בצל נגיף הקורונה – הדרך לקבל הלוואה בערבות מדינה לעסקים

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

הקורונה שיבשה את חיינו, והביאה לא מעט עסקים למצב של פשיטת רגל. עסקים שונם שהצליחו להשאיר את הראש מעל למים, מחפשים דרכים אפקטיביות להתקיים. אחת מהאפשרויות האידיאליות ביותר היא פשוט לקחת הלוואה בערבות המדינה. הלוואה שכזאת מגיעה עם תנאים מעולים, כאלה שיטיבו עם כל עסק בטח בתקופה כל כך מאתגרת. בא לכם לצלוח את התקופה הקשה ולצאת לדרך חדשה? יש לנו את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם. בסוף תוכלו למצוא את עצמכם צולחים את תקופת הקורונה ומטיסים את העסק כלפי מעלה.

 

מה המשמעות של הלוואה בערבות המדינה?

כל בעל עסק יספר לכם כי אין מתנות בחינם, אז מה זה בכלל הלוואה המגיעה בערבות המדינה? הלוואה שכזאת היא הלוואה המגיעה בתנאים מעולים, כאלה שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. הלוואה שניתן לקחת אותה בסכומים גבוהים יחסית בהשוואה להלוואות אחרות. כל בעל עסק חולם לקחת הלוואה בתנאים טובים, כאלה שלא באים על מנת לנצל את המצב. הלוואה שכזאת היא בדיוק האפשרות הרלוונטית עם תנאים שלא תקבלו באף מקום אחר.

 

הגישו בקשה מסודרת להלוואה

כמובן שעל מנת לקבל הלוואה בערבות המדינה יהיה עליכם לעמוד בתנאים שונים. לא כולם יכולים לקבל הלוואה שכזאת שכן היא מיועדת עבור עסקים שעברו תקופה קשה. על מנת שתוכלו לקבל את ההלוואה יהיה עליכם להגיש בקשה מסודרת. את הבקשה מגישים דרך האתר של הקרן להלוואות בערבות מדינה. אתר שנועד אך ורק על מנת לענות על הבקשות השונות של בעלי עסקים. הגשת הבקשה היא לא מסובכת, בטח אם יש לכם את כל המידע הרלוונטי.

 

מחכים בסבלנות לקבלת התשובה

אחרי שתמלאו את הבקשה בצורה מסודרת, יהיה עליכם להמתין עד לקבלת התשובה. הלוואה בערבות המדינה היא זכות שרק אנשים שבאמת צריכים זוכים בה. אם הבקשה נדחתה, תוכלו כמובן לערער על התשובה על מנת לנסות את מזלכם בשנית. אך בסוף כמו שכבר אמרנו לא כולם יכולים לקבל הלוואה שכזאת. השאיפה של המדינה היא לסייע לעסקים שבאמת נפגעו ממשבר הקורונה. הסבלנות עד לקבלת התשובה היא קריטית, שכן הבקשה יכול להיות בהמתנה מספר שבועות. עד לקבלת התשובה יהיה עליכם לחשוב איך תוכלו לסיים את החודש.

 

קיבלתם תשובה חיובית? ברכות!

המדינה אישרה לכם את קבלת ההלוואה? כעת כל מה שנותר לכם זה לחשוב בצורה חכמה איך להשתמש בה. הרי גם ככה הקורונה שיבשה את התפקוד של העסק, אך תמיד אפשר לחשוב איך להוציא את המקסימום. בסוף ההלוואה הזאת היא סוג של פריבילגיה שלא כולם זוכים לה. לכן קחו לעצמכם את הזמן הדרוש על מנת לבצע חישוב מסלול מחדש. אל תבזבזו את הכסף שקיבלתם במקומות שלא אמורים להניב פירות בשלב מסוים בעתיד. 

 

רוצים לשקם את העסק אחרי משבר הקורונה עם הלוואה בהתאמה אישית? פנו לחברת פרץ פיננסים שתשמח להתגייס על מנת לבצע את המשימה בצורה מקצועית.

 

 

 

קרדיט תמונה: CANVA
אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

מחסנית דיו למדפסת
7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת עבור משרדי רואי חשבון עסוקים

כשמדובר בניהול משרד רואי חשבון עמוס, יש צורך במדפסת אמינה עם דיו איכותי עבור משימות יומיומיות. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מכריע לבחור את הדיו המתאים למדפסת עבור המשרד שלך. כדי לעזור לפשט את התהליך, ריכזנו רשימה של 7 אפשרויות הדיו המובילות למדפסת המושלמות עבור משרדי רואי חשבון.

עורך דין
מקסום חיסכון היתרונות של עבודה עם יועץ משכנתאות

בעת קבלת משכנתא חדשה, זה יכול להיות מכריע לנווט בעולם המורכב של מוצרים פיננסיים וריביות. ליועץ משכנתאות יש את המומחיות להדריך אותך בתהליך זה, כדי להבטיח לך את העסקה הטובה ביותר שאפשר. על ידי מינוף הידע והרשת שלהם, הם יכולים לעזור לך למצוא משכנתא שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!