שירותי רואה חשבון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

שירותי רואה חשבוןשירותי רואה חשבון

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך עם מס הכנסה, קיים המקצוע ראיית חשבון. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהם שירותי רואה חשבון?

רואה חשבון הוא איש מקצוע בעל השכלה רחבה בתחומי חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת חשבונאית ועוד. רואה החשבון הוא למעשה איש מקצוע שהוסמך על פי חוק לעסוק בראיית חשבון. חשוב מאוד שרואה החשבון יהיה מוסמך ויחזיק ברישיון בתוקף. 

שירותי רואה חשבון הם רבים וכוללים בדיקה, ביקורת ואישון של כל מאזן, חשבון רווח והפסד, חשבון הכנסות והוצאות וכל תפקיד אחר שנכלל בכך. 

מטרתו של רואה החשבון היא לסייע לבעל העסק בניהול העסק מבחינה פיננסית. הוא דואג להגיש דו"חות נדרשים של ההכנסות של העסק, מסייע בקבלת החזרים על הוצאות מוכרות, עוזר לעסקים חדשים בפתיחת תיק מול מס הכנסה ועוד. 

מדוע צריך לקבל שירותי רואה חשבון?

ניהול עסק הוא משימה לא פשוטה שמצריכה בירוקרטיה רבה מול הרשויות. החוקים מורכבים ולא תמיד מה שנראה על פני השטח מספיק. אף אחד לא רוצה להסתבך עם הרשויות ולכן על מנת להתנהל נכון ולמלא את כל החובות שלכם כנדרש מומלץ לקבל שירותי רואה חשבון. 

לפניכם מספר סיבות לקבלת שירותי רואה חשבון- 

  • עמידה בחוקים- החוקה היא מאוד ארוכה ומאוד מסובכת. אנשים רבים שניסו להבין את חוקי המס נתקלו בקשיים כיוון שהם מורכבים ומכילים סעיפים רבים ושונים. רואה החשבון עוזר לכם להבין את החוקים ולא לפספס אף סעיף. הוא יודע בדיוק מה נדרש מכם כבעלי עסק ומוסמך לעבוד מול הרשויות ולכן יודע כיצד למנוע אי סדרים בעסק.
  • חסכון בזמן- ניהול עסק מצריך זמן רב והשקעה רבה של בעל העסק. לבעל העסק יש המון דברים להתעסק בהם ולקחת בחשבון כמו ניהול עובדים, הזמנת סחורה, שכירויות ועוד. בדרך כלל לבעלי העסקים אין את הזמן הנדרש לנהל גם דו"חות ולהתנהל מול הרשויות. לשם כך יש את רואה החשבון. הוא מאפשר לכם חסכון זמן משמעותי שאתם יכולים לנצל לטובת העסק. 
  • נציגות- רואה החשבון הוא הנציג שלכם מול רשות המס, ביטוח לאומי ומע"מ (מס ערך מוסף). במידה ואתם רוצים להגיש בקשה כלשהי רואה החשבון זכאי לעשות זאת עבורכם. 
  • חישוב נכון- לא תמיד בעלי העסק מצליחים לחשב נכון את התשלומים הנדרשים לרשויות השונות. לעתים זה בגלל חוסר הבנה טוב בחוקים ולעתים בגלל חוסר תשומת לב או כל סיבה אחרת. הבעיה היא שכאשר לא מחשבים נכון את התשלומים יכולים להצטבר פערים. הפערים הללו יגיעו בסוף שנת המס ויצטברו כחוב שתאלצו לשלם. רואה החשבון יודע לחשב נכון את התשלומים השונים ודואג לכך שלא יצטברו לכם חובות בסוף שנת המס. בנוסף, חישוב נכון יכול אף לזכות אתכם בהחזר מס. 
  • ייעוץ- עולם העסקים הוא עולם די קשוח. אם יש לכם אפשרות לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע זה יכול להקל עליכם באופן משמעותי. רואה החשבון הוא איש מקצוע שיכול להעניק לכם ייעוץ  פיננסי ועסקי. לדוגמא, אם תרצו לקחת הלוואה רואה החשבון יידע לייעץ לכם האם כדאי לכם לקחת את ההלוואה ואם לא אז למה. ברוב המקרים, במידה ואתם לקוחות קבועים של רואה החשבון, תהיו זכאים לייעוץ חינם.

שירותי רואה חשבון- כיצד בוחרים?

בחירת רואה חשבון יכולה להיות משימה לא פשוטה וקריטית לעתיד העסק שלכם. קיימות אפשרויות שונות שעומדות לפניכן. קודם כל תצטרכו לבחור בין משרד רואי חשבון לבין רואה חשבון עצמאי. בדרך כלל משרד רואי חשבון יהיה מקצועי יותר. משרדים הם בדרך כלל בעלי שם ולכן צריכים לתת תוצאות ברמה גבוהה. יש לקחת בחשבון כי ברוב המקרים תנאי הקבלה למשרדים יהיו מחמירים יותר ויצריכו ידע רב וניסיון רב. מהצד השני רואה חשבון עצמאי בדרך כלל יהיה זמין יותר ויעניק לכם יחס אישי יותר. 

אלמנט נוסף שיהיה עליכם לקחת בחשבון בבחירה של רואה החשבון הוא התקציב שלכם. 

על מנת לבחור רואה חשבון מתאים עליכם להגיע לפגישה. הפגישה הראשונה היא חשובה מאוד כיוון שבה אתם למעשה מבינים מי האדם העומד מולכם והאם יש לכם איתו כימיה נכונה. 

חשוב לוודא כי יש חוזה התקשרות מקובל בין רואה החשבון אליכם וכי מפורטים בו המחירים עבור הפעולות השונות. 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!