פורקס – איך אנחנו יכולים להרוויח מזה?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אחד השווקים המשמעותיים ביותר למסחר, בין אנשים, ארגונים וחברות,בנקים ובפרט בנקים מרכזיים, הוא שוק מטבעות חוץ. לכל מדינה או גוש מדינות יש מטבע וניתן לסחור בו בצורה חופשית.

שוק המט"ח, מוכר גם בשם פורקס ולא מעט אנשים פרטיים בוחרים להשתלב בו, להשקיע, לקנות ולמכור. הם עושים זאת באופן עצמאי בעזרת מערכות סחר אלקטרוניות שניתן להתקין על גבי מחשב ביתי או עסקי.

הרעיון של פורקס הוא מאוד פשוט. מתקינים את המערכת על גבי המחשב, יוצרים חשבון, מזרימים אליו סכום כסף מסוים ואז ניתן להתחיל להשקיע במטבעות חוץ בעזרת המערכת, לקנות ולמכור. למשל, אם יש לנו אלפי שקלים ואנחנו רוצים לסחור בהם על מנת להגדיל את הסכום שעומד לרשותנו, אז אנחנו יכולים לחפש מטבע חוץ בעל ערך מסוים שישתלם לנו לקנות, וכך נוכל להתחיל להשקיע ולסחור. זה יאפשר לנו להגדיל את הסכומים שנמצאים בחשבון הבנק שלנו.

 

למה משתלם להשקיע בפורקס?

פורקס זה כאמור מסחר במטבע חוץ. הוא כולל אפשרות לסחור בכל מטבע חוץ של כל מדינה או קבוצת מדינות. באופן טבעי, לא כל מטבע שווה שנסחר בו, שכן ערכו נמוך וסביר להניח שהוא יישאר כך, ולכן לא משתלם לקנות אותו. לעומת זאת, ישנם מטבעות שמאוד משתלם להשקיע בהם, למשל, דולר אמריקאי, לירה שטרלינג בריטית, יורו אירופאי, ואפילו מטבעות מקנדה או אוסטרליה. בעיקרון, איפה שיש כלכלה חזקה והמטבע נחשב חזק ויציב, אז משתלם להשקיע ולסחור.

ישנם שני חלקים לתהליך המסחר שהופכים אותו למשתלם. חלק אחד הוא רכישת מטבע והחלטה לשמור אותו. לא מעט ישראלים מחזיקים ברשותם דולרים, יורו ומטבעות אחרים. הם עושים זאת גם מתוך כוונה להשתמש בהם לצרכים אישיים ביום מן הימים, אך גם בשביל לסחור בהם בעתיד, אם יצטרכו וזה ישתלם כלכלית.

החלק השני הוא מסחר באופן מיידי. למשל, אם אנחנו רואים עליות וירידות בערכו של מטבע מסוים, ייתכן מאוד שישתלם לקנות אותו בסכום מסוים ולהיפטר ממנו תוך זמן קצר לטובת מטבע אחר. זה דורש כמובן ידע, מעקב והבנה של שוק המטבעות.

 

איך משקיעים בפורקס בצורה חכמה?

בשביל להרוויח, זה לא מספיק רק להתחבר למערכת ולסחור במטבעות חוץ, אלא צריך גם להכיר את השוק ולהבין כיצד הוא פועל. משקיעים מנוסים ידעו לומר שכל מה שמשקיע צריך בשביל להצליח, זו סבלנות, ידע רחב על המדינה ממנה מגיע המטבע ולא פחות חשוב, מוכנות להסתכן מעת לעת.

בשביל להשקיע במטבעות חוץ בצורה חכמה, חשוב להבין שהרבה פעמים אנחנו עלולים להפסיד, אך אם נדע להשקיע בצורה חכמה ונהיה סבלניים, סביר להניח שבטווח הארוך אנחנו נרוויח. כאמור, עלינו להכיר את המטבע ואת המדינה ממנה הוא מגיע, בשביל לדעת מתי משתלם למכור, מתי משתלם לקנות, ומתי עדיף לא להשקיע במטבע בכלל.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!