רואה חשבון לעוסק פטור – האם זוהי חובה?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

פתחתם עסק חדש? ככל הנראה שהרישום הראשוני שלהם יהיה בתור עוסק פטור. עוסק פטור זוהי צורת הרישום המקובלת לכל העסקים שהמחזור השנתי שלהם נע סביב ה-100 אלף ש"ח. ברגע שהעסק עובר את התקרה הזאת הוא הופך להיות עוסק מורשה שנדרש לשלם מע"מ על העסקאות. אם זאת יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי רואה חשבון לעוסק פטור הוא דבר מיותר. האם כל עוסק פטור חייב שיהיה לו רואה חשבון? התשובה היא לא. אך כמובן שרואה חשבון מביא איתו יתרונות רבים שאתם חייבים להכיר.

 

רואה חשבון ידאג לרישום של העסק

בעת פתיחת העסק יהיה עליכם לדאוג כי אתם רושמים אותו בגופים השונים. עסק שלא יהיה רשום בצורה הנכונה הוא עסק שלא יכול לפעול על פי החוק. רואה חשבון לעוסק פטור הוא האדם שיכול להיות אחראי על רישום העסק במקומות השונים. יש לו גישה מלאה לכל המערכות השונות המאפשרות רישום מהיר של העסק. המשמעות היא שבתוך ימים ספורים תוכלו כבר לעבוד ולספק שירות בכל תחום. הכי חשוב שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם עוברים על החוק.

 

העברת תשלומים לכל הגופים הנדרשים

אם בתור שכירים המעסיק הוא זה שדואג להעביר את התשלומים על שמכם, כעת המשימה היא שלכם. יהיה עליכם לדאוג כי כל גוף ממשלתי יקבל מכם את התשלומים על פי החוק. רואה חשבון לעוסק פטור ידאג כי תבצעו את התשלומים לכל מי שצריך לקבל מכם כסף. כמו שאתם מבינים מדובר על עניין חשוב שלא תמיד תוכלו לעשות אותו בעצמכם. אל תשכחו כי בנוסף לצורך הזה יהיה עליכם לדאוג לנהל את העסק שפתחתם זה עתה.

 

עם רואה חשבון תשלמו פחות מיסים

עוסק פטור נדרש לשלם מיסים בהתאם לסכום שאותו הוא מכניס כל שנה. ככל שההכנסות גדלות, כך יהיה צורך לשלם יותר מיסים. עם זאת רואה חשבון לעוסק פטור יכול לסייע לכם לשלם פחות מיסים. כמובן שהפעולות שאותן רואה החשבון עושה הן פעולות חוקיות שיאפשרו לכם לחסוך אלפי שקלים. אך אתם מן הסתם לא תכירו את הפעולות האלה, ולא תדעו איך תוכלו לבצע אותן כנדרש. הסכום שאתם חוסכים יסייע לכם להשקיע אותו בחזרה בעסק כדי לפתח אותו.

 

מעבר פשוט בין עוסק פטור לעוסק מורשה

כל עוסק פטור ימצא את עצמו במצב שבו הוא ישאף להיות עוסק מורשה. הרי ברגע שאתם עוברים בין עוסק פטור לעוסק מורשה זוהי ההוכחה לכך שהעסק עובד. רואה חשבון לעוסק פטור הוא האדם שאמור לסייע לכם לעשות את המעבר הזה. מעבר לכך ההתנהלות בתור עוסק מורשה תהיה מסובכת יותר מאשר ההתנהלות בתור עוסק פטור. טוב שיש לכם רואה חשבון שמלווה אתכם זמן רב שימשיך לעבוד איתכם בדיוק מאותה הנקודה.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!