רואה חשבון מחיר

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון מחיררואה חשבון מחיר

כבר יותר משנה שאתם מצליחים לנהל בהצלחה את העסק הקטן שלכם מהבית, אך כאשר אתם מקבלים בדואר מעטפה גדולה ועבה מרשות המיסים בדרישה לשליחת דוח שנתי – אתם מתחילים לתהות האם הגיע הזמן שתקבלו ייעוץ מקצועי מרואה חשבון מנוסה בתחום. הדוח השנתי הוא דוח פיננסי שכל בעל עסק מוכרח למלא ולהעביר לרשויות המס, זאת כדי להצהיר באופן רשמי על כל ההכנסות וההוצאות של העסק.

למרות שהעסק שלכם קטן ומוגדר מבחינת הרשויות כעוסק פטור, גם אתם נדרשים להתעסק עם בירוקרטיה סבוכה כזו כדי להימנע מתשלומי קנסות גבוהים וכמובן עבירה על החוק. לכן במקום לשבור את הראש כיצד עליכם למלא את הדוח השנתי בצורה נכונה, פשוט חפשו אחר רואה חשבון מנוסה שיעשה זאת במקומכם. כדי להבין מה החשיבות של רואה חשבון וכמה הוא גובה עבור שירותיו, ריכזנו את כל המידע שחשוב לדעת בנושא זה.

רואה חשבון – מה החשיבות של שירותיו לעסק?

רואה חשבון הוא בעל מקצוע מתחום הפיננסים המתמחה בניהול הכספים של העסק, הן מבחינת ההכנסות והן מבחינת ההוצאות. למרות שכל עסק מרוויח ומתנהל אחרת, רואה החשבון יעניק מעטפת שירותים מותאמת לכל עסק וצורך כלכלי בהתאם להיקפי העבודה של העסק. לכן גם במקרה של עוסק פטור, רואה החשבון יעקוב וינהל את ההכנסות וההוצאות של העסק בצורה שוטפת, כאשר פעם בשנה הוא ידאג לעדכן בנוגע להכנת דוחות שנתיים לרשות המיסים.

נוסף לבקרה פיננסית, הכנת דוחות והתנהלות בירוקרטית מול הרשויות, רואה החשבון יידע כיצד להעניק יעוץ פיננסי מקצועי ויעיל עבור העסק וכך יאפשר לו להמשיך ולהתנהל בצורה איכותית ומצליחה.

האם כל עסק צריך רואה חשבון?

מבחינה חוקית לא, אך מבחינת התנהלות פיננסית נכונה אין ספק כי כל עסק מוכרח להיעזר בשירותיו של רואה חשבון מנוסה. לרשויות המס אין זה משנה האם בעל העסק או רואה החשבון מטעמו העביר את הדוחות הפיננסיים השוטפים של העסק, אלא הן בודקות את אמינות ונכונות הדיווח ובהתאם לכך קובעות את גובה המיסים שעל העסק לשלם וחובות אחרים שעל כל עסק לשאת. לכן כדי להצליח ולנהל את כל הנושא הפיננסי בצורה יעילה שתעניק לבעל העסק ראש שקט, מומלץ לכל עסק להיעזר בשירותיו של רואה חשבון מקצועי ומיומן.

רואה חשבון מחיר – כמה עולים שירותי החשבונאות ובמה זה כרוך?

כיוון שרואי חשבון מתעסקים במגוון עניינים ונושאים פיננסיים-בירוקרטיים, עלות העבודה שלהם משתנה בהתאם להיקף העבודה והגודל של כל עסק השוכר את שירותיהם. לרוב תשלום שירותי ראיית חשבון נגבים באופן חודשי על פי סוג העבודה החשבונאית שרואה החשבון נדרש לעשות, כאשר תשלומים אלו כוללים למעשה את שכר הטרחה השוטף של רואה החשבון.

נוסף לתשלום חודשי קבוע, ישנם תשלומים חד פעמיים נוספים במהלך השנה שרואה החשבון גובה בנפרד כמו הכנה של דוחות שנתיים, הצהרת הון, פתיחת תיק במס הכנסה וכו'.

רואה חשבון מחיר לעוסק פטור

כאמור, עוסק פטור הוא עסק המתנהל בצורה היקפית קטנה יותר, ולכן סך ההכנסות השנתיות של בעלי עסקים פטורים לא יעלה על 100,491 ₪, וכן לא יתבצע גביית מע"מ מלקוחות משום שעוסקים פטורים מתשלומי מע"מ לרשויות. כיוון שההתנהלות הפיננסית של עוסק פטור היא פשוטה יחסית, התשלום הממוצע שרואי חשבון גובים עבור שירותיהם נע בין 100-200 ₪ בחודש.

שירותי ראיית חשבו נוספים שהעסק יצטרך יהיו כרוכים בעלות נפרדת, כמו הכנת דוח שנתי הוא הצהרת הון על פי דרישה וכן פתיחת תיק לניהול עסק עצמאי. כיוון שתהליך פתיחת תיק של עוסק פטור הוא מהיר ופשוט, כדאי לעשות זאת באופן עצמאי ורק לאחר מכן לשכור את שירותיו השוטפים של רואה החשבון.

רואה חשבון מחיר לעוסק מורשה

עוסק מורשה הוא כל עסק שהכנסותיו השנתיות עולות על סכום של 100,491 ₪, ולכן עליו לשלם מע"מ לרשות המיסים בגין הכנסותיו החודשיות. כיוון שעוסק מורשה גובה ומשלם מע"מ עבור כל חשבונית שהוא מפיק ללקוחות, עליו לבצע דיווח חודשי שוטף לרשויות בגין ההכנסות וההוצאות של העסק. משום כך שירותיו של רואה החשבון יהיו בהיקפים גדולים יותר, ולכן רואה חשבון מחיר חודשי ינוע בין 200-800 ₪ בחודש שגם הוא אינו כולל הכנה של דוחות שנתיים.

ישנם מקרים בהם רואי חשבון יעדיפו לכלול בשכר הטרחה החודשי שלהם את תהליך ההכנה של דוחות שנתיים, הצהרת הון, פתיחת תיק וכו' ולכן העלות הממוצעת תהיה גבוהה יותר מהרגיל. משום כך לפני שבוחרים רואה חשבון שינהל את החלק הפיננסי-בירוקרטי של העסק, מומלץ לברר איתו מראש אילו שירותים חשבונאיים כלולים בעלות החודשית והאם צפויות להיות עלויות נוספות עבור שירותים עתידיים שאינם כלולים.

רואה חשבון מחיר לחברה בע"מ

חברה בע"מ הינה חברה בה בעלי העסק מוגדרים כבעלי המניות בחברה, כך שבאופן בירוקרטי הם נחשבים כמעין שכירים של העסק ולא בעלי השליטה. עסק כזה מתנהל בהיקפים גדולים ומורכבים יותר, ולכן באופן טבעי העלות עבור שירותיו של רואה החשבון תהיה גבוהה יותר בהתאם לעבודה החשבונאית שעליו לבצע.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!