עלות רואה חשבון לחברה בע"מ

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

עלות רואה חשבון לחברה בע"מעלות רואה חשבון לחברה בע"מ

לאחר כמה שנים כעובד שכיר בחברה מצליחה, החלטת לצאת לדרך עצמאית ולפתוח עסק פרטי שיהיה רק שלך. כיוון שכל עסק עצמאי מוכרח להתנהל בצורה פיננסית חוקית הכוללת הנפקת חשבוניות וקבלות ללקוחות, עליך לגשת לרשויות המס כדי לפתוח תיק עסק בצורה רשמית ולהתחיל להניע אותו בצורה נכונה. 

כיוון שהעסק העתידי מתוכנן להיות גדול יחסית, ליצור שותפויות עסקיות ולהעסיק עובדים אתה חושב ללכת על פתיחת עסק מסוג חברה בע"מ. חשוב לזכור כי לפני פתיחת תיק עסק במס הכנסה עליך להבין מה יהיה ההיקף העסקי של העסק, כמה העסק עשוי להכניס בכל שנה ועוד פרטים כלכליים אחרים. כדי להבין מה ההתנהלות הפיננסית הנכונה עבור העסק החדש, כדאי להיעזר בייעוץ וליווי מקצועי של רואה חשבון מומחה. כיצד הוא יוכל לעזור לך, האם זה נכון לפתוח חברה בע"מ ומהי עלות רואה חשבון לחברה בע"מ? כל התשובות לכך בהמשך.

מיהו רואה חשבון?

מאחורי כל עסק מצליח עומד רואה חשבון מקצועי ומנוסה בתחומו, כיוון שהפעילות השוטפת של רואה החשבון היא להביא לניהול פיננסי ויעיל של כספי החברה וכך להגדלת הרווחים וההכנסות. משום כך רואה חשבון מקצועי הוא כזה שיידע לעשות ביקורות שוטפות על הדוחות הכספיים של החברה, יעדכן במידת הצורך מצי שיש הוצאות גבוהות ולא כדאיות או הכנסות נמוכות ולא משתלמות, וכן יבצע ניהול פיננסי שוטף מול גופים בירוקרטיים כמו מס הכנסה וביטוח לאומי להם כל עסק צריך להעביר דיווח שוטף.

מה החשיבות של רואה חשבון לעסק?

רואה חשבון הוא בעל מקצוע המתמחה בראייה פיננסית רחבה, ובהתאם לכישוריו הוא יידע כיצד לסייע לעסק לנהל את כספיו בצורה יעילה ונכונה כלכלית, בין אם מדובר על עסק קטן או עסק גדול כמו חברה בע"מ. נוסף לניהול פיננסי שוטף של העסק, רואה החשבון יתעסק עם הכנת משכורות לעובדים וכן יעביר דיווחים כספיים מתאימים לרשויות כשעולה הצורך. בשורה התחתונה ניתן לומר כי עם רואה חשבון בעסק כל בעל עסק יכול להיות בראש שקט, כיוון שרואה החשבון יעסוק במגוון משימות חשבונאיות במקומו כמו הכנת מסמכים ודוחות, ביצוע ביקורות ומאזנים וכן גם תכנון מס.

האם כל עסק חייב להחזיק רואה חשבון?

למרות שהחשיבות של רואה חשבון בעסק היא גבוהה, אין חובה שכל עסק יחזיק ברואה חשבון כיוון שגם בעל העסק יכול לבצע ניהול פיננסי בעצמו. במקרים של עסקים בהיקפים קטנים כמו עוסק פטור, ישנם בעלי עסקים רבים שבוחרים לוותר על שירותיו של רואה חשבון ומבצעים מגוון פעולות בעצמם באמצעות תוכנות ממוחשבות או דיווחים עצמיים לרשויות.

במקרה של עסקים גדולים יותר כמו חברות בע"מ מדובר על תהליכים מורכבים יותר, כיוון שחברות כאלו הן עסקים בהיקפים גדולים מבחינת הכנסות, הוצאות, תשלומים, עובדים, ספקים ועוד מגוון עניינים פיננסיים אחרים. לכן במקרה של חברה בע"מ ואף עוסק מורשה, ההמלצה היא שכל עסק מהסוג הזה ייעזר בשירותיו של רואה חשבון מנוסה.

מהי חברה בע"מ?

חברה בע"מ הוא עסק בעל ישות משפטית נפרדת, ולכן בעלי החברה אינם מוגדרים משפטית כבעלי העסק אלא "רק" כבעלי מניות בחברה. הגדרה זו נועדה כדי להעניק הגנה משפטית על מקימי עסקים גדולים במקרה של קריסה כלכלית של החברה, כך שהתביעות שיבואו בעקבות הנפילה יופנו רק אל החברה ולא לבעלי החברה. 

כיוון שהקמה של חברה בע"מ מאפשרת להפחית את הסיכון העסקי הכרוך בכך, כיוון שהכסף והרכוש הפרטי של בעלי המניות אינו נפגע, ישנם בעלי עסקים רבים המתלבטים בין הקמה של עוסק מורשה לבין חברה בע"מ. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי תהליך הקמה של חברה בע"מ הוא מורכב הרבה יותר לעומת עוסק מורשה, ולכן בתהליך זה יש להיעזר ברואה חשבון מומחה שיידע להמליץ בהתאם על הכדאיות בפתיחת חברה בע"מ, האישורים והתהליכים הכרוכים בכך וכן הסיכונים העסקיים הצפויים להיות.

מהי עלות רואה חשבון לחברה בע"מ?

כיוון שתהליך ההקמה של חברה בע"מ הוא סבוך וארוך הכולל פנייה אל רשם החברות, הצגת מסמכים והצהרות של בעלי המניות ועוד הליכים בירוקרטיים רבים – עלות רואה חשבון לחברה בע"מ תהיה גבוהה יותר לעומת עוסקים אחרים, כאשר גובה שכר הטרחה החודשי ינוע בין 1200-4000 ₪ בכל חודש.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!