איך רואה חשבון לשכירים מסייע לעובדים להרחיב את הכנסותיהם

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון לשכיריםכוח העבודה של היום רוצה יותר מכפי שניתן לראות בתלושי השכר שלהם, והם שוכרים שירותי רואה חשבון שמעודד עובדים להגיע לרמות מעורבות חדשות על ידי עיצוב מחדש והעלאת המשמעות והתכלית של עבודתם. 

שירות רואה חשבון לשכירים מאפשר לעובדים להעלות את מחזור ההכנסות שלהם, עם רווחים מעולים ודירוג צמיחה עסקית מהירה.

מדוע צריך רואה חשבון לשכירים? 

למעשה, יש אלפי, אולי עשרות אלפי שכירים בישראל שבכלל לא מודעים לכך שמגיע להם החזרי מס מהמדינה. המדינה לא מחזירה כסף סתם כך, ולכן אם אתם חושבים או לא בטוחים אם מגיע לכם החזרים ממס הכנסה בסוף השנה בגין כל מיני שינויים בסטטוס שלכם בין אם זה מעבר בין עבודות, בין אם זה מעבר בית, בין אם זה משום שאתם שכירים ובן או בת הזוג שלכם עצמאיים, כדאי שתתיעצו עם רואה חשבון לשכירים שיסייע לכם לבדוק את הנושא. יהיה עליכם להגיש מסמכים ולעשות תיאום מס ורק אחר כך תוכלו להבין האם מגיע לכם כסף בחזרה. לפעמים מדובר באלפי שקלים ולפעמים אפילו ביותר מזה. 

איך עובד שירות רואה חשבון לשכירים?

רואה חשבון לשכירים מסייע לעובדים לבטא את מטרתם הגבוהה, ומעודד אותם להצהיר על מטרות עסקיות חדשות באמצעות העצמת שינוי. העובדים יודעים שהם יכולים לעשות יותר מאשר לתפקד בעבודתם כשכירים ולצפות לעוצמה. עם איש מקצוע שמנהל את הדוחות הכספיים שלהם, הם מרחיבים את ההכנסות שלהם גם כעצמאים מחוץ לעבודתם כשכירים.

יוזמה זו גורמת לאנשים להסתכל על עבודתם מנקודת מבט אחרת, שמתחילה בשאלה פשוטה "מה אתם עושים בעבודתכם", עם תשובה שמכוונת לשינוי התדמית האישית ובניית בסיס שיהפוך אותם מעובדים שכירים לעצמאים.

זיהוי מטרות עסקיות וחתירה להשגת יעדים

רואה חשבון לשכירים מסייע לעובדים להשיג מטרות עסקיות מעבר לעבודתם כשכירים, ומעודד אותם להצלחה.

כדי לסייע להם, רואה החשבון מנהל מערכת חשבונות בה נרשמות כל ההכנסות וההוצאות של העסק הקטן, באמצעות תיאום מס והכנת והגשת דוחות מס בזמן.

התוצאות

רואה חשבון לשכירים מסייע לעובדים להשיג מטרות גבוהות יותר מעבודתם עד להובלת העסק לרמות שיא. בתוך שנה, עם התנהלות כלכלית נכונה, העובדים יכולים לעזוב את עבודתם כשכירים ולהתפנות לניהול העסק הקטן שלהם. 

כמה מהיתרונות החשובים של שכירת שירותי רואה חשבון לשכירים הם התמקדות במטרות והימנעות מסיבות לדחות אפשרויות צמיחה כלכלית. קיים קשר הדוק בין בעלי עסקים שהתחילו כשכירים בליווי מקצועי של רואה חשבון, לבין עובדים שנשארו בעבודתם כשכירים במשך שנים, והזניחו את חלומותיהם על צמיחה כלכלית.

אין צורך להיות מיליונרים כדי לפתוח עסק קטן

עם ליווי נכון של רואה חשבון, עובדים רבים מתחילים את העסק הקטן שלהם עם השקעה מינימלית, שגדלה ביחס להתפתחות העסקית שלהם. 

עובדים רבים משתמשים בניסיון שצברו במהלך הקריירה שלהם כדי לפתוח עסק משלהם בתחום התמחותם, וכך הם מכירים ומבטאים את המטרה הגבוהה ביותר של מימוש כישוריהם, עם יכולות חוצות גבולות.

האתגרים

למרות שיוזמות עסקיות להשגת מטרות גבוהות יותר מעבודה כשכירים יכולות להצליח מעבר לציפיות האופטימיות ביותר, הן אינן נקיות מאתגרים, צעדים ושאלות בלתי צפויות. 

לכן חשוב לשכור שירותי רואה חשבון לשכירים שיסייע במעבר בין עבודה כשכיר לבין בעלות על עסק קטן שעתיד להתפתח.

עלות רואה חשבון לשכירים

שכירת שירותי רואה חשבון לשכירים תלויה בגורמים שונים, כגון היקף העסק הקטן ורמת השירות המבוקש. העלות נעה בין 1,000-2000 ₪ לשנה, כולל תיאום מס והכנת והגשת דוחות שנתיים, עם זמינות לייעוץ וליווי בשלבים השונים של ההתפתחות העסקית.

איך בוחרים רואה חשבון לשכירים?

במידה ואתם צריכים רואה חשבון בדחיפות גבוהה, שווה לכם לבחור רואה חשבון שיהיה לכם זמין, יענה לכם על שאלות ויוכל לטפל בבקשה שלכם כמה שיותר מהר. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים, לבדוק האם יש רואה חשבון שעובד בשכונה שלכם או מספק שירותים עבור אנשים שאתם מכירים. בכל אופן, שווה לבחור רואה חשבון על פי רמת המקצועיות והידע שלו, רמת הזמינות שלו, הקרבה שלכם אליו וכמובן גם לפי המחיר שהוא גובה בכל חודש. יש להבדיל בין רואה חשבון אותו אנחנו צריכים באופן חד פעמי לבין רואה חשבון שאותו צריך כל הזמן.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!