למה משמש React?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

React היא ספריית JavaScript ליצירת ממשקי משתמש, המוכרים בדרך כלל כאפליקציות אינטרנט. הוא משמש בעיקר לבניית אפליקציות אינטרנט ומובייל. React פותחה על ידי פייסבוק ב-2013, והיא גדלה בפופולריות מאז. ניתן להשתמש ב-React גם ליצירת אפליקציות בצד השרת כמו Node.js או אפילו אפליקציות שולחן עבודה באמצעות Electron framework.

React פותחה על ידי פייסבוק ב-2013 והיא גדלה בפופולריות מאז. ניתן להשתמש ב-React גם ליצירת אפליקציות בצד השרת כמו Node או אפליקציות שולחן עבודה באמצעות Electron framework

 

יצירת אפליקציות בצד השרת

אפליקציות בצד השרת מפותחות באופן שהן פועלות על השרת ולא על הלקוח. הם נוצרו כדי לספק אפליקציה למטרה מסוימת.

אפליקציות בצד השרת יכולות להיכתב בכל שפה והיא לא חייבת להיות שפת תכנות. קיימות מסגרות רבות זמינות עבור יישומים מסוג זה המסייעות למפתחים ליצור אותן בקלות ובמהירות.

המסגרת הפופולרית ביותר עבור אפליקציות מסוג זה היא NodeJS, אשר מיועדת לרוץ על השרת במקום על הלקוח, זוהי אחת המסגרת הצומחת ביותר בשנים האחרונות.

יישומים בצד השרת יכולים להיכתב גם באמצעות PHP, Python או כל שפת סקריפט אחרת במקום שפות תכנות כמו Java או JavaScript

יישומים בצד השרת הם עמוד השדרה של רוב האתרים והאפליקציות. הם אחראים לטיפול בכל הנתונים, לעיבוד בקשות ולמתן תשובות. ניתן ליצור יישומים בצד השרת באמצעות כל שפת תכנות – מ-JavaScript ועד PHP ועד Ruby.

הסעיף הבא יספק מידע על פיתוח יישומים בצד השרת באמצעות שפות תכנות שונות:

PHP, Python, JavaScript ורובי.

יישומים בצד השרת הם יישומים הפועלים על שרת. משתמשים שהאפליקציה לא מותקנת במכשירים שלהם יכולים לגשת אליהם.

יישומים בצד השרת הופכים פופולריים יותר עם הגידול בפיתוח האינטרנט. בעזרת טכנולוגיה בצד השרת, מפתחים יכולים לבנות אפליקציות מאובטחות וניתנות להרחבה.

הרבה חברות משתמשות בטכנולוגיה בצד השרת כדי ליצור אפליקציות עבור העסק או הלקוחות שלהן. כמה דוגמאות לכך כוללות Uber, Airbnb וטוויטר.

 

שפת תכנות

שפות תכנות הן הבסיס לכל פיתוח תוכנה. הם הכלים שבהם משתמשים מתכנתים כדי ליצור וליצור את התוכנה שלהם. מתכנת חייב לדעת לקודד על מנת ליצור תוכנת מחשב, ושפות תכנות מספקות תחבירים שונים שניתן להשתמש בהם למטרות שונות. זו הסיבה שחשוב למתכנתים לדעת מהי שפת התכנות המתאימה ביותר לפרויקט או לצוות הפרויקט שלהם.

ניתן להקל על עבודתו של מתכנת על ידי שימוש בשפת תכנות בעלת תכונות שיקלו על העבודה וגוזל זמן פחות. חשוב גם למתכנתים לדעת באיזה סוג של פרויקטים הם צריכים להשתמש באיזו שפה ספציפית, כמו גם היתרונות והחסרונות שלה.

שפת תכנות היא מערכת כללים לבניית תוכנות מחשב. זה מיושם בדרך כלל על ידי מהדר שפת תכנות מחשב, שמתרגם את קוד המקור שנכתב בשפת התכנות לקוד תוכנית בר הפעלה.

שפות תכנות משמשות להעברת מידע למחשבים ולמכשירים אלקטרוניים אחרים. הם יכולים לשמש ליצירת תוכניות השולטות בפעולת המחשב, לשלוח או לקבל נתונים ממחשבים אחרים, או לספק הוראות להתקנים מכניים כגון רובוטים וכלי רכב.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!