חשיבות שכירת שירותי רואה חשבון לעוסק פטור

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לעוסק פטורחשיבות שכירת שירותי רואה חשבון לעוסק פטור

רוב בעלי העסקים הקטנים אינם רואי חשבון במקצועם. יחד עם זאת, כמעט כל בעל עסק, בין אם מדובר בעסק הנמצא בתחילת הדרך ובין אם בעסק מתקדם ומשגשג, חייב רואה חשבון שתפקידו בעצם לנהל את העסק בהיבט החשבונאי. כלומר, בין אם הרקע שלכם הוא בפיתוח מוצרים, משאבי אנוש, ניהול או כל תחום אחר, חשוב להבין את יתרונות שכירת שירותים מקצועיים של רואה חשבון לעוסק פטור. רואה חשבון מקצועי יחסוך לכם הרבה מאוד זמן, התעסקות עם נושאים וגורמים שאתם ממש לא רוצים להתעסק איתו כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה, הוצאות והכנסות. רואה חשבון מסודר שעובד בצורה מקצועית גם יגרום לכם להבין מהר מאוד האם אתם בעצמכם עובדים כמו שצריך, ביעילות ומרוויחים כסף או שאתם צריכים מיד לשנות משהו באסטרטגיה הניהולית שלכם. הרי בסופו של דבר, גם אם אנחנו עסק קטן, עסק המוגדר כעוסק פטור, אין כמעט בעל עסק שלא חולם לגדול, לצמוח, להגדיל את ההכנסות שלו גם בטווח הקצר אבל בעיקר בטווח הרחוק. 

החדשות הטובות הן ששירות רואה חשבון לעוסק פטור זמין במחירים משתלמים

עלויות העסקת רואה חשבון לעסקים קטנים אינן גבוהות, מכיוון שלעסקים שיש להם מבנה עסקי פשוט, יש שלושה סדרי עדיפויות חשבונאיים:

  • לוודא שהכנסותיהם אינן עולות על ההוצאות.
  • לנהל רישום תקין של הכנסות והוצאות.
  • לשלם מס הכנסה בזמן.

ועדיין, רואה חשבון לעסקים קטנים דרוש במיוחד לבעלי עסקים שאין להם שום רקע כלכלי. מאמר זה מסביר את חשיבות רואה החשבון לעסקים קטנים.

ניהול חשבונות עסקיים ואישיים בנפרד

אחת הטעויות החשבוניות שגורמות לכאוס בעסקים היא שבעלי עסקים קטנים מערבבים את הכספים העסקיים והאישיים שלהם. למרות שהרבה יזמים מצרפים את כספי ההתחלה שלהם, ההכנסות וההוצאות מהעסק חייבות להיות נפרדות מההכנסות וההוצאות האישיות.

הפתרון הטוב ביותר הוא לשכור שירותי רואה חשבון לעוסק פטור, שיסייע בניהול מבנה עסקי תקין. רואה החשבון מסייע להקמת החברה כישות משפטית מובחנת, ומנחה את בעלי העסקים לפתוח חשבון עסקי שישמש כמרכז הפיננסי שלהם, עם כרטיס אשראי לתשלום הוצאות עסקיות. החשבון העסקי משמש גם כחשבון חיסכון ליום גשום או כקרן השקעות

סיווג נכון של עובדים

כשמגיע הזמן לבנות צוות, קיימות שתי אפשרויות: עובדים ופרילנסרים. מס הכנסה מתייחס להעסקת עובדים כאל סמכות התנהגותית ושליטה כלכלית, כמו גם למערכת יחסים עסקית ארוכת טווח. 

פרילנסרים הם אנשים שעובדים עבור העסק שלכם על בסיס פרויקט ושומרים על השליטה בלוחות הזמנים וההחלטות העסקיות שלהם.

חישוב סך עלויות העבודה לפני שכירת עובדים

בהחלטה על שכירת עובדים, יש לקחת בחשבון שלפחות אחת לחודש יש לשלם מיסים בנוסף למשכורות. עלויות אלו מסתכמות מהר יותר מכפי שרוב בעלי העסקים מבינים. חשוב להימנע ממצבים בהם יש צורך לקצץ בהוצאות לבניית העסק לאחר שכירת עובדים. 

גם אם תהיו נדיבים עם השכר הראשוני וההטבות שתציעו, העובדים שלכם ירגישו מרומים אם לא תצליחו לשלם להם. עסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם מחזור גבוהה, במיוחד בשנים הראשונות.

הכנת דוחות קבועים

רואה חשבון לעוסק פטור מסייע בהכנת דוחות אחת לשנה, ודוח הצהרת הון אחת לחמש שנים. הדוחות כוללים את הסעיפים הבאים:

  • סך כל ההכנסות במהלך השנה.
  • פירוט הוצאות החברה עם מיון לקטגוריות תפעול ועלות סחורות שנמכרו.
  • הפחתת סך ההוצאות מהרווח הגולמי כדי לקבל את הרווח התפעולי.

איך בוחרים רואה חשבון לעוסק פטור?

אם אתם עסק חדש שנמצא בתחילת הדרך, יכול להיות שאתם יכולים לעשות חלק מהדברים בעצמכם, אבל בעיקרון, כן שווה לבחור רואה חשבון כבר ממהתחלה משום שאתם צריכים באופן כמעט מיידי לפתוח תיק בביטוח לאומי ובמס הכנסה ולהעיד על כך שאתם עצמאיים. תוכלו לבחור רואה חשבון דרך אנשים שאתם מכירים, לבדוק את הידע, הניסיון ורמת המקצועיות של רואה החשבון שלכם. רואה חשבון מקצועי הוא רואה חשבון שזמין לשאלות שלכם, עוזר לכם בכל מה שצריך בניהול הפיננסי של העסק, עובד מסודר וגם גובה סכום הגיוני לשירות. 

עלויות שכירת שירותי רואה חשבון לעוסק פטור

בהתאם להיקף העסק, ורמת השירותים הנדרשת, רואה חשבון לעוסק פטור גובה את התעריפים הבאים: 200 ₪ לחודש לטיפול שוטף והכנת דוחות מס; או 4,000 ₪ לשנה לטיפול שוטף, הכנת והגשת דוחות מס, והכנת והגשת דוח הצהרת הון.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

מחסנית דיו למדפסת
7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת עבור משרדי רואי חשבון עסוקים

כשמדובר בניהול משרד רואי חשבון עמוס, יש צורך במדפסת אמינה עם דיו איכותי עבור משימות יומיומיות. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מכריע לבחור את הדיו המתאים למדפסת עבור המשרד שלך. כדי לעזור לפשט את התהליך, ריכזנו רשימה של 7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת המושלמות עבור משרדי רואי חשבון.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!