בחירת רואה חשבון מומלץ

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון מומלץבחירת רואה חשבון מומלץ

בבחירת רואה חשבון מומלץ, חשוב לחפש איש מקצוע שיתאים לכם או לעסק שלכם. חלק מרואי החשבון מתמחים בהחזרי מס ליחידים או לעסקים בענף מסוים, ואחרים מומחים בייעוץ מס. למעשה, בחירת רואה חשבון מומלץ תשפיע על כל ההתנהלות העסקית והפיננסית של העסק שלכם. אין להקל בבחירה זו ראש. בין אם אתם עסק קטן הנמצא בתחילת דרכו, בין אם אתם עסק בינוני ובין אם חברה גדולה, רואה החשבון חשיבות מאוד גדולה והוא למעשה אחראי על המון תהליכים הקשורים לעסק שלכם בהיבט הכלכלי. רואה חשבון טוב הוא גם כזה שיודע לייעץ לנו בזמן שאנחנו צריכים לשאול כל מיני שאלות, הוא עוזר לנו להבין איך הכי כדאי לנו להתנהל מבחינה חשבונאית, מה מותר ומה אסור, איך לחלק את התשלומים והגביות. בקיצור, בשורות הבאות נציג בפניכם כיצד לבחור רואה חשבון מומלץ. 

רואה חשבון לעצמאיים

אם אתם עצמאים, התשלום החודשי לרואה חשבון, כפי שמפורט בסוף מאמר זה, כולל את ביצוע החשבונות, הגשת טפסי מע"מ, הנהלת חשבונות, שכר טרחה, הכנת הגשת דוח שנתי, והכנת והגשת הצהרת הון.

חברה בע"מ והמנהלים שלה משלמים לרואה חשבון שכר טרחה שמשלב תשלום בגין שירותים שונים, שמשולמים מדי חודש על פני שנה. התשלומים כוללים הכנת והגשת חשבונות עסקיים, הכנת והגשת דוחות מע"מ, חישובי תשלומי שכר לעובדים, הנהלת חשבונות וכן הלאה. למעשה, לאורך כל החודש יהיה עליכם לאסוף את כל ההוצאות ואת כל ההכנסות שלכם ולתעד אותם. בסוף חודש, תצטרכו להעביר את החומר לרואה חשבון, אלא אם כן אתם עוסק פטור, ואז מעבירים את החומרים אחת לשנה. 

סיוע עם דוחות מס

רואה חשבון מסייע בהכנת והגשת דוחות מס, וחשוב למצוא רואה חשבון מומלץ שמתמחה בתיאומי והחזרי מס לאנשים שעובדים במספר מקומות במקביל לעבודתם כעצמאים. רואה החשבון מסייע לכם גם לתבוע את כל ניכויי המס להם אתם זכאים ומוודא שהחזרי המס שלכם נכונים. 

סיוע לעצמאים

אם אתם עובדים כעצמאים, רואה חשבון מומלץ יסייע לכם בתשלומי המיסים, הצהרות על פעילות עסקית, ותשלומי מע"מ ומס הכנסה. הוא ינחה אתכם לגבי הניכויים שאתם זכאים לדרוש, וייעץ לכם לגבי החזרי מס.

סיוע בעסקים

רואה חשבון מסייע לאנשי עסקים לנהל את עסקיהם, ומלווה אותם בהגדרת וניהול הרשומות הכספיות שלהם. הוא מסייע גם בעמידה בהתחייבויות המיסוי. כשאתם מוצאים רואה חשבון מומלץ, אתם יכולים לקבל ממנו גם שירותי ייעוץ והכוונה לניהול החשבונות ככל שהעסק שלכם גדל. השירות כולל:

  • התחברות לתוכנת הנהלת וניהול חשבונות.
  • ביסוס המבנה המשפטי של העסק, למשל כחברה, תאגיד, שותפות או עסק של אדם אחד.
  • דוחות מס.
  • דוחות רווח והפסד וחיזוי רווחים עתידיים.
  • תשלום לעובדים או קבלנים.

מציאת רואה חשבון מומלץ

כדי למצוא רואה חשבון מומלץ, כדאי להתחיל עם קבלת המלצות מאנשים בסביבה. חשוב לוודא שרואה החשבון יהיה חברה בגוף מקצועי ושהוא עומד בסטנדרטים מקצועיים.

רק רואי חשבון רשומים רשאים להכין ולהגיש דוחות החזרי מס, לכן חשוב לבדוק אם לרואה החשבון שלכם יש רישיון לפעול בתחום. תוכלו להיעזר באנשים שאתם מכירים כדי לבחור רואה חשבון, להשוות בין כמה בעלי מקצוע בתחום, ולבחון למעשה את הבחירה שלכם על פי הקריטריונים הבאים: 

  • ידע וניסיון
  • מקצועיות
  • רמת זמינות 
  • מחיר
  • יחס אישי ומענה על שאלות

לפני שאתם בוחרים רואה חשבון, כדאי לשאול אותו כמה שאלות מקצועיות כמו למשל איך הקשר ביניכם מתנהל, מה אתם צריכים לעשות בכל חודש, כיצד הוא מסייע לכם ועוד. 

מחירון רואי חשבון

עלות שכירת שירותי רואה חשבון מומלץ משתנה בהתאם להיבטים הבאים:

רואה חשבון לעוסק פטור – 100-200 ₪ לחודש, או 2,000 ₪ לשנה.

החזרי מס לשכירים – בין 10-25% מגובה ההחזר.

פתיחת תיק עוסק מורשה – 200-300 ₪ לחודש.

רואה חשבון לעוסק מורשה – 200-800 ₪ לחודש.

רואה חשבון לחברה בע"מ – 1,200-4,000 ₪ בחודש.

עריכת והגשת דוח שנתי לעוסק פטור או מורשה – 1,000-2,000 ₪.

לקבלת הצעת מחיר לשכירת שירותי רואה חשבון מומלץ, שיש לו ניסיון בעבודה עם עסקים כמו שלכם, צרו קשר עם רואה חשבון שעונה על הדרישות שלכם, ושאלו את השאלות שאתם צריכים לשאול על מנת למצוא את השותף החשבונאי הנכון. 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!