חשבונית דיגיטלית היא התהליך הנכון לכל עסק שרוצה סדר ופיקוח בשימוש הפיננסי חשבונאי בעסק.

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

כל תהליך הפקת החשבוניות בכל עסק חייב ליעל את המחלקה או את הדרך שבה הוא מפיק חשבוניות.

מה מאפשרת חשבונית דיגיטלית לעסק קטן או בינוני שמבצע את כל הפעולות של הנהלת חשבונות דרך תוכנה לניהול חשבוניות?

אכן תם העידן של חשבוניות וניהול ההוצאות וההכנסות שלנו בפנקסים סוף סוף מחליף את הפנקס הישן.

במקומם הופיעו אפליקציות להנהלת חשבונות, תוכנות מבוססותveb   המאפשרות לבעלי עסקים להתנהל נכון ובאופן מופתי מול לקוחותיהם ובדרך פשוטה למדי ויש לומר שגם חוקית חשבוניות חתומות דיגיטלית שניתן בקלות להעבירם במייל, לוואצאפ, מדיה דיגיטלית אחרת וללא צורך לשלוח בדואר.

אם לא עברתם עדיין ואינכם נמנים עם משתמשי תוכנת הנהלת חשבונות חינם באינטרנט אז הגיע הזמן בוודאות אך תדעו שהמעבר להפקת מסמכים חשבונאיים דרך התוכנות הדיגיטליות לא רק שהוא חוסך נייר, מדפסות וטונרים, הוא ממש מאפשר להפיק חשבונית מכל מקום ללא תלות במשרד או בהחזקה פיזית של פנקס קבלות.

בנוסף יש מודולים ותובנו שעוזרות לבעל העסק לצפות במגמות השונות של העסק ונתח את הפריטים הכי נמכרים ובאיזה חתך מחיר או תקופה בשנה.

בכך ניתן לנהל את הצד הפיננסי של העסק באופן הזה שהוא שקוף יותר ואין צורך לנחש איזה מבצע כדאי לעשות או איזה כמות כדאי לרכוש לקראת תקופה מסוימת שבה צופים גידול.

בדקנו עבורכם מספר חברות שעוסקות בתחום וראינו שקל מאד להצטרף והמחיר הוא שולי עד לא קיים.

אם קבעתם לכם מטרות בעסק אז אין כמו לתכנן ואכן התוכנה מציגה אפשרות להזנת נתונים בכדי לייעל את הפן הניהולי אחרי שתתחילו להזין נתונים תוכלו לנצל את שלל האפשרויות בתוכנה זו הסיבה שבעלי עסקים רבים כבר משתמשים בתוכנות השונות.

הכלים הטובים ביותר שמצאנו לצורך צמיחה ויצירת תובנות עסקיות הם

תזרים מזומנים.

פריטים נמכרים.

לקוחות חדשים/ ותיקים.

לקוחות מובילים.

מעקב נוח אחרי כל לקוח.

תנאי תשלום / חוב לעסק.

בקרת רווחיות של עבודות/פרויקטים.

סליקת כרטיסי אשראי ללקוחות או לאתרי אינטרנט שברשותכם.

ניהול מלאים ועוד.

העניין בשימוש בתוכנות אלו הוא לתת פלטפורמה שלא הייתה קיימת בעבר לבעלי עסקים שאין להם סכומי עתק לשלם על תוכנות יקרות, בד בבד תהיה נגישה ונוחה.

שבה כל מי שמאושר על ידי בעל העסק (עובד, מנהל) יוכל להפיק חשבוניות ולבדוק איזה שירותים ניתן להציע ללקוחות החברה או העסק.

בעל עסק שעובד עם תוכנה בעצם מקבל שליטה וצילום מסך של עסק שלו מכל מקום ובכל זמן זהו ייתרון שנהנו ממנו רק עסקים גדולים ובעלי ממון.

חשבונית דיגיטלית כשם היא חובה בכל עסק לכן לא ניתן להתחמק מהפקתה.

עבור מוצרים ושירותים שסיפק ללקוחותיו, וזאת עפ"י רשות המיסים בישראל אך שימו לב לפרט הבא, אם הוצאתם חשבונית דיגיטלית ללקוח חובה שתהיה שם חתימה דיגיטלית אם אתם שולחים אותו במייל בכדי להימנע מהצגת החשבונית ללקוחות אחרים ויותר מבן אדם אחד.

רשות המיסים הגדירה שכל מסמך בעל משמעות מיסוי החל מחשבוניות, קבלה, זיכוי  שהופק באופן דיגיטלי חייב להגיע עם חתימה דיגיטלית, אל תהיו מוטרדים התוכנות כבר יוצאות עם חתימה כזו רק צריך להצטרף לשירות.

