4 סיבות לשכור שירותי רואה חשבון לעסקים קטנים

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לעסקים קטניםנכון שניהול חשבונות של עסק קטן ללא שכירת שירותי רואה חשבון לעסקים קטנים מאפשר לחסוך קצת כסף בטווח הקצר, אבל שירותי רואה חשבון לעסקים קטנים מניבה יתרונות משמעותיים שחשוב לקחת בחשבון, ובעוד שכל עסק שונה, יש הרבה מה להרוויח עם איש מקצוע מומחה שמלווה אתכם. אז הנה ארבע סיבות לשכור שירותי רואה חשבון לעסק הקטן שלכם.

  1. חיסכון בזמן ומתחים בטווח הארוך

כשעסקים קטנים מקבלים הודעה ממס הכנסה להצגת הדוחות שלהם, או כשנציגי מס הכנסה עורכים בדיקה בחשבונותיהם, רואה חשבון מייצג את העסק ובעליו ומציג את כל רישומי החשבונות. ביקורת של מס הכנסה יכולה להיות סיוט, ורק ההודעה הרשמית עלולה להוביל לחרדה, במיוחד אם בוצעו טעויות. תפקידו של רואה חשבון לעסקים קטנים הוא למעשה לנהל לכם את כל ההתקשרות בין הגופים השונים בין אם זה ביטוח לאומי, מס הכנסה או מע“מ. רואה חשבון טוב הוא רואה חשבון שמתקתק לכם את העיניינים, שולח את הצ‘קים למי שצריך אבל הכי חשוב, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. לא פחות ולא יותר. הרי לכם, בתור עסק קטן, יש עוד כל כך הרבה דברים להתעסק איתם ולכן בחירת רואה חשבון הוא לא משהו שאנחנו רוצים להקל בו ראש. 

חשוב לזכור כי גם כשהכול מתנהל נכון, בעלי עסקים עדיין נדרשים להשקיע שעות בהכנת הדוחות הנכונים. שכירת שירותי רואה חשבון  מבטלת את הדאגות המיותרות, מפנה זמן והנטל מועבר לאיש מקצוע מומחה בתחום.

https://www.youtube.com/watch?v=OE99UMLyn3M

  1. רואה חשבון לעסקים קטנים מסייע בכל העבודה שקשורה לכלכלה

שכירת רואה חשבון להתמודדות עם המיסים מניבה יתרון חשוב. אם רואה החשבון תומך בכל הרווחה הפיננסית של החברה שלכם, תפיקו תועלת גבוהה יותר. בעלי עסקים קטנים רבים מקבלים מרואה החשבון שלהם סיוע בתשלומי שכר, בתחזיות פיננסיות ובתזרים המזומנים.

המטרה של בעלי עסקים קטנים שפותחים עסקים חדשים היא להציע שירותים ולפתור בעיות ללקוחות, ולא להקדיש את זמנם להתמודדות עם כל הפרטים הכספיים והלחץ הנלווה להתנהלות כלכלית. אם תבחרו רואה חשבון בצורה נכונה, כל ההתנהלות העסקית והפיננסית שלכם תיראה אחרת. 

  1. רואי חשבון מספקים גם ייעוץ עסקי

רואה חשבון לעסקים קטנים תומך באסטרטגיה עסקית כמו גם בהתנהלות הכלכלית הנכונה של החברה. האמת היא שבעלי עסקים רבים מתייחסים אל רואה החשבון שלהם כאל יועץ מהימן שאליו הם יכולים לפנות לקבלת מגוון רחב של ייעוץ עסקי.

רואה חשבון לעסקים קטנים עובד עם בעלי עסקים רבים, ובמקרים רבים יש לו תחושה חדש של מה שנדרש לניהול חברה, והם מציעים עצות טובות לגבי אסטרטגיה. הם מציעים לנהל יחידה עסקית חדשה או לשנות את התמחור, מה שמסייע לשפר את הרווחים.

  1. רואה חשבון לעסקים קטנים הוא מקור תמיכה מהימן

מבחינת בעלי עסקים רבים, רואה חשבון לעסקים קטנים הוא היועץ שניתן לסמוך עליו באופן מוחלט בכל הנוגע לייעוץ שקשור לעסקים, יותר ממשפחה, חברים, עורכי דין או מנהלים פיננסיים, כי רואה החשבון מכיר את העסק היטב.

רואה חשבון לעסקים קטנים חיוני להתנהלות כלכלית נכונה של העסק בזכות עמדתו האובייקטיבית. אין לו את אותה הטיה כמו למשפחה או חברים, והוא אינו מעורה בחברה שלכם כמו שהעובדים שלכם מעורים בה. יתר על כן, יש לו חלק בבריאות הכלכלית של החברה ולכן יש לו מוטיבציה חזקה לראות אתכם מצליחים.

כמה יעלה לי רואה חשבון לעסק?

המחיר של רואה חשבון לעסק משתנה כמובן בין איש מקצוע לאיש מקצוע. אם למשל אתם צריכים לפתוח תיק במס הכנסה, תצטרכו לשלם עלות של בין 550-1,800 ש”ח, בהתאם לגודל העסק שלכם. עבור דוחות: דוח שנתי לעוסק פטור, דוח שנתי לעוסק מורשה, דוח שנתי עבור חברות קטנות, דוח שנתי עבור חברה בינונית או גדולה תצטרכו לשלם עלות שנעה בין 1,000-50,000 ש”ח. כן זה אמנות פער מאוד גדול, אבל שוב, הכל תלוי בגודל העסק שלכם. המחיר לשירותי הנהלת חשבונות נע בין 100-2,000 ש”ח בחודש.  

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
מחסנית דיו למדפסת
7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת עבור משרדי רואי חשבון עסוקים

כשמדובר בניהול משרד רואי חשבון עמוס, יש צורך במדפסת אמינה עם דיו איכותי עבור משימות יומיומיות. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מכריע לבחור את הדיו המתאים למדפסת עבור המשרד שלך. כדי לעזור לפשט את התהליך, ריכזנו רשימה של 7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת המושלמות עבור משרדי רואי חשבון.

עורך דין
מקסום חיסכון היתרונות של עבודה עם יועץ משכנתאות

בעת קבלת משכנתא חדשה, זה יכול להיות מכריע לנווט בעולם המורכב של מוצרים פיננסיים וריביות. ליועץ משכנתאות יש את המומחיות להדריך אותך בתהליך זה, כדי להבטיח לך את העסקה הטובה ביותר שאפשר. על ידי מינוף הידע והרשת שלהם, הם יכולים לעזור לך למצוא משכנתא שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

עורך דין
ייפוי כוח מתמשך: מה חשוב לדעת

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי בעל חשיבות רבה, המאפשר לכל אדם בגיר לקבוע מי יטפל בענייניו בעתיד, במידה ולא יוכל לעשות זאת בעצמו

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!