סטודנטים לראיית חשבון? 7 טיפים להצלחה בלימודים

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אתם סטודנטים לתואר ראשון בראיית חשבון? מדובר על אחד מהתחומים הנחשקים ביותר בישראל. רואי חשבון מבוקשים מאוד, וכמות העסקים שנפתחים בכל שנה גדלה בהתאם. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט סטודנטים בוחרים ללמוד את התחום הזה בשונה מתחומים אחרים. אך כל מי שלומד ראיית חשבון יודע כי הלימודים עצמם יכולים להיות מאתגרים מאוד. הכנו לכם רשימה של טיפים שיאפשרו לכם להצליח בלימודים!

 

7 טיפים להצלחה בלימודי ראיית חשבון:

 

  1. כל סטודנט צריך לנהל בצורה נכונה את הזמן שעומד לרשותו. סטודנטים שלא מנהלים באופן הנכון את הזמן ימצאו את עצמם טובעים עם לא מעט מטלות שונות. ישנם סטודנטים שלצד הלימודים נדרשים לשלב עוד לא מעט דברים אחרים מהחיים האישיים.
  2. אחת מהנטיות הגרועות ביותר של סטודנטים היא לדחות את המשימות לרגע האחרון. גם אם אתם בטוחים שתספיקו לסיים את המשימות בזמן, תשתדלו לסיים אותן בהקדם. דחיית המשימות השונות לרגע האחרון תוביל לכך שהציונים יהיו נמוכים בגלל הלחץ הקיים.
  3. הכירו את עצמכם ואת השעות שבהן אתם לומדים בצורה המיטבית. לימודי ראיית חשבון מתפרסים על זמן רב, אך אתם יכולים לבחור את השעות שבהן תלמדו. תשתדלו ללמוד בשעות שאתם קולטים את החומר בצורה הכי טובה, כך יהיה לכם קל יותר להצליח.
  4. תבנו קבוצות למידה ביחד עם סטודנטים אחרים שנמצאים ברמתכם. סיוע בכתיבת סמינריון או בכל עבודה אחרת יתאפשר על ידי עזרה מסטודנטים שלומדים ביחד אתכם. כל אחד יכול לתת מהידע שלו על מנת לסייע לכם להשיג את התוצאות הרצויות.
  5. פספסתם את אחד השיעורים? לא הבנתם שיעורים שהייתם נוכחים בהם? השלימו את החומר הנלמד בהקדם, אל תחכו עם השלמת החומר לסוף הסמסטר. ברגע שתהיו עם האצבע על הדופק, יהיה לכם קל יותר להבין את החומר שיילמד בשיעור הבא.
  6. מרגישים שאתם מתקשים מאוד עם החומר הנלמד? תקבעו להיפגש עם המרצה על מנת שיסייע לכם להבין נושאים ספציפיים. יש סטודנטים שחוששים מאוד לפנות למרצים, אך הם כאן על מנת לעזור לכם. תנצלו את האפשרות הזאת בשביל ללמוד כמו שצריך.
  7. טובעים עם המון עבודות שתצטרכו להגיש בזמן קצת? תואר בראיית חשבון יחייב אתכם להגיש עבודות רבות במהלך הלימודים עצמם. כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום על ידי חברה מנוסה זה הפתרון שיוריד מכם את מפלס הלחץ ואת החששות השונים.
אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!