מקום אחד לכל נותני השירות שאתם צריכים

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

תגידו, כמה זה מעייף רק מלחפש את פרטי ההתקשרות של מוסד או חברה שאתם חייבים לשאול אותם איזושהי שאלה? לכל בית עסק או סניף אתם רוצים להגיע אל היעד הנכון בזמן ובמהירות, ולא לעבור מטלפון לטלפון בטלטלה שאין לה קץ. אז הנה בשבילכם יש פתרון מעולה – מקום אחד שמאגד בתוכו את כלל פרטי ההתקשרות של כל נותני השירות השונים בארץ! גופים פרטיים, מוסדיים או ממשלתיים, וזה אומר מספרי טלפון, כתובת מדויקת, אימייל אם יש ועוד! כבר לא תצטרכו לשבור את הראש ולהיכנס לאתר של כל בית עסק על מנת למצוא את המספר שלהם!

לשירות זה, האתר שמכיל בתוכו את פרטי הקשר של גופים פרטיים, עסקיים וממשלתיים נקרא שירות בקליק. האתר מזמין, נוח, פשוט ביותר לשימוש ויעיל ביותר! תוכלו לשמור אותו במועדפים לצורך התקשרות מהירה לכל נותן שירות באשר הוא!

 

איך מוצאים שירות לקוחות בימינו?

אתם לא צריכים לחכות עד לתשדיר הבא ברדיו של אותה חברה שאתם חייבים להשיג אותה בזריזות. אפשר פשוט להיכנס אל שירות בקליק ולמצוא אותם במהירות ובפשטות! האתר מאפשר גישה מהירה לכל נותן שירות, כמו למשל שירות לקוחות זארה, בזק, חברת הסלולר שלכם ועוד. האתר מאפשר לכם גישה לגופים נותני שירות לפי קטגוריות ובכך להקל על עצמכם את התהליך המסובך.

 

להשיג כל גוף ממשלתי

מדינת ישראל היא אמנם מדינה קטנה אבל יש בה המון גופים ציבוריים שמספקים מידע, מעניקים שירות ומאפשרים פעולות נרחבות, חלקם אי אפשר לעשות דרך אתר הבית שלהם. למזלכם, דרך אתר בקליק אפשר להשיג כל גוף ומוסד ממשלתי שאתם חייבים ליצור איתו קשר בדחיפות ולבצע את מגוון הפעולות ההכרחיות עבורכם. באתר אפשר להשיג את פרטי ההתקשרות של מוסדות כמו ביטוח לאומי לפי סניף הקרוב אליכם, בית משפט לפי מחוזות, מוזיאונים, ספריות, אוניברסיטאות, מכללות ועוד.

רוצים לחפש מידע על עמותות וארגונים לצורך יצירת קשר, תרומות או שאלות בנוגע לשירות שהם נותנים? שירות לקוחות זארה?  זה הזמן לפנות דרך שירות בקליק ולהשיג אותם בצורה מהירה וללא התעכבות.

 

החשיבות שיש במקום אחד לכל החברות שאתם מחוברים אליהם

לכל בית בישראל כמעט יש חיבור לכל שירותי התקשורת והמדיה – טלפון ביתי, אינטרנט, סלולרי ועוד. כמה טוב זה שיש מקום אחד שמאגד בתוכו את כלל החברות המספקות שירותים בתחומים אלו ואפשר להשיג אותם בצורה הכי טובה וקלה מבלי להתבלבל ולהתעכב? הקישורים לרשימת נותני השירות הינם גדולים ובולטים, מה שמאפשר נגישות טובה ונוחה לכבדי ראיה.

אין ספק שמדובר באחד השירותים היותר טובים שהאינטרנט יכול לספק לנו. מאגרי הנתונים של האתר הינם עצומים ומתרחבים מעת לעת על מנת לספק לכם את רשימת נותני השירות הכלל ארציים במלואה. תפסיקו לאבד זמן יקר ומצאו את נותני השירות שאתם באמת צריכים במהירות!

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!