רואה חשבון לחברה

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לחברהרואה חשבון לחברה

החלטתם לפתוח עסק קטן משלכם כדי לטפח את האהבה החדשה שלכם, שהיא כמובן אפייה של עוגות וקינוחים מתוקים וטעימים. אחרי שקיבלתם כל כך הרבה מחמאות מבני משפחה יחד עם השכר הזעום במקום עבודתם שממשיך להיות לא מתגמל, החלטתם לעשות את הצעד המשמעותי הזה ולהפך להיות עצמאיים. כיוון שרק התחלתם לעסוק בתחום ואתם עדיין בשלב של איתור לקוחות, ידעתם כי העסק שלכם נחשב לעסק זעיר – וכך גם ההכנסות וההוצאות יהיו בהתאם, לפחות עד שתצברו ניסיון ולקוחות ותגדילו את נפח העבודה וההכנסה.

למרות שהעסק שלכם קטן מאוד, כדאי לזכור כי ההתנהלות הבירוקרטית הכרוכה בפתיחת עסק יכולה להיות לא פשוטה כלל, ולכן מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של רואה חשבון מקצועי שיסייע בכל ההליכים והמסמכים הרלוונטיים לניהול נכון מהצד הפיננסי של העסק. כדי שתוכלו למצוא רואה חשבון לחברה שלכם, ריכזנו את כל המידע שחשוב לדעת בנושא.

מהו תפקידו של רואה חשבון?

רואה חשבון מתמחה בתחום החשבונאות הפיננסית, ולכן תפקידו בחברה הוא לבצע ולנהל דוחות כספיים של העסק, לערוך ביקורות מהצד הפיננסי של ההכנסות וההוצאות של העסק, וכן להתנהל באופן שוטף מול הרשויות במדינה אליהן עסקים וחברות מחויבים לדווח בנוגע להתנהלותם הפיננסית. במקום להתעסק עם עניינים וחוקים הקשורים למס, רואה חשבון לחברה שמחזיק בידע מקיף בתחום יידע בדיוק כיצד להתנהל מול הגופים הרלוונטיים ובמקביל יסייע להתנהלות פיננסית נכונה של העסק. 

האם כל עסק מוכרח לשכור את שירותיו של רואה החשבון?

למרות שתפקידו של רואה החשבון הוא מהותי, עסקים לא חייבים להיעזר בשירותיהם של רואה חשבון ויועצי מס מבחינה חוקית, אלא זוהי הבחירה האישית של כל עסק המעוניין לנהל את החלק הכלכלי של העסק בצורה יעילה. ישנם מקרים בהם בעל עסק מחזיק בידע מעשי ופרקטי של חשבונאות, ולכן הוא יידע כיצד לנהל את הנושאים הללו בעסק שלו. מצד שני, אם מדובר על עסק בינוני או גדול ההתעסקות בתחום זה עשויה לגזול ממנו זמן רב, ולכן ההמלצה גם במקרה זה היא לשכור את שירותיו של רואה חשבון לחברה שיעסוק גם בתחום הזה.

רואה חשבון לחברה – לאילו חברות בדיוק?

אין ספק כי רואה חשבון לחברה יכול לנהל את הנושאים הבירוקרטיים והפיננסיים של העסק בצורה המקצועית ביותר, ולכן רואה חשבון כזה מיומן לנהל סוגים שונים של חברות ועסקים:

  • עוסק פטור – זהו עסק עצמאי הפטור מתשלומי מס הכנסה למדינה, זאת בתנאי שההכנסות השנתיות של העסק אינן עולות על סכום של 100,491 ₪ (סכום המשתנה ומתעדכן בכל שנת מס). לכן עוסק פטור רשאי להנפיק חשבוניות וקבלות ללקוחותיו ללא סעיף של גביית מע"מ, כיוון שהוא איננו משלם מע"מ.
  • עוסק מורשה – עסק זה גם הוא עצמאי אך הוא מחויב בתשלום מע"מ לרשויות, ולכן תהליך הגבייה והנפקת החשבוניות יכלול סעיף של גביית מע"מ על פי חוק. עסקים מורשים הינם למעשה עסקים שסך הכנסותיהם הכלליות בשנה עולה על סכום של 100,491 ₪, ולכן הדיווח בנוגע לרשויות יהיה בכל חודש-חודשיים ולא כל שנה כמו עוסק פטור.
  • חברה בע"מ – בשונה מחברות מסוג עוסק פטור ומורשה, חברה בע"מ הוא עסק המופרד בירוקרטית מבעל העסק ולכן כל אחריות כלכלית שלו במקרה של קריסת העסק היא בעירבון מוגבל, כך שכל הרכוש והכסף הפרטי שלו לא נפגע. ניהול פיננסי של חברה כזו הוא מורכב הרבה יותר, ולכן רק רואה חשבון לחברה בע"מ יידע כיצד לנהל אותה בצורה נכונה במקביל להתנהלות בירוקרטית עם הגופים והרשויות במדינה.

האם גם שכירים צריכים להיעזר בשירותיו של רואה חשבון?

עובדים שכירים כפופים בירוקרטית לבעל העסק ולחברה בה הם עובדים, ולכן הם אינם צריכים לדווח לרשויות בנוגע להכנסותיהם אלא בעל העסק עושה זאת עבורם. יחד עם זאת ישנם שכירים הזכאים לקבלת החזרי מס מהמדינה בגין תשלומי יתר, וכדי לדעת כמה ומה מגיע להם יש להיעזר בשירותיו של רואה חשבון פרטי שיבצע עבורם את החישוב ויתנהל מול מס הכנסה בכדי לקבל את ההחזרים המגיעים להם.

כיצד למצוא רואה חשבון לחברה שהוא מקצועי ואמין?

רואה חשבון יש בשפע, אך כדי למצוא רואה חשבון לחברה שניתן לסמוך עליו יש להיעזר בהמלצות של עסקים אחרים, וכן גם לוודא כי רואה החשבון מחזיק ברישיון רשמי ותקף המסמיך אותו לעבוד בתחום.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!