איך למצוא משרד רואי חשבון בצורה נכונה

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

מחפשים משרד רואי חשבון במרכז הארץ? לא פשוט היום להחזיק עסק ואפילו לא פשוט להיות שכיר. ביום אחד משום מקום יכול להגיע אליכם רשות המיסים או ביטוח לאומי עם חוב קטן (בתקווה). עם ניהול נכון של רואה חשבון אין סיבה שתגיעו למצב כזה. יותר מזה, רואה חשבון מקצועי לא רק יידע למנוע מכם את זה, במקרה וכבר יש לכם חוב הוא ידע למזער את הנזקים בשיטות שונות. חשוב להבין, רואה חשבון הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעסק, הוא בהחלט יכול להפוך את העסק שלכם להרבה יותר מחושב.

 

משרד רואי חשבון במרכז הארץ

האם כדאי לפנות אל משרד רואיה חשבון במרכז הארץ או דווקא רואה חשבון פרטי? הדעה הרווחת היא שעדיף יהיה לכם לבחור דווקא משרד רואי חשבון במרכז הארץ על פני עצמאי. הסיבה לכך פשוטה, כאשר יש לכם גב של משרד אחריכם, אתם הרבה יותר בטוחים. לעיתים רואי החשבון צריכים ייעוץ של אנשי מקצוע, כאשר יש משרד מאחוריכם מדובר על מספר מוחות אשר עובדים למטרת העסק שלכם. כמו כן, בדרך כלל נקבל מחירים יותר משתלמים אצל משרד רואי חשבון במרכז הארץ על פני רואה חשבון עצמאי.

 

על פי מה נבחר משרד רואי חשבון במרכז הארץ?

יש מספר דגשים שאתם חייבים לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים משרד רואי חשבון או אפילו רואה חשבון עצמאי. לפניכם כל הדגשים החשובים ביותר:

כימיה – בכוונה הדגש הראשון שלנו היא הכימיה שנוצרת ביניכם ובין רואה החשבון. אתם חייבים להיות הכי בנוח עם הרואה חשבון שלכם, זכרו מדובר על הכסף שלכם, על המחייה שלכם. ברגע שיש לכם כימיה טובה אתם לא תהססו לשאול כל שאלה, ולפעמים השאלה הקטנה ביותר יכולה להיות בעלת השפעה מאוד גבוהה.

 

מקצועיות – עליכם לברר מהו היקף העבודה של רואה החשבון מולו אתם עובדים. האם הוא רק ממלא לכם דוחות או שהוא יחסית אקטיבי בכל הנוגע לעסק שלכם. ככל שרואה החשבון יותר אקטיבי לגבי העסק שלכם, ככה הוא יותר נכון לכם. עליכם לבחור משרד רואי חשבון אשר ילווה אתכם בכל הנושאים הפיננסים בעסק. שימו לב אם מדובר על רואה חשבון או מנהל חשבונות, יש הבדל ביניהם. אנו גם ממליצים לבחור ברואה חשבון אשר יש לו ניסיון בתחום ההתמחות בו העסק שלכם פועל, זה רק יכול להועיל אבל לא חובה.

 

שכר טרחה – עוד אלמנט חשוב שיש לבדוק הוא מהו שכר הטרחה של השירות. יש הבדלים בין שכר הטרחה של רואי החשבון השונים. בדרך כלל, משרד רואי חשבון יציע לכם מחירים נוחים יותר ואילו דווקא עצמאיים (בעיקר עם ניסיון רב) יציעו לכם מחיר גבוה יותר. חשוב לא להסתכל רק על המחיר אלא גם על השירות הכולל. כמו כן, המחירים משתנים בהתאם לסוג העסק שלכם.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!