מגיע לכם כסף: כל המקומות שכדאי לבדוק ועשויים להיות חייבים לכם כסף

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

האם אתה צריך קצת מזומן נוסף? הידעתם שישנם מקומות שונים שבהם עשויים להיות חייבים לכם כסף? זה הזמן לחפור ולגלות אם אתה זכאי לכספים שלא נתבעו. מחשבונות בנק שנשכחו ועד צ'קים שלא נפרעו, הנה כמה מקומות שכדאי לבדוק שעשויים להיות חייבים לך כסף.

מס הכנסה

תאמינו או לא, מס הכנסה עשוי גם להיות חייב לך כסף. אם שילמת יתר על המידה את המסים שלך או לא תבעת את כל הניכויים שלך, אתה יכול להיות זכאי להחזר. מס הכנסה מאפשר לך לתבוע החזר עד שלוש שנים לאחר תאריך הפירעון המקורי של החזר המס. לכן, אם לא הגשת בקשה להחזר מיסים כבר כמה שנים, כדאי לבדוק אם אתה חייב החזר. ניתן אף לקבל החזר מס ביטוח חיים במקרים מסוימים.

חשבונות פרישה נשכחים

האם עבדת בעבר בחברה שהייתה לה תוכנית פרישה או פנסיה? אם כן, ייתכן שהשארת מאחור כספים בחשבון פרישה שנשכח. אנשים רבים מחליפים מקום עבודה במהלך הקריירה שלהם ושוכחים לגלגל את כספי הפרישה שלהם מהתוכנית של המעסיק הקודם שלהם. עם הזמן, חשבונות הפרישה הנשכחים האלה יכולים להצטבר. כדי לברר אם יש לך חשבונות פרישה שנשכחו, אתה יכול לפנות למעסיקים הקודמים שלך או להשתמש בכלים מקוונים שעוזרים לך לחפש כספי פרישה שלא נתבעו.

צ'קים ללא פדיון

האם אי פעם קיבלת צ'ק החזר, המחאת הנחה או המחאת דיבידנד ששכחת לפדות? אנשים רבים מקבלים צ'קים בדואר ואז שוכחים מהם, ומשאירים את הכספים ללא דרישה. צ'קים אלו שלא נפדו יכולים להיחשב כרכוש שלא נתבע ועשויים להיות מועברים למדינה אם הם יישארו ללא תשלום לפרק זמן מסוים. אתה יכול לבדוק עם מנפיק הצ'ק או לחפש צ'קים שלא נתבעו באתר הנכסים הלא נתבעים של המדינה.

תביעות ייצוגיות

אם אי פעם היית חלק מתביעה ייצוגית, ייתכן שאתה זכאי לחלק מכספי הפשרה. תביעות ייצוגיות מוגשות בשם קבוצת אנשים שנפגעו באופן דומה על ידי חברה או ארגון. במידה והתביעה תסתיים, הכספים מחולקים בין חברי הקבוצה. עם זאת, אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם זכאים לחלק מכספי ההסדר. אתה יכול לבדוק אתרים המתמחים במעקב אחר תביעות ייצוגיות ולראות אם אתה זכאי לתבוע כספים שלא נתבעו.

כספות נשכחות

אם אי פעם שכרתם כספת בבנק, ייתכן ששכחתם מהתכולה שלה. כספות משמשות בדרך כלל לאחסון פריטים יקרי ערך כגון תכשיטים, מסמכים חשובים וחפצים יקרי ערך אחרים. עם זאת, זה לא נדיר שאנשים שוכחים את הכספות שלהם, במיוחד אם הם עברו או החליפו בנק. במקרים מסוימים, ייתכן שהבנק לא יוכל ליצור קשר עם בעל התיבה או עם אנשי הקשר המיועדים של הבעלים, ותכולת הארגז עשויה להיחשב כרכוש שלא נתבע. אתה יכול לבדוק עם הבנק שבו שכרת את הכספת או לחפש תכולת כספת שלא נתבעה דרך חטיבת הרכוש הלא נתבע של המדינה שלך.

ירושה ללא דרישה

אם יש לך בן משפחה שנפטר שנפטר והותיר אחריו נכסים או כספים, ייתכן שתהיה זכאי לתבוע ירושה. במקרים מסוימים, כאשר מישהו נפטר ללא צוואה או יורשים ידועים, נכסיו עשויים להיות מועברים למדינה כרכוש שלא נתבע. זה יכול לכלול חשבונות בנק, חשבונות השקעות, נדל"ן ונכסים אחרים. כדאי לערוך מחקר ולבדוק עם בית המשפט לצוואה או בחטיבת הרכוש הבלתי נתבע במדינה כדי לראות אם יש לך ירושה לא נתבעה שממתינה לתביעה.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!