דרך פשוטה להתנהל מול רשויות המס האמריקאיות – רואה חשבון אמריקאי

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן והמון בעלי עסקים ישראליים מנצלים את ההזדמנויות הרבות שיש להם עם מדינות בעלות יחסי ידידות עם ישראל על מנת לפתוח ולנהל עסקים שונים. אמנם זה עלול להוביל למצב קצת מסובך של התנהלות פיננסית לא נכונה ולא חכמה שעלולה לסבך אותם עם גורמי אכיפת החוק ורשויות המס. ידוע שכל אדם שעובד חייב לשלם מסים כחוק על פי אותה מדינה, ואנשי עסקים בעלי גרין קארד אמריקאי המנהלים את עסקיהם בארץ ובחו"ל עשויים לעשות טעויות פטאליות מול גורמי המס האמריקאיים.
על מנת להינצל מהתסבוכת הרבה שיש בנושאים פיננסיים אלו לבעלי גרין קארד אמריקאי, חשוב מאוד לדאוג שיהיה לצידכם רואה חשבון אמריקאי.

מה תפקידו של רואה חשבון אמריקאי?

רואה חשבון אמריקאי הינו רואה חשבון מוסמך ומקצועי שמתנהל אל מול רשויות המס בארה"ב ובארץ, ומתאם בצורה חכמה ויעילה עבור בעלי עסקים שמנהלים את עסקיהם בחו"ל. כל ישראלי שיש לו נכס, הון או עסק בארצות הברית חייב לתאם את תשלומי המס בהתאם למה שאותה מדינה מחייבת אותו, וזה בתיאום נכון עם רשות המס בישראל. כיוון שמדובר בעניין פיננסי מסובך ומורכב למדי, חשוב מאוד לא לנסות לעשות את זה לבד כיוון שאתם עלולים לעשות טעויות שיחייבו אתכם בקנסות אם לא בכתבי אישומים חמורים. רשויות המס האמריקאיות שונות בתכלית מרשויות המס הישראליות והבנה מעמיקה ויסודית כיצד מתנהלים הדברים עבור בעל העסק הישראלי אינה אפשרית ללא ליווי צמוד של רואה חשבון אמריקאי.

הפעילויות אותן רואה חשבון אמריקאי יכול לעשות עבורכם

אמריקה הפכה במרוצת עשרות השנים האחרונות לכר פורה עבור בעלי עסקים מכל רחבי העולם שרוצים לקחת חלק בחלום האמריקאי הנוצץ, וביניהם לא מעט ישראליים. ישנו תהליך לא פשוט בכלל של הוצאת גרין קארד או אזרחות אמריקאית, ופתיחה של סניפים ומשרדים באמריקה מצריכה הכנה גדולה מראש. על מנת שהעסקים שלכם יוכלו לדפוק עם תשואות גבוהות בלי יותר מדי דאגות, חשוב לדאוג שרואה חשבון אמריקאי יוכל לנהל עבורכם את העניינים הפיננסיים אל מול המדינה. יש כל מני שירותים שתוכלו להיעזר בהם דרכו, והם הופכים להיות הרבה יותר פשוטים ממה שהם נראים.

תכנון מקצועי ואיכותי ללא רבב – בארץ ובחו"ל

רואה חשבון אמריקאי יכול לתכנן עבור החברה או העסק שלכם תכנון מס איכותי, לייעץ עבורכם אודות המבנה הארגוני של החברה שלכם על צורת תשלומי המס עבור אותה מדינה בה מתנהל העסק, סקירה מורחבת לגבי תנאי העסקות וניהול קשרים רציפים בפני הרשויות המקומיות והפדרליות. חשוב מאוד לתת דגש על המיקום בה מתנהלת הפעילות העסקית שלכם ולבחור נכון את הצעדים והפעולות בהן ינקוט רואה החשבון שלכם.
בחירה של רואה חשבון אמריקאי זה מה שאתם צריכים על מנת להגשים את החלום האמריקאי בצורה זהירה וחכמה!

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!