מה הקשר של פקטורינג לרואי חשבון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אנו חיים בעולם עסקי בו פתרונות רבים לבעלי עסקים לניהול העסק בחוכמה ומבלי להיקלע למצבי מצוקת תזרים מזומנים. גם עסקים יציבים וחזקים יכולים להיקלע למצוקות, בכל זאת אנו חיים בעולם בו לא כל התנודות בשוק הפיננסים תלויות רק בנו. כך נוצרו עם השנים פתרונות שונים יצירתיים, בין היתר פקטורינג המשמש כיום רואי חשבון יותר מתמיד. מה זה בדיוק פקטורינג ואיך הוא פועל? כדאי להמשיך לקרוא. 

מה זה פקטורינג? 

אחד הכלים השימושיים כיום בתחום הפיננסים והעסקים הוא פקטורינג אך רבים לא מכירים אותו עדיין. העוסקים בתחום ראיית חשבון כבר מכירים את הכלי השימושי בו מוסרים חשבוניות שהוצאו לתשלום עבור לקוחות לחברות שבדומה לניכוי צ'קים מספקות את סכום החשבונית בניכוי ריבית ועמלה. למעשה, השירות דומה מאוד לניכיון צ'קים, רק שהוא נעשה על גבי חשבוניות שמהוות דרישת תשלום עבור שירות או אספקת מוצרים מהעסק. 

מתי נהוג לבצע עסקאות כאלו? 

עסקאות פקטורינג מתבצעות בדרך כלל מול לקוחות עסקיים ולא מול לקוחות פרטיים. כמו כן, מקובל שהלקוחות העסקיים מולם מבצעים עסקאות אלה הנם יציבים פיננסיים וכי יש להם נטייה לעמוד בהתחייבויותיהם. אם כך רואי חשבון יודעים שבמצבים אלו הסיכוי שהתשלום יתבצע הוא גבוה והדבר מהווה יתרון עבור בית העסק. במילים אחרות, מדובר על ניכיון חובות מסחריים מחברות יציבות שהתשלום בהן די בטוח. 

כיצד הפקטורינג משמש את רואי החשבון? 

כל עסק יכול להיות בסיכון אם מצטמצמים לו משמעותית המזומנים, ולצערנו לא מעט עסקים שהיו יציבים התמוטטו כאשר לא נעשה שימוש נבון בכלים שהיו יכולים לסייע לעסק לשרוד תקופה קשה. יש לא מעט לקוחות חזקים וגדולים שעובדים עם עסקים בצורה של שוטף פלוש שלושים או אפילו יותר, עסקת פקטורינג יכולה לסייע לעסק לקבל במזומן ועכשיו את הסכום, לאפשר לעסק לנשום מבחינה תזרימית ולצלוח כל תקופה מבלי להיות תלוי בבנק, בהלוואות או בכל פרוצדורה אחרת שרק מעמיקה את הקושי לשלב מאוחר יותר. כאשר אנשי ראיית חשבון שמים לב שקיים קושי או שהוא עלול להתפתח, הם מפעילים לא אחת את השימוש בכלי זה, בידיעה כי המהלך יכול במקרים רבים למנוע הידרדרות כלכלית מהירה. 

מהם יתרונות הפקטורינג? 

עסקאות פקטורינג טומנות בחובן יתרונות רבים: 

מדובר על כלי כלכלי שמאפשר לקבל במזומן ומיד סכומי כסף גדולים שיכולים לשפר משמעותית את מצב העסק, זאת מבלי להיות קשורים לשום מערכת בנקאית ומבלי להיות חייבים בשלב מאוחר יותר כסף לאף גורם. 

בעלי עסקים יכולים לעשות שימוש בפקטורינג כדי להציל את העסק מסגירה, כמובן שבעלי תפקידים בתחום ראיית חשבון תמיד ימליצו שלא להגיע לקצה עד לשימוש באפשרות, אך היא בכל זאת קיימת. 

העסקה מאפשרת התנהלות גמישה, עבודה מתוך סבלנות ורוגע ולא בלחץ קשה של מחסור בעסק. היא מבטיחה את תשלום המשכורות, את אספקת הסחורה ואת התשלומים השוטפים של העסק. 

מדובר על עסקה חוקית בה רואי חשבון עושים שימוש כל יום, מדובר על מכירת חוב של לקוח. 

העסקאות מגדילות את אשראי העסק בצורה נוחה וניכר כי רואי חשבון מעדיפים את השיטה על פני שיטות רבות אחרות שיכולות ליצור מחויבויות גדולות שיכבידו על העסק לטווח הרחוק.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!