רואה חשבון לעוסק פטור מחיר: כמה עולים שירותי רואה חשבון לעסק קטן?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לעוסק פטור מחיררואה חשבון לעוסק פטור מחיר

אם הגעתם לתוכן הזה, ככל נראה שאתם מחפשים שירות של רואה חשבון לעסק שלכם. יכול להיות שאתם מתכננים לפתוח עסק קטן ממש בקרוב ויש לכם רעיון מדויק לגבי איך שהכל הולך להתנהל ותכנית עסקית מסודרת, יכול גם להיות שהרעיון שלכם עדיין נמצא בחיתולים שלו. איך שלא יהיה ולא משנה באיזה תחום העסק שלכם צפוי לעסוק – אופנה, ספורט, הייטק או אינטרנט, אתם צריכים רואה חשבון לעוסק פטוק. מחיר של רואה חשבון משתנה בהתאם למגוון רחב של קריטריונים עליהם נדבר במאמר הבא. 

רואה חשבון לעוסק פטור מחיר לפי מה זה נקבע?

כאמור, שאתם בוחרים רואה חשבון לעסק שלכם, אתם צריכים לעשות מחקר שוק ולא לבחור את רואה החשבון הראשון שבו אתם נתקלים. אתם צריכים להבין בדיוק כמה כסף אתם הולכים להוציא, בעיקר משום שאתם עסק חדש וכל הוצאה שלכם, צריכה להיות מחושבת כמו שצריך. רואה חשבון לעוסק פטור מחיר עשוי להשתנות בהתאם למדיניות התעריפים של רואה החשבון, והיקף השירותים הנדרשים. חלק מרואי החשבון גובים שכר לפי שעה, אחרים בתעריף חודשי, וחלקם גובים תשלומים על גורמים כמו הכנסה מעסקים. יש גם הבדל בין רואה חשבון שפועל באופן עצמאי, ממש כמו שאתם הולכים לפעול, לעומת רואה חשבון שפועל בתוך חברה גדולה ואז גם לו יש המון הוצאות של עובדים, משרד שיווק וכדומה. 

מבנה העלויות יכול להיות מורכב יותר ככל שהעסק גדול יותר. חשוב לשכור שירותי רואה חשבון שמבין את העסק שלכם, את מטרותיו ושיכול לסייע לכם להשיג את היעדים. רואה חשבון לעוסק פטור מחיר מסתמך גם על ארגון הנהלת החשבונות שלכם, ועל מנת להשיג תפוקות טובות, ראשית חייבות להיות תשומות אמינות.

מה ההבדל בין ראיית חשבון להנהלת חשבונות?

שני תפקידים אלה מתנהלים יחד וניתן לחשוב עליהם כעל שירותי הנהלת חשבונות בשילוב עם ראיית חשבון. במצבים מסוימים, רואה חשבון לעוסק פטור מחיר כולל שקלול של שני השירותים. 

רואה החשבון משתמש במידע שמסר מנהל החשבונות כדי לספק תובנות עסקיות פיננסיות כגון דוחות, תכנון פיננסי עסקי וכן הלאה. 

תפקיד רואה החשבון

ברוב המקרים, לרואי החשבון יש תפקיד אסטרטגי במיקסום היעילות הפיננסית של החברה שלכם. על מנת לבצע את תפקידם בהצלחה, תוקם מערכת פיננסית שתבטיח שהכול יתנהל באופן חלק. תחומי האחריות של רואה חשבון כוללים:

  • ניתוח הנתונים הכלכליים
  • ניתוח, הכנת והגשת דוחות כספיים
  • הכנת החזרי מס הכנסה
  • תכנון מס
  • הכנת התאמת ערכים להוצאות עתידיות
  • חיזוי תזרים המזומנים של העסק
  • מציאת שיטות להפחתת החובות באמצעות זיכויים וניכויים
  • עדכון בתקנות ובשיטות העבודה הטובות ביותר.

והכי חשוב, רואה חשבון לעוסק פטור מחיר כולל שירותי ייעוץ לבעלי עסקים לגבי האופן בו מומלץ להמשיך הלאה מבחינת הכספים העסקיים שלהם, על מנת להוריד מיסים ולהתיישר עם המטרות העסקיות.

כמה גובה רואה חשבון לעסק קטן?

בחלק מהמקרים, רואה חשבון לעוסק פטור מחיר לחודש הוא בין 600 ₪ ל-1,600 ₪. התעריף משתנה בהתאם לסוג העבודה, גודל המשרד, והניסיון של רואה החשבון. 

כל רואה חשבון מתמחר גם מבני עלות שונים, כאשר חלקם מבוססים על הכנסות מעסקים או על תעריפים קבועים ואחריהם עלויות משתנות. הבדל אחד ניכר בתמחור מתרחש אם רואה החשבון נדרש גם לספק שירותי הנהלת חשבונות.

מחירון רואה חשבון לעוסק פטור

רואה חשבון לעוסק פטור מחיר נקבע לפי צרכי העסק ורמת השירותים הנדרשת. אלו המחירים המשוערים שרואי חשבון גובים מעסקים קטנים:

דוח תזרים מזומנים לחברה קטנה – 1,000-3,000 ₪ לחודש.

דוח תזרים מזומנים לעוסק פטור – 2,000-2,500 ₪ לחודש.

הצהרת הון פשוטה – 500-1,500 ₪.

עריכת והגשת דוח שנתי – 1,000-2,500 ₪.

ייעוץ מס – 200-400 ₪ לשעה, לייצוג מול רשויות המס

הצהרת הון מורכבת – 1,500-3,000 ש"ח.

פתיחת תיק עוסק פטור – 300-500 ₪.

החזר מס לשכירים – 15-20% מהמס שהוחזר, לפני מע"מ.

ייעוץ עסקי להבראת עסק קטן – 300-400 ₪.

איך בוחרים רואה חשבון לעוסק פטור?

בעיקרון יש לכם שתי אפשרויות. האחת היא לדבר עם אנשים שאתם מכירים, עדיף עצמאיים שפתחו בשנתיים האחרונות עסק. תוכלו לשאול אותם לגבי ההתנהלות החודשית והשנתית שלהם אל מול רואה החשבון, לשאול אם הם מרוצים, כמה פעמים הם צריכים להגיע אליו למשרד והאם הוא זמין עבורם. כמובן שחשוב לבדוק את הניסיון, הידע והמקצועיות של רואה החשבון. אתם רוצים לבחור באדם סבלני, כזה שיענה לכם על כל שאלה, יהיה זמין עבורכם וגם מן הסתם יספק לכם תמורה טובה לתשלום שלכם. בסופו של דבר אחד הדברים הכי חשובים הוא הבחירה של רואה החשבון, משום שהוא זה שאחראי על כל מה שקשור לניהול ההוצאות וההכנסות החודשיות שלכם, הוא זה שמצהיר על כל המידע לרשויות ולכן אין להקל בבחירה זו ראש ויש לבחור מישהו שאתם באמת סומכים עליו

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!