רואה חשבון מחירון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון מחירוןרואה חשבון מחירון

משרדי הממשלה והרשויות בישראל מצריכים התנהלות לא פשוטה כלל שכוללת פרוצדורה רבה. בין אם אתם שכירים ובין אתם עצמאיים אתם צריכים סיוע מרואה חשבון על מנת להתנהל נכון מול הרשויות השונות בישראל. מתי צריך רואה חשבון וכמה זה עולה? על כך במאמר הבא. 

 

רואה חשבון מחירון- מתי צריך?

התשובה לכך תלויה בהגדרה המקצועית שלכם. כלומר האם אתם שכירים או עצמאיים ואם אתם עצמאיים האם אתם עוסקים פטורים, מורשים או חברה בע"מ. 

 

שכירים

שכירים צריכים רואה חשבון בעיקר על מנת לקבל החזר מס. שכירים רבים אינם מודעים כלל שהם זכאים לקבלת החזר מס ואם הם יודעים, בדרך כלל אינם יודעים מה גובה ההחזר המגיע להם. לשם כך ניתן לפנות לרואה חשבון. רואה החשבון יכול לבדוק עבורכם את הזכאות להחזר מס ומה גובה ההחזר המגיע. 

עוסק פטור

עוסק פטור הוא בעל עסק עצמאי שמחזור ההכנסות השנתי שלו לא עולה על 100,491 שקלים (נכון לשנת 2021) והוא פטור מתשלום מע"מ. עוסק פטור אינו רשאי להוציא ללקוחות שלו חשבוניות מס אלא קבלות בלבד. 

מתי עוסק פטור צריך רואה חשבון? הפעם הראשונה שעוסק פטור יהיה צריך רואה חשבון היא על מנת להירשם כעוסק פטור. לשם כך רואה החשבון יפתח עבורו תיק במע"מ ולאחר מכן במס הכנסה ובביטוח לאומי. מלבד רישום, עוסק פטור צריך להגיש דו"חות שנתיים למע"מ ולמס הכנסה על גובה ההכנסות וההוצאות שלו. רואה החשבון דואג לכך שהדיווחים יתבצעו כהלכה. 

 

עוסק מורשה

עוסק מורשה הוא בעל עסק עצמאי שמחזור ההכנסות השנתי שלו עולה על 100,491 שקלים והוא חייב בתשלום מע"מ והוצאת חשבוניות מס ללקוחות שלו. בנוסף, עוסק מורשה יכול לקזז את המע"מ על ההוצאות השוטפת של העסק. קיימים מקצועות שמחייבים הירשמות כעוסק מורשה בלי קשר למחזור ההכנסות השנתי. בין מקצועות אלה תמצאו רופאים, פסיכולוגים, עורכי דין, אדריכלים ועוד. 

מתי עוסק מורשה צריך רואה חשבון? כמו עוסק פטור, עוסק מורשה צריך רואה חשבון מוסמך על מנת להירשם כעוסק מורשה ולפתוח תיק במע"מ, במס הכנסה ובביטוח לאומי. לעומת עוסק פטור שצריך לדווח רק פעם בשנה, עוסק מורשה צריך להעביר דיווח אחת לחודש או חודשיים. יש לקחת בחשבון כי היקף הפעילות העסקית של עוסק מורשה רחב יותר משל עוסק פטור ולכן גם ההתנהלות השוטפת מורכבת יותר ומצריכה יותר סיוע מרואה חשבון. 

 

חברה בע"מ

חברה בע"מ היא גוף שמופרד לחלוטין מהבעלים שלו, בעלי המניות. האחריות של בעלי המניות היא בעירבון מוגבל ובמקרה של קריסה כלכלית בעלי המניות מחויבים לשלם רק עד גובה הסכום שהשקיעו בחברה. 

מתי חברה בע"מ צריכה רואה חשבון? כמו הקודמים, גם חברה בע"מ צריכה רואה חשבון לפתיחת החברה. כמו כן, הוצאות התפעול של חברה בע"מ הן יקרות יותר אך שיעור המס נמוך יותר משל עוסק מורשה. חברה בע"מ צריכה את רואה חשבון על מנת לנהל את החשבונות באופן שוטף, להכין דו"חות שנתיים, מאזנים ועוד. 

רואה חשבון מחירון

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחירים של רואה חשבון כיוון שבסופו של דבר כל רואה חשבון גובה מחירים אחרים בהתאם לוותק שלו ולמה שרואה לנכון. לכן, על מנת לדעת את המחיר בקשו הצעת מחיר מרואה החשבון שלכם עבור הפעולות השונות. שימו לב כי יש שתי אופציות לתשלום עבור רואה חשבון. האופציה הראשונה היא תשלום חודשי קבוע ואילו האופציה השנייה היא תשלום עבור פעולות ספציפיות. 

ריכזנו לכם מספר דוגמאות למחירים ממוצעים של רואה חשבון-

  • דו"ח שנתי- המחיר להכנה ועריכה של דו"ח שנתי עבור עוסק מורשה ועוסק פטור ינוע בין 1,000 ל-1,600 שקלים בממוצע, עבור חברות בע"מ כ-5,000 שקלים לפני מע"מ ועבור שכירים כ-1,400 שקלים לא כולל מע"מ.
  •  פתיחת תיק במס הכנסה תנוע בין 500 ל-1,600 שקלים בממוצע, לא כולל מע"מ.
  • שעת ייעוץ בנושאי חשבון ומס תנוע בין 350 ל-650 שקלים בממוצע, לא כולל מע"מ.
  • ייצוג במקרה של שימוע מול רשויות המס ינוע בין 300 ל-700 שקלים לשעת ייצוג, לא כולל מע"מ. 
  • תשלום חודשי עבור עוסק פטור ינוע בין 70 ל-120 שקלים בחודש, לא כולל מע"מ. 
  • תשלום חודשי עבור עוסק מורשה ינוע בין 150 ל-250 שקלים בחודש, לא כולל מע"מ. 
  • תשלום חודשי עבור חברה בע"מ ינוע בין 500 ל-650 שקלים בחודש, לא כולל מע"מ.
אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!