איך עושים תכנון מס שמשאיר לך כסף בכיס

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

תשלומי מס הם חלק אינטגרלי מהחיים של אלו המעוניינים להתגורר במדינה מערבית ומפותחת. בין אם נרצה בכך או לא, מדינה לא יכולה להתקיים בלי אזרחים המשלמים לה מיסים. הרי אם אנחנו רוצים לחיות במדינה בה יש כבישים, תשתיות, מחלפים וחשמל זורם, הרי שהיא חייבת משאבים כלכליים על מנת שתוכל לספק את השירותים הללו לכלל אזרחיה. כל זה טוב ויפה, אלא, צריך לזכור כי חוקי המדינה גם מכתיבים בצורה מסודרת, מי ידרשו לשלם מס הכנסה למדינה ומה יהיה הסכום אותו ישלמו. לא פעם, חוסר מודעות בקרב האזרחים, מונעת מהם למצות את הזכויות שלהם עד תום. תכנון מקדים, יעזור לכם לקבל החלטות נבונות, אשר ישפיעו גם על תזרים המזומנים שלכם. איך עושים את זה והאם בכלל מדובר על מעשה חוקי? על הכל נענה בהרחבה ממש עכשיו.

 

בואו נדבר על החוק ועל המשמעויות שלו

במדינת ישראל, כמו בכל מדינה אחרת, כאמור, יש חוק. החוק מכתיב בדיוק, ממי אפשר לגבות מיסים, באיזה שיעור יגבו המיסים הללו והאם, נסיבות מסוימות יכולות להוביל להקלה והפחתה בתשלום המס. ניתן שתי דוגמאות לכך. למשל, אישה עצמאית המרוויחה שנים עשר אלף שקלים בחודש בממוצע, צריכה לשלם מס הכנסה בשיעור של בערך שלף שקלים לחודש, פחות או יותר. כאשר נולד לה ילד, היא זכאית להקלה משמעותית, של 1.5 נקודת זכות, במילים אחרות, מדובר על הנחה בתשלום מיסים של בערך 350 שקלים, נכון לכתיבת שורות אלו. במילים אחרות, תשלום המס החודשי יורד למשהו כמו 600 שקלים לחודש. בלי לחשב את נקודות הזכאות המגיעות לה בתור אישה. משום שילד לא נולד בתחילת השנה הקלנדארית לחישוב מס, אלא לאחר תשעה חודשי היריון, אותה אישה יכולה לבחור, האם היא מעוניינת ליהנות מההקלה הזו בשנה הנוכחית או בשנת המס הבאה. לתהליך החשיבה הזה אנחנו קוראים תכנון מס. במקרה אחר, אדם יכול לבחור האם לרכוש נכס מסוים או לא לרכוש אותו, האם להמתין עד לתום השנה או אולי להעלות את שכר הדירה על הנכס הקיים ברשותו. כל חישוב מהסוג הזה הוא למעשה תכנון מס המשפיע דרמטית על הכיס של כל מי שעורך את החישוב הזה.

 

להתייעץ עם מי שזה המקצוע שלה

באופן טבעי, כל עוד אתם לא מגיעים מהתחום, אין לכם את הכלים להסיק בעצמכם, מה יהיה שיעור המס אותו תוכלו לשלם, כל עוד לא תדעו לקחת את כל הנתונים בחשבון. בדיוק בשביל זה, יש אנשי מקצוע, מי שזו העבודה שלהם ולכן, יש להם את הכלים לעזור לכם. אל תשכחו, בסופו של דבר, אנחנו רוצים להבטיח שני דברים חשובים. הראשון, אנחנו רוצים להבטיח, מעל כל ספק, כי הבחירה אותה תעשו תהיה בהתאם לחוקי המדינה, הרי אנחנו לא רוצים חלילה לחשוף אתכם לאישום פלילי בשל טעויות כאלו ואחרות. מהצד השני, הרי שבאמצעות ליווי מקצועי, תכנון מס נכון ועוד, תינתן לכם האפשרות למצות את הזכויות שלכם עד תום.

 

מדובר על הכסף שלכם, זה המגיע לכם בזכות

אף אחד לא מקבל תשועות על כך ששילם מס הכנסה בשיעור גבוה יותר או פחות, בסוף, אתם אלו שצריכים לפתח מודעות בריאה, בשביל להבטיח כי התשלום אותו תשלמו, יהיה על פי חוק ולא בשיעור גבוה מדי. אף אחד לא יפעל למימוש האינטרסים שלכם, כל עוד אתם לא תדרשו זאת. לכן, עכשיו זה הזמן לצאת לדרך ולהיעזר באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!