רואה חשבון לעסק קטן לניהול ההכנסות וההוצאות

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לעסק קטןאם רק השקתם או שאתם עומדים להשיק את העסק שלכם, מזל טוב! נדרשת מסירות והתמדה כדי להגיע למקום שאתם נמצאים בו היום. אבל כידוע לבעלי עסקים קטנים, יש לעתים מבול מתמיד של מכשולים, יחד עם הרחבת רשימת המטלות.

עם השקת העסק, יש להתמודד עם משימות הנהלת חשבונות שנלוות לבעלות על עסק. שכירת שירותי רואה חשבון לעסק קטן מסייעת לבעלי עסקים חדשים לנהל ביעילות דוחות הכנסות והוצאות, לשלם מיסים ולהגדיל את הסיכוי לקבלת החזרי מס. מאוד כדאי שלא לוותר על בעל מקצוע חשוב כל כך כמו רואה חשבון, משום שרואה חשבון מקצועי ומנוסה, יעזור לכם לנהל את העסק שלכם בהיבט הפיננסי ותוך זמן קצר תוכלו גם להבין האם העסק שלכם רווחי הוא שהוא צריך שתעשו בו כל מיני שינויים כאלה ואחרים. 

פתיחת חשבון בנק

רואה חשבון רושם את העסק שלכם ברשויות המס, ומנחה אתכם לפתוח חשבון עסקי נפרד עם שמירת רישומים ברורים שיהפכו את החיים לקלים יותר כשמגיע הזמן לשלם מיסים. 

רואה החשבון גם מגן עליכם ממקרים מצערים של פשיטת רגל, תביעות או ביקורות, ואם אתם מעוניינים במימון להתנהלות העסקית שלכם, מצד משקיעים, רשומות פיננסיות עסקיות חזקות יכולות להגדיל את הסבירות לאישורים.

שימחו לב שבהתאם לחוק, בעלי עסקים קטנים אינם מחויבים לנהל חשבון בנק נפרד, אבל שיטה זו בהחלט מומלצת כדי לסייע בהפרדה בין הוצאות והכנסות עסקיות לאישיות.

מעקב אחר ההוצאות

הבסיס לניהול חשבונות עסקיים הוא מעקב יעיל ומדויק אחר הוצאות. זהו צעד חיוני שמאפשר לכם לעקוב אחר הצמיחה של העסק שלכם, ועם ניהול מסודר של ההוצאות, רואה חשבון לעסק קטן בונה דוחות כספיים, עוקב אחר הוצאות שניתנות לניכוי, מכין החזרי מס ומגיש את הדוחות שלכם.

רואה החשבון מנחה אתכם להקים מערכת הנהלת חשבונות לארגון קבלות ורישומים חשובים אחרים. תהליך זה עשוי להיות פשוט, או שניתן להשתמש בתוכנה שמספקת שירותי הנהלת חשבונות. 

לבעלי עסקי קטנים בישראל, מס הכנסה אינו מספק החזרים על כל ההוצאות, אבל חשוב לשמור את כל הקבלות, כדי שרואה חשבון לעסק קטן יחליט אילו קבלות ניתן להגיש כהוצאה מוכרת.

פיתוח מערכת הנהלת חשבונות

חשוב להבין מהי הנהלת חשבונות ואיך היא שונה מחשבונאות. הנהלת חשבונות היא תהליך החשבונאות השוטף של רישום עסקאות עסקיות, סיווגן וניהול דוחות בנק. חשבונאות היא תהליך ברמה גבוהה שבוחן את ההתקדמות העסקית בהתאם לנתונים שנאספו על ידי רואה חשבון באמצעות בניית דוחות כספיים.

כיזמים חדשים, תתבקשו לקבוע את האופן בו ברצונכם לנהל את הספרים שלכם. אתם יכולים להשתמש בתוכנות הנהלת חשבונות או לנהל את מערך ההוצאות וההכנסות על קובץ אקסל פשוט.

שכירת שירותי רואה חשבון לעוסק פטור מאפשרת לכם להעביר את ניהול החשבונות של העסק שלכם לאיש מקצוע מומחה בתחום, כך שתוכלו להיות רגועים שההיבט הכלכלי של העסק שלכם מנוהל במקצועיות.

עלות רואה חשבון לעסק קטן

בהתאם להיקף השירות המבוקש, עלות שכירת רואה חשבון לעסק קטן עשויה לנוע בין 180 ₪ לחודש, ל-2,000 ₪ לשנה, והתשלום להכנת והגשת דוח שנתי ישולם בנפרד ויתומחר בסביבות 850 ₪.

איך בוחרים רואה חשבון לעסק קטן?

יש כמה דרכים שיסייעו לכם בבחירת רואה חשבון לעסק שלכם:

  1. אין חכם כבעל ניסיון – אם אתם מכירים אנשים שיש להם רואה חשבון והם מרוצים עד מרוצים מאוד מהשירות שלו, שווה לשאול אותם לגבי זה. כדאי לכם לבדוק ממה בדיוק הם מרוצים וממה פחות, לברר איך ההתנהלות שלהם מול רואה החשבון מתבצעת, מה השירות של הרואה חשבון כולל וכמה כסף הוא לוקח להם בכל חודש. 
  2. השוואה – מכיוון ומדובר בבעל מקצוע שאתם בוחרים סביר להניח בפעם הראשונה בחיים שלכם, כי רואה חשבון זה משהו שלא מוותרים עליו כל כך בקלות, כדאי להשוות בין 2-3 בעלי מקצוע ולבחון מי מהם יהיה הכי טוב בשבילכם ויותר חשוב מזה, יותר טוב בשביל העסק שלכם. 
  3. על מה אתם משלמים – יש כל מיני סוגים של שירותים בראיית חשבון ולכן אתם צריכים לדעת ולהבין היטב על מה אתם משלמים.  

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!