקית העתידית.

לשלם על מילוי דוח? זה שווה את זה!

עצמאים ובעלי עסקים שמחליטים למלא דוח שנתי למס הכנסה באופן עצמאי עלולים להפסיד כסף. זה נכון שתצטרכו לשלם לעורך דין מאיר בקרמן או לכל עורך דין מיסים אחר על מילוי הדוח. אך מכיוון שאותו איש מקצוע יודע כיצד למלא את הדוח הוא לא עושה טעויות. כל טעות שתבצעו בעת מילוי הדוח עלולה מלהביא להפסד כספי משמעותי. הפסד כספי שיגרום לכם בפעם הבאה לא לחשוב פעמיים – תבינו כי למלא דוח של מס הכנסה זה לא פשוט.

 

צריכים למלא דוח שנתי? אל תחכו לרגע האחרון!

על מנת שיהיה ניתן למלא דוח שנתי של מס הכנסה ישנו צורך להביא לא מעט מסמכים וקבלות שונות. לכן מוטב כי תכינו את עצמכם מראש לקראת הפרוצדורה כולה. מוטב כי האחריות תהיה בידיים של עורך דין מאיר בקרמן על מנת שלא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. ככל שתפנו מוקדם יותר כך תוכלו לדעת בדיוק אילו מסמכים עליכם להכין מראש. תוכלו להכין את עצמכם ללא לחץ לקראת הגשת דוח שנתי למס הכנסה.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!