ניהול דרך סמארטפון

אחת הדרכים הכי קלות ויעילות שיש לתוכנה להציע היא השימוש בסמארט פון התוכנה עצמה יושבת על שרת בענן, שהוא זמין בכל שכה וזמן, כך שניתן להפעיל אותו על גבי כל נייד או מערכת הפעלה.

לאלו הצריכים חשבוניות דיגיטליות ללקוחות שרכשו ב4 בבוקר באתר זהו הניצחון המוחלט, החשבונית יוצאת באופן אוטומטי עבור כל רכישה המתבצעת באתר האינטרנט, ושולחת ללקוח במייל ומעדנות את הפעילות במלאי.

אז לסיכום.

תדעו שרק בעזרת תוכנה תוכלו ליהנות ששל מודולים המתאימים לאופי של העסק שלכם ולא להיתקע בפנקסי חשבוניות מהעידן שהיה פה לפני.

כך ללא ניחוש תוכלו לקבל החלטות בר "קיימא" ובזמן אמת מבלי לנחש או תחושת בטן.

תוכנה לניהול העסק לבעל עסק היא חובה כיום בשוק תחרותי, גם עבור עסק קטן ובינוני, בכדי לנהל את הצד הפיננסי של העסק שלהם.

ייתרון נוסף הוא בהתנהלות מול משרד המייצג (רואה חשבון או מנהל חשבונות) אם בעבר הייתם צריכים להביא לרואה חשבון את החשבוניות או הקבלות כיום הם רואים את כל הנתונים על העסק בזמן אמת, ואין צורך כלל לשלוח שליח בשביל ההכנסות וגם עבור ההוצאות הכל בתוכנה.

המודולים הנ"ל חוסכים לכם זמן עבודה מייצר שיטת עבודה מסודרת בתחום הנהלת החשבונות ומביא אתכם לעידן חדש.

האם הנפקת החשבונית הדיגיטלית היא הדרך הנכונה?

כך להבנתנו, להנפיק חשבוניות בכל עסק ובעיקר ללוות את בעל העסק ולתת לו תובנות מותאמות מול הלקוחות.

החל מהצעת מחיר, תנאי התשלום, קבלת הזמנת רכש, אישור הצעת המחיר, הזמנת העבודה, חשבונית עסקה מקדימה, גביית התשלומים בפועל והוצאת קבלה לאחר תשלום.

תוכנת הנהלת חשבונות פרילאנס מבצעת שיפורים והתאמות בתוכנה, בהתאם לצרכי המשתמשים בפועל וגם לעל פי הדרישה הרגולטורית של מס כנסה מע"מ ורשות המיסים בישראל והיא התוכנה טובה מאד.

אנו מצאנו חשבונית דיגיטלית מומלצת ביותר על ידי פרילאנס שנמצאה שימושית מאד ברחבי הרשת.

לדוגמא חשבונית ישראל שיצאה לדרך מעל 25,000 אלף ש"ח שנכנסה לתוקף לאחרונה שעבורה היה צורך לפתח מודול נוסף שיתחבר לרשות המיסים ויפיק חשבונית מותאמת ללקוח עם מספר הקצאה אישי.

ישנה גם תמיכה מלאה בטלפון וגם בייל, סרטוני הדרכה רבים ומגוונים עם מדריכים המסייעים לבעל עסק שנרשם לתוכנה להכיר את ניהול העסק דרך שימוש בתוכנה.

ישנם גם תקופת ניסיון חינמית ללא התחייבות כך תוכלו להשתמש בתוכנה עד להבנה מלאה של השימוש בה ולהצלחה עסקית.

הכתבה נכתבה בעזרת פרילאנס הנהלת חשבונות.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
איך להשקיע במדד SP 500 בצורה חכמה
איך להשקיע במדד SP 500 בצורה חכמה

מדד SP 500 הוא מדד המשקולל את שווי השוק של 500 מהחברות הגדולות ביותר בארצות הברית. כאשר אנו מדברים על השקעה במדד, זו אומרת שאנו משקיעים במגוון רחב של חברות, ולכן נמצאים במצב של פיזור סיכונים.

Loan consolidation
איחוד הלוואות – צעד חכם בדרך למאושרים משכנתאות

איחוד הלוואות הוא תהליך שבו מאגדים מספר הלוואות שונות להלוואה אחת. המטרה היא לקלוט את ההלוואות השונות תחת מסגרת אחת, בכדי לנהל בצורה יעילה יותר את החזרים ולהקל על הנתין. תהליך זה מאפשר ניהול יותר פשוט וממוקד של החובות, ולעיתים גם יכול להוביל לירידה בריבית ההלוואה.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!