מדוע כדאי לשקול ראיית חשבון בתור מקצוע?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

מה חשוב לכם בחיים, כסף, הוקרה, כבוד, ביטחון אישי או גם וגם? אם אתם מחפשים מקצוע איכותי ורווחי לחיים, תגלו עניין בדברים הבאים. מקצוע ראיית החשבון בהחלט ראוי לתשומת לבכם. נציין כמה וכמה סיבות טובות, מדוע בהחלט כדאי לשקול אותו כמקצוע לחיים.

אפשר לעבוד כשכירים או כעצמאים

ישנם מקצועות שמתאימים לאנשים שרוצים לפתוח עסק עצמאי. ישנם מקצועות שמתאימים לאנשים שרוצים את הביטחון של עבודה בתור שכירים. ראיית חשבון היא מקצוע ייחודי שבו אתם קובעים את ניהול הקריירה. ניתן לעבוד בתור פרילנסרים, בתור עצמאים, להצטרף לחברה גדולה בתור שכירים. למעשה רואי חשבון רבים גם משמשים כמורים או מרצים לחשבונאות או למיסים במוסדות להשכלה גבוהה (במקביל להחזקת משרד לראיית חשבון). הביקוש לשירות הזה קיים בכל האיזורים בארץ ובזכות הפתרונות שמאפשר האינטרנט, קהל היעד שלכם לא חייב להיות מוגבל לבעלי עסקים באיזור הקרוב אליהם בלבד. רואה חשבון בתל אביב יכול לעבוד כיום עם עסקים שנמצאים באילת ובקריית שמונה, בדיוק כמו שהוא עובד עם לקוחות שנמצאים בתל אביב עצמה.

פוטנציאל השתכרות גבוה מאוד

פוטנציאל ההשתכרות של רואה חשבון גבוה מאוד. ניתן להקים משרד לשירותי חשבונאות, שיכול להתפתח ולהתרחב. גם אם לא כל רואה חשבון מרוויח מיליונים, ישנם רואי חשבון שייסדו במו ידיהם פירמה לראיית חשבון ומיסים, שמגלגלת סכומי כסף גבוהים במיוחד. צריך לזכור כי החברות הגדולות ביותר בישראל זקוקות לרואי החשבון הבכירים, ממש כפי שגם עסקים בינוניים או קטנים צריכים להיעזר ברואה חשבון. אולם, חברות גדולות זקוקות כמובן לעבודה חשבונאית וייעוץ בנושאים רבים יותר ועם מורכבות רבה בהרבה. אם מה שאתם מחפשים זו פרנסה טובה וגם הרבה מעבר לזה, מקצוע ראיית החשבון בהחלט עונה על כך.

התפתחות מקצועית ועניין אישי

אם את או אתם שואפים גבוה, זהו מקצוע שמאפשר להתפתח עוד ועוד. אמנם יש לא מעט היבטים טכניים בתפקידו של רואה החשבון, אולם יש גם הרבה דברים דינאמיים, מיוחדים ואפילו מרתקים. רואה חשבון יכול להתחיל את תפקידו בטיפול בעסקים קטנים, ומשם להמשיך לעבוד מול חברות בינוניות, עסקי ענק ואף חברות חובקות עולם. זיכרו כי רואה חשבון לומד להכיר את העולם העסקי, עד הרזולוציות הכי עמוקות. רואי חשבון שמתקדמים במקצוע, נחשבים ליועצים עסקיים בכירים ומסייעים לקבלת החלטות עבור מנהלים, מנכ"לים ודירקטורים בכל רמות הניהול.

מקצוע אקדמי מוכר ומוערך

ראיית חשבון היא גם מקצוע אקדמאי מוכר ומוערך. זהו מקצוע מתגמל, בעל ערך רב למשק ולפעילות הכלכלית. אך חשוב להוסיף עובדה מרתקת: אחוז ניכר מבין רואי החשבון פונים בשלב זה או אחר לעסקים וליזמות. הכלים שלומדים במהלך ההכשרה, מבחני ראיית החשבון והניסיון המעשי בעבודה מול עסקים ופירמות מכל הסוגים מאפשרים השתלבות בעסקים וכמנהלים בחברות גדולות.

לסיכום, ראיית חשבון כמקצוע זהו תחום מרתק. זהו תחום מוערך, שזוכה להוקרה ומאפשר לעוסקים בו התפתחות אישית, מקצועית ועסקית. בין אם אתם רוצים לעבוד כשכירים ובין אם אתם רוצים להיות עצמאים או יזמים – לאחר הלימודים תוכלו לפרוש כנפיים ולהגיע רחוק.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

מחסנית דיו למדפסת
7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת עבור משרדי רואי חשבון עסוקים

כשמדובר בניהול משרד רואי חשבון עמוס, יש צורך במדפסת אמינה עם דיו איכותי עבור משימות יומיומיות. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מכריע לבחור את הדיו המתאים למדפסת עבור המשרד שלך. כדי לעזור לפשט את התהליך, ריכזנו רשימה של 7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת המושלמות עבור משרדי רואי חשבון.

עורך דין
מקסום חיסכון היתרונות של עבודה עם יועץ משכנתאות

בעת קבלת משכנתא חדשה, זה יכול להיות מכריע לנווט בעולם המורכב של מוצרים פיננסיים וריביות. ליועץ משכנתאות יש את המומחיות להדריך אותך בתהליך זה, כדי להבטיח לך את העסקה הטובה ביותר שאפשר. על ידי מינוף הידע והרשת שלהם, הם יכולים לעזור לך למצוא משכנתא שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!