במה עוסק עורך דין מקרקעין?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

עורך דין מקרקעין מייצג משרד עורכי דין שמתמחה בטיפול בענייני נדל"ן ומקרקעין. עורך דין המקרקעין עוזר ללקוחותיו לטפל בעניינים שקשורים למכירה, רכישה, שכירות, מינוי, תביעות, רישוי וכל הנוגע למקרקעין ונדל"ן בכלל..

התחום המקרקעי דורש הבנה עמוקה ומעמיקה בחוקי הנדל"ן, המשכנתא, הפירוק והתחדשות, חוקי תכנון ובנייה ועוד. לעורך דין נדל"ן יש כלי עבודה מתאימים לבדיקת המצב המשפטי של נכסי נדל"ן ומקרקעין, ולטפל בכל הנוגע לזכויות המשפטיות של הלקוחות.

עורך דין מקרקעין מסייע ללקוחותיו לפתור בעיות משפטיות כמו סכסוכי רכישה, נזקי מים, ריבים עם שכנים, רישום והוצאת רישיונות בניה, פירוק נכסים, כולל ניהול הסכם שכירות ותקנון חברים.

בנוסף, הוא מסייע בהגדרת זכויות הבעלות, ערכי הנכס וצווי פיצויים בגין נזקים לנכס. כמו כן, מסייע בחתימה על הסכמי מכר, הסכמי רכישה, ועוזר לטפל בהסכמי שכירות, העמדת תביעות, ולנהל משא ומתן בין הצדדים ולפתור מחלוקות.

כשהלקוח פונה אליו, עורך הדין יבצע בדיקת מצב משפטי של הנכס ויעזור ללקוח להבין את המצב המשפטי של הנכס. מדובר בעו"ד שיודע לטפל בנושאי רישום, רישוי, הכנת חוזים וסכם מכירה, שכירות, מכר, הלוואות, תקלות בנכס, וכן עניינים כלליים של דיני מקרקעין

כמו כן, עורך הדין מכיר כלי עזר משפטיים וכלכליים ללקוח ומביא את ניסיונו וידעו לסייע ללקוח לקבל את הפיצויים המתאימים עבור נזקים או מצבים שונים שעלולים להיות לנכסי הלקוח

 

מה חשיבות תפקידו בעסקת מכר?

תפקידו של עו"ד מקרקעין בעסקת מכירה הוא חשוב ביותר. כאשר מתבצעת עסקת מכירה של נכס מקרקעין, עורך דין נדל"ן משחזר את כל הפרטים המשפטיים הקשורים לנכס ומבצע בדיקת מצב משפטי של הנכס על מנת לוודא שאין חסמים על הנכס ושכל הדברים עם הנכס מתואמים עם החוקים הרלוונטיים.

כמו כן, עורך דין נדל"ן  מסייע בהכנת הסכם המכירה ווידוא כי כל התנאים והפרטים המשפטיים והכלכליים הנדרשים כלולים בו. הוא יבדוק את תקינות העמדת ערך הנכס, תקינות השטחים הבנויים והשטחים הפנויים של הנכס, כמו גם תקינות הזכויות הקנייניות של המוכר לבצע את העסקה..

בנוסף לכך, הוא מסייע בעריכה וטיפול לבעיות אפשריות שעשויות להיות בעת עסקת המכירה. ואשר עשויות לגרום לבעיות משפטיות וכלכליות בעתידו

בנוסף לכך, עו"ד מקרקעין מסייע גם בתקופת ההמרה והמכר, ומנהל את כל הפעולות המשפטיות הנדרשות עד לסיום העסקה. הוא יעזור לך להבין את החובות המשפטיות הקשורות למכירה ולקבל את כל האישורים והרישויים הנדרשים על מנת להשלים את העסקה. בנוסף, עו"ד נדל"ן יסייע לך להבין את הסכם המכירה ולוודא שכל התנאים שבו מתאימים לך ומתאימים לצרכי העסקה.

לכל דבר שגורם לך להתלבט או לא בטוח בכל הנוגע לעסקת המכירה, עורך דין מקרקעין יכול לסייע לך בתפקידו כי הוא מבין את התהליך והדברים המשפטיים המסובכים הקשורים לעסקת מכירה. בסופו של דבר, עורך דין לנדל"ן עוזר לך לצאת מהעסקה עם שקט נפש ובטוחות כי הכל נעשה על פי החוק ושהעסקה היא חוקית ובטוחה לכל הצדדים.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!