מה עושה רואה חשבון – כל מה שלא סיפרו לכם עד היום

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אם אתם מתלבטים האם לשכור רואה חשבון או באיזה משרד רואי חשבון לבחור – כדאי שתבינו תחילה מה עושה רואה חשבון ומה בדיוק הוא יכול לעשות בשבילכם. סדר יום של רואה חשבון כולל שיחות ופגישות עם לקוחות, שיחות עם רשויות המס, חישובים, הפקת דוחות, קבלת פניות מרשויות המס, ביקורים ברשויות המס ועוד. מה עושה רואה חשבון מקצועי? הוא פועל ללא הרף למיצוי הזכויות של המיוצגים שלו מול רשויות המס. שילוב של חישובים מדויקים עם חשיבה יצירתית (במסגרת החוק) עתיד לחסוך לכם הרבה כסף.

מה קובע חוק רואי החשבון?

אם אתם מתלבטים האם לשכור רואה חשבון או באיזה משרד רואי חשבון לבחור – כדאי שתבינו תחילה מה עושה רואה חשבון ומה בדיוק הוא יכול לעשות בשבילכם.
 

מדינת ישראל הסדירה בשנת 1995 את חוק רואי החשבון שקובע מה עושה רואה חשבון. החוק מסמיך אץ לשכת רואי החשבון להעניק רישיונות לעיסוק בתחום. לשכת רואי החשבון רשאית לערוך מבחנים ובחינות נוספות לטובת קבלת רישיון לעיסוק בתחום. מבחני הסמכה מתקיימים פעמיים בשנה. בוגרים של מסלולי הלימוד בתחום מוזמנים להירשם אל המבחן ולהיבחן לטובת קבלת רישיון. שימו לב, לאחר שהצלחתם לעבור את המבחן אתם מתבקשים לעבוד במשך שנתיים במשרת התמחות. רק לאחר שנתיים של סטאז' תקבלו את הרישיון.

מה עושה רואה חשבון באופן שוטף?

המדינה מחייבת את רואי החשבון בהכשרה כה ארוכה בגלל תפקידם החשוב. הלקוחות והמדינה סומכים על רואה החשבון שיידע לנהל נכון את תשלומי המס ושאר נושאים פיננסיים. כל רואה חשבון נדרש לשלוט היטב בכל חוקי המס. עליו להקפיד לבצע את תפקידו באופן מוקפד, מדויק ואמין. דיווח סדיר לרשויות על ההתנהלות הפיננסית של העסק הכרחי. רואה החשבון אחראי לדווח באופן שוטף על הכנסות והוצאות. הדיווח מתבצע באמצעות טפסים ודוחות כאשר רוב הפעולות מתבצעות אונליין. בכל פעם בה רואה החשבון מבצע דיווח הוא נדרש לאשר את הפרטים בחתימתו.

מה עושה רואה חשבון בשביל עוסק מורשה?

מדינת ישראל הסדירה בשנת 1995 את חוק רואי החשבון שקובע מה עושה רואה חשבון.
 

ניהול של עסק כרוך בעבודה רבה. הזמן קצר, המלאכה מרובה, התחרותיות בשוק גבוה והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להתעסק עם תשלומי מס. רואה חשבון מקצועי יודע איך להפוך את ההתנהלות מול רשויות המס לפשוטה. הוא מטפל בעבור העוסק המורשה בכל תשלומי המס, מבצע חישובים, מממש את הזכות שלכם להטבות ובעיקר, מסיר מבעל העסק כל דאגה. בחירה ברואה חשבון שמציע שירות בהתאמה אישית לכל עסק מבטיחה שלא תשלמו יותר מדי ותקבלו מענה מדויק.

מתי כדאי לפנות אל רואה חשבון?

