Site icon המרכז לרואי חשבון

למה להכין דו"ח שנתי למס הכנסה עם עורך דין מנוסה?

קרדיט תמונה: freepik

אנשים שעובדים בתור שכירים משלמים בכל חודש מס הכנסה באמצעות התלוש שלהם. אך עבור בעלי עסקים או עצמאיים הסיטואציה היא מעט שונה. הסיבה לכך היא שהם לא יכולים לדעת פחות או יותר מה תהיה ההכנסה שלהם בסוף השנה. עצמאים או בעלי עסקים יכולים בחודש אחד להכניס עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים. זוהי הסיבה שמס הכנסה דורש מכל עצמאי או בעל עסק למלא דוח שנתי למס הכנסה. אז מדוע את הדוח אתם צריכים למלא עם עורך דין מאיר בקרמן – עורך דין מיסים?

 

מינימום של טעויות בעת מילוי הדוח

אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מסתבכים עם מס הכנסה. מהסיבה הזאת מוטב כי את הדו"ח השנתי תמלאו ביחד עם עורך דין מוסמך. כאשר עורך דין ממלא את הדוח הוא דואג שלא לבצע טעויות קטנות שעלולות להתברר בתור טעויות גדולות. אם אתם תנסו למלא את הדוח בעצמכם, לא מן הנמנע כי תעשו טעויות שנובעות מחוסר הבנה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו להפסיד לא מעט כסף.

המשיכו לנהל את העסק ללא הסחות דעת

לא סתם מוטב לכם למלא את הדוח השנתי של מס הכנסה בעזרתו של עורך דין מאיר בקרמן. אם תחליטו למלא את הדוח באופן עצמאי, לא מן הנמנע כי הוא יגזול מכם זמן יקר. כאשר עורך דין מוסמך ימלא עבורכם את הדוח, הוא יוריד מכם את המעמסה מהכתפיים. הוא יאפשר לכם לדעת שיש לכם על מי לסמוך ולא יהיו לכם הסחות דעת. כך תוכלו להמשיך להתרכז במינוף ההצלחה העסקית העתידית.

לשלם על מילוי דוח? זה שווה את זה!

עצמאים ובעלי עסקים שמחליטים למלא דוח שנתי למס הכנסה באופן עצמאי עלולים להפסיד כסף. זה נכון שתצטרכו לשלם לעורך דין מאיר בקרמן או לכל עורך דין מיסים אחר על מילוי הדוח. אך מכיוון שאותו איש מקצוע יודע כיצד למלא את הדוח הוא לא עושה טעויות. כל טעות שתבצעו בעת מילוי הדוח עלולה מלהביא להפסד כספי משמעותי. הפסד כספי שיגרום לכם בפעם הבאה לא לחשוב פעמיים – תבינו כי למלא דוח של מס הכנסה זה לא פשוט.

 

צריכים למלא דוח שנתי? אל תחכו לרגע האחרון!

על מנת שיהיה ניתן למלא דוח שנתי של מס הכנסה ישנו צורך להביא לא מעט מסמכים וקבלות שונות. לכן מוטב כי תכינו את עצמכם מראש לקראת הפרוצדורה כולה. מוטב כי האחריות תהיה בידיים של עורך דין מאיר בקרמן על מנת שלא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. ככל שתפנו מוקדם יותר כך תוכלו לדעת בדיוק אילו מסמכים עליכם להכין מראש. תוכלו להכין את עצמכם ללא לחץ לקראת הגשת דוח שנתי למס הכנסה.

Exit mobile version