הדברים שחשוב לשים אליהם לב כדי להימנע מעבירות מס

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

כדי להימנע מעבירות מס, חשוב להכיר את פקודת מס הכנסה, כמו גם את התקנות והשינויים שנערכים בה אחת לתקופה. כאשר אינכם מודעים לשינויים שחלים בפקודת מס הכנסה, אתם יכולים למצוא את עצמכם נקלעים לתסבוכות מיותרות עם שלטונות המס. לכן כדי ליישם את החוקים והתקנות שחלות עליכם בצורה מוצלחת עליכם להבין מה נדרש מכם, ולשם כך, עליכם להתייעץ עם עורך דין מיסים שבקיא בחוקים, אך אינו פחות בקיא בתקנות מס הכנסה.

מדוע חלים שינויים בפקודת מס הכנסה?

שינויים בחוק חלים מכורח השינויים שחלים במציאות לאורך השנים, כמו למשל מצבים שונים שלא היו קיימים בעת חקיקת החוק ודורשים התייחסות מחודשת. כך למשל אם חלה התקדמות טכנולוגית משמעותית, אם חלו שינויים חברתיים או מנטליים, אם ישנן תקנות שלא ממלאות את הייעוד שלהן, או אם ישנם חוקים כלליים שקשה לאכוף, יחולו עדכונים ושינויים של החוק. היתרון של התקנות בא לידי ביטוי בכך שהן מונעות את הצורך בחקיקה מחודשת, אך הן עדיין מחייבות מספיק. עם זאת במידה והן לא עונות לדרישות החוק ולצרכים המשתנים, כן תידרש חקיקה חדשה.

ברוב המקרים האדם הפשוט אינו תמיד בקיא בשינויים אלו, מה שעשוי להוביל לכך, שלא ימלא את חובתו מול רשות המיסים, וימצא את עצמו בתסבוכת משפטית.

זכרו – יש הבדל בין הימנעות מתשלום מס לבין העלמת מס!

תכנון מס על ידי מומחים יכול לסייע לכם להפחית את חבות המס שלכם, כלומר לשלם פחות מיסים, וכאשר אתם נעזרים באנשי מקצוע מנוסים שבקיאים בנושא ויודעים כיצד לפעול במסגרת החוק על מנת לסייע לכם לשלם פחות מיסים, ההתנהלות שלכם לא תהיה בעייתית, להיפך היא תהיה חכמה יותר.

לעומת זאת, העלמת מס היא דבר שונה לחלוטין. אם הדיווח שלכם נמוך במכוון או שאתם משמיטים הכנסות במטרה לשלם פחות מס, אם ניהול הספרים שלכם כוזב, אם אתם מצהירים על הוצאות אישיות כהוצאות עסקיות, מסתירים נכסים או פועלים במטרה להונות את רשות המיסים הרי שאז מדובר בהעלמת מס וזו עבירה על החוק.

החשיבות של קבלת ייעוץ מעורך דין מיסים

בעלי עסקים רבים עושים מאמצים ניכרים כדי לשלם פחות מיסים ולא פעם נוקטים בכל מיני שיטות יצירתיות, כמו למשל לזקוף הוצאות אישיות לחובת העסק במטרה להקטין את הרווח הנקי, זאת כדי לשלם פחות מס הכנסה. מכיוון שהמחוקק לא התייחס להמון נושאים ומצבים, כן קיים אזור אפור, ותקנות המס מתייחסות אליו ומגדירות אלו הוצאות כן נחשבות למוכרות, כך שלעומת החוק הכללי, הן כן מספקות תשובות חותכות וברורות.

יכול להיות שאינכם מכירים את התקנות ועברתם על החוק בשוגג, או שתרצו להימנע מכך בכל מחיר. וזו בדיוק הסיבה שכדאי לקבל ייעוץ מעורך דין מס פלילי אשר גם מכיר את החוק והתקנות, וגם יכול לחלץ אתכם ממקרים בעייתיים שנקלעתם אליהם. במידה ולא מצליחים להגיע להסכמה עם פקיד השומה, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט על מנת שהשופט יקבל החלטה בנושא, כאשר כל החלטה תקדימית, יכולה להפוך לתקנה מחייבת בעתיד.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!