מה זה ביטוח צד ג' לרכב

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

ביטוח רכב צד ג' מרגיש לפעמים כמו הילד הצעיר ביותר במשפחה, זה שכבר פחות דואגים ומייחסים לו חשיבות…

לביטוח צד ג' יש הרבה יתרונות, והיתרון הבולט ביותר הוא שהביטוח יכול להיות חלק מדיל כולל של פוליסה שלמה.
ביטוח צד ג' הוא ביטוח רכב חשוב לא פחות מאשר ביטוח מקיף, הנה כל הסיבות לכך שאתם צריכים ביטוח צד ג'.

 

הגנה מלאה – ביטוח רכב צד ג' נועד כדי להעניק לכם ביטחון מלא בכל הנוגע לנזקי רכוש שאתם אחראים עליהם. בשונה מביטוח מקיף, אתם חשופים לתביעות כאשר הרכב שלכם גרם נזק לרכב אחר באשמתכם.
הכיסוי הכולל יהיה לבחור בשלושת הביטוחים, ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

מחיר – העלות אותה אתם משלמים עבור ביטוח רכב צד ג' היא הנמוכה ביותר לרוב. מלבד לכך, חברות הביטוח יכולות להוזיל לכם שני ביטוחים, או את ביטוח הרכב המקיף או ביטוח צד ג'. לכן, כאשר אתם פונים אל חברה ומבקשים דיל כולל של שלושת הביטוחים אתם תוכלו לקבל מחירי ביטוח מאוד נמוכים. ביטוח רכב צד ג' נחשב לביטוח הזול ביותר, עלותו היא בדרך כלל פחות מאלף שקלים.

 

דרך איפה הכי מומלץ לבטח את הרכב?

יש היום המון חברות ביטוח, חלקן חברות מוכרות וחלקן קצת פחות. איך מתוך כל ההיצע הזה אתם יכולים לבחור את החברה המתאימה ביותר לכם? מכיוון שאתם לא יכולים לעבור חברה חברה ולבדוק את הצעת המחיר שלה (האמת אתם יכולים אבל זה ייקח שעות), הדרך הטובה ביותר להגיע למחיר הרצוי היא על ידי השוואת מחירי ביטוח.
יש היום אתרים להשוואת מחירים דרכם אתם יכולים למצוא לא רק את המחירים הטובים ביותר אלא את המסלולים המשתלמים ביותר.

כאשר אתם בוחרים חברת ביטוח רכב אתם לא צריכים להסתכל רק על המחיר הסופי אותו אתם משלמים, אתם צריכים לבדוק מה המסלול מכסה. כמו כן, באתרים אלו יש סינון של חברות שאינן מוכרות או שאינן עובדות מול הרשויות באופן מוכר. אם חלילה עברתם תאונה ואתם רוצים לקבל את מה שמגיע לכם אתם לא רוצים להסתבך בכל מיני הליכים בירוקרטיים עד לקבלת הפיצויים, חברת הביטוח צריכה להיות שם בשבילכם.

 

האם משתלם לבחור במסלול מלא?

האם משתלם לכם לבחור במסלול בו אתם מקבלים את שלושת הביטוחים במחיר אחד? בדרך כלל אם נסתכל על זה באופן מפורק, אתם תשלמו מעט מאוד על כל ביטוח בנפרד. עם זאת, לא כל אחד צריך ביטוח רכב מקיף… אם מחירון הרכב שלכם לא עולה על 10,000 ש"ח אין סיבה שתבטחו אותו בביטוח מקיף לדעתנו.

בנוגע לצד ג', אתם לא יודעים איזה רכב יכול להינזק באשמתכם, אם זה רכב יקר אתם צריכים להבין שהפיצויים יהיו בהתאם ואז עדיף שזה ייצא מהכיס של חברת הביטוח ולא שלכם.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!