ההמלצה בעבור כלל העסקים היא ליווי של רואה חשבון לכל אורך הדרך. רואה החשבון ילווה את פתית התיקים ברשויות המס, ידריך, ינחה וירכיב בעבורכם מסלול תשלומים שמתבסס על גובה ההכנסות ונקודות זכות. התייעצות עם רואה חשבון טרם הקמת העסק חיונית לסיווג נכון כעוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ. רואה חשבון מנהל את כל מה שקשור לניהול ספרים, הגשת דוחות למס הכנסה ומע"מ, תכנון מס, רישום הוצאות מוכרות, מיצוי נקודות זכות ועוד.

איך מכינים דוח שנתי?מה עושה רואה חשבון בשביל עוסק מורשה?    ניהול של עסק כרוך בעבודה רבה. הזמן קצר, המלאכה מרובה, התחרותיות בשוק גבוה והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להתעסק עם תשלומי מס.

כל בעל עסק בישראל נדרש להגיש אחת לשנה דוח שנתי. את הדוח השנתי מגישים אל רשויות המס בסוף שנת המס על מנת לדווח על ההכנסות וההוצאות של השנה שהסתיימה. יש להגיש את הדוח עם חתימה של רואה חשבון מוסמך. הנתונים בדוח מאפשרים לרשויות המס לקבוע האם נגבה מס בהתאם לחוק. במידה ונגבה מס עודף תקבלו החזר ובמקרים בהם ההכנסות היו גבוהות יותר מהמשוער, תתבקשו להשלים את תשלום המס.

הדוח השנתי הוא המקום בו נבחנות היכולות המקצועיות של רואה החשבון. מה עושה רואה חשבון טוב? הוא מוצא את הדרך למצות באופן מלא את הזכות שלכם לנקודות זיכוי וקיזוז הוצאות מוכרות. ניסיון ומחויבות למקצוע עשויים לחסוך לכם הרבה כסף.

שירות של רואה חשבון בעבור חברה בע"מהדוח השנתי הוא המקום בו נבחנות היכולות המקצועיות של רואה החשבון. מה עושה רואה חשבון טוב?

מה עושה רואה חשבון בעבור חברה בע"מ? ניהול חשבונות ותשלומי מס של חברה בע"מ יהיה מורכב הרבה יותר בהשוואה לעוסק מורשה. ככל שהחברה יותר גדולה כך מלאכת ניהול החשבונות הופכת מורכבת יותר. סיווג של העסק כחברה בע"מ מחייב הנהלת חשבונות כפולה (שומר על סדר וארגון אך גם מייקר את שירותי ראיית החשבון). רואה חשבון של חברה בע"מ אחראי לבנות דוחות תזרים מזומנים ומטפל בחסכונות פנסיה לעובדים, קרנות השתלמות, קופות גמל וכדומה. רואה חשבון מקצועי הופך ליד ימינו של מנכ"ל החברה, יש לו תפקיד חשוב בפיתוח של החברה והצלחתה.

איך באמת מוצאים רואה חשבון טוב?מה עושה רואה חשבון בעבור חברה בע"מ? ניהול חשבונות ותשלומי מס של חברה בע"מ יהיה מורכב הרבה יותר בהשוואה לעוסק מורשה.

עם רואה חשבון טוב הכסף שלכם שווה יותר. בחירת רואה חשבון נבסס על המלצות, מוניטין, תחומי התמחות ואינטואיציה אישית. אל תוותרו על פגישה אישית עם רואה החשבון לטובת התרשמות אישית ובחינת הכימיה ביניכם. תדעו שמצאתם את האיש הנכון כאשר תרגישו שאתם יכולים לסמוך עליו ולהתייעץ עמו. שימו דגש גם על זמינות למענה מהיר, שירות אדיב ותחומי התמחות. אתם מחפשים רואה חשבון שילווה אתכם למשך תקופה ארוכה. רואה חשבון מקצועי חוסך לכם זמן וכסף, מייצג אתכם נכון מול רשויות המס ודואג שתקבלו מעת לעת החזרים.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!