פתיחת תיק ניכויים לעצמאי 

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

פתיחת תיק ניכויים לעצמאי בכדי שתוכלו להעסיק עובדים עליכם לפתוח תיק ניכויים במס הכנסה וביטוח לאומי. תיק ניכויים יכול להיות גם אצל עוסק פטור וגם אצל אצל מורשה. פתיחת תיק ניכויים לעצמאי הוא הליך שאינו מסובך איך יש לתת עליו מספר דגשים בין אם אתם עושים זאת בעצמכם או באמצעות רואה חשבון.

 

פתיחת תיק ניכויים לעצמאי – מה זה בכלל תיק ניכויים?

כל עסק המעוניין להעסיק עובדים חייב לפתוח תיק ניכויים באזור בו מתנהל העסק. רק בדרך זו בעל העסק יוכל להוציא משכורות לעובדים. תיק ניכויים למעשה הוא תיק שתפקידו לרכז את כל התשלומים של העסק שחייבים בניכוי מס. כולנו מכיר את תלוש המשכורת, יש שכר נטו ושכר ברוטו, הפער בין שניהם הניכוי העיקרי לתשלומי מס הכנסה, ביטוח לאומי וביטוח בריאות ולכן תיק זה נקרא תיק ניכויים.

חשוב להדגיש, על המעסיק לדווח מדי חודש על התשלומים שהוא שילם ואשר הם חייבים בניכוי מס במקור. כל זמן שיש לכם תיק ניכויים אתם חייבים בדיווח על בסיס חודשי! לכן, מומלץ תמיד לעבוד מול רואה חשבון, יש לכם תאריכים מוגבלים להגשת כל הדו"חות ואתם לא רוצים לאחר אותם.

פתיחת תיק ניכויים לעצמאי או מול תאגיד

בכדי לפתוח תיק ניכויים עליכם להעביר לרשויות את כל הפרטים אודות העסק שלכם, מהו העסק, מהן ההוצאות שלו ומהן ההכנסות שלו אשר מהן יצאו סכומי הניכויים. יש שני ניכויים בסיסיים, הראשונים הם ניכויים שהולכים למס הכנסה ואילו השניים הם אלו שהולכים למוסד לביטוח לאומי. את הפנייה יש להתחיל כמובן ברשות המיסים ולא בביטוח לאומי.

התהליך של פתיחת תיק ניכויים לעצמאי הינו הליך די דומה לפתיחת תיק ניכויים עבור חברה. יש למלא את הטפסים הנדרשים באתר או במשרדים הקרובים לבית העסק. יש לזכור שמלבד לשכר של העובד יש עוד תשלומים סוציאליים על פי חוק כמו פנסיה, מחלה ועוד. חשוב מיד עם תחילת העסקת העובד לתת לו למלא טופס 101. הסכם זה הוא אישור על כל תנאי העבודה המפורטים בחוק.

 

 

פתיחת תיק ניכויים לעצמאי  – למה כדאי לכם לעבוד עם איש מקצוע?

פתיחת תיק ניכויים לעצמאי הוא רק החלק הפשוט ביותר שקשור להנהלת חשבונות עסק. בעל עסק אשר מנסה ברשות עצמו לענות על כל השירותים המנהלתיים בכדי לחסוך הוצאות עבור רואה חשבון יכול למצוא את עצמו בחובות כיוון שלא עמד בחוק. רואה חשבון הוא למעשה מעין יועץ משכנתאות בעולם מקביל. רואה החשבון הוא המתווך בין העסק ובין הרשויות, והוא זה שיודע מה אתם זכאים ומה לא, וכיצד אפשר לדאוג לכך שבסוף שנת המס אתם לא תהיו בחוב אלא ההפך.

יש לציין שאין אף חובה לעבוד מול רואה חשבון, אבל כאשר מדובר על עוסק מורשה עבודה מול רואה חשבון אינה בגדר המלצה, ואילו עבור עוסק פטור עליכם לעבוד מול רואה חשבון רק בשביל הדו"ח השנתי ותיק ניכויים.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

מחסנית דיו למדפסת
7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת עבור משרדי רואי חשבון עסוקים

כשמדובר בניהול משרד רואי חשבון עמוס, יש צורך במדפסת אמינה עם דיו איכותי עבור משימות יומיומיות. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מכריע לבחור את הדיו המתאים למדפסת עבור המשרד שלך. כדי לעזור לפשט את התהליך, ריכזנו רשימה של 7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת המושלמות עבור משרדי רואי חשבון.

עורך דין
מקסום חיסכון היתרונות של עבודה עם יועץ משכנתאות

בעת קבלת משכנתא חדשה, זה יכול להיות מכריע לנווט בעולם המורכב של מוצרים פיננסיים וריביות. ליועץ משכנתאות יש את המומחיות להדריך אותך בתהליך זה, כדי להבטיח לך את העסקה הטובה ביותר שאפשר. על ידי מינוף הידע והרשת שלהם, הם יכולים לעזור לך למצוא משכנתא שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!