רואה חשבון מקוון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון מקווןרואה חשבון מקוון הוא רואה חשבון שמעניק לכם שירותי ראיית חשבון באופן מקוון על ידי אפליקציה או תוכנה. עם התפתחות הטכנולוגיה הפכנו לעידן טכנולוגי וגם תחום ראיית החשבון והתחום הפיננסי התקדמו לשם. עוד על רואה חשבון מקוון נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו רואה חשבון מקוון?

כפי שציינו, רואה חשבון מקוון הוא רואה חשבון שמעניק לכם שירותי ראיית חשבון באופן מקוון על ידי אפליקציה או תוכנה. בעבר, על מנת להשיג את המסמכים הנדרשים היינו צריכים להתאמץ. היה עלינו להגיע לרשויות השונות, להשיג את הטפסים הנדרשים ולקחת אותם באופן פיזי לרואה החשבון. כיום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה, ניתן להעביר קבצים, הוצאות והכנסות ודוחות נדרשים בקלות ובפשטות לרואה החשבון באופן מקוון. 

היתרונות של רואה חשבון מקווןמה היתרונות של רואה חשבון מקוון?

לרואה חשבון מקוון יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את היתרונות של רואה חשבון מקוון. 

  • פשטות- אחד היתרונות המרכזיים של רואה חשבון הוא הפשטות של השירות. במקום לגשת לכלל הרשויות השונות ולהעביר מסמכים באופן פיזי, בזכות רואה חשבון מקוון תוכלו לעשות הכול אונליין. יותר לא תצטרכו להתקשר, לחכות בהמתנה, להמתין לבדיקה של רואה החשבון- תוכלו בלחיצת כפתור לקבל רשימה של כל החשבוניות שלכם וכל המסמכים הרלוונטיים. 
  • ניידות ונוחות- יתרון מרכזי נוסף של שירותי רואה חשבון הוא הניידות והנוחות. כך תוכלו לצפות בנתונים בכל זמן ומכל מקום. המערכת מאפשרת לכם לצפות בנתונים שאתם מבקשים מהנייד או מהמחשב בכל זמן שתרצו. מחכים בתור לקופת חולים ורוצים לצפות בנתונים? קמתם בלילה בבהלה כי אתם לא בטוחים בפעולה שעשיתם ואתם רוצים לוודא זאת מול רואה החשבון? תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי שירותי רואה חשבון מקוון.
  • קבלת החלטות- המערכת של רואה חשבון היא מערכת חכמה שמאפשרת לקבל החלטות ושיקולים תקציביים. רואה החשבון המקוון יספק לכם ערך מוסף ויעזור לכם בקבלת החלטות בזמן אמת. 
  • ניהול פיננסי יעיל וגלוי- שירות של רואה חשבון מאפשר ללקוח להנות מניהול פיננסי יעיל וגלוי. בדרך כלל, כאשר מקבלים שירותי רואה חשבון עלינו להעביר לרואה החשבון את המסמכים באופן פיזי. רואה החשבון מנהל את החשבונות, מדווח ומשלם לרשויות המס. פעם בשנה, כאשר יש צורך בהגשת הדו"ח השנתי לידי הרשויות, על בעל העסק לחתום על הדו"ח. בדרך כלל, זו הפעם היחידה בשנה שבעל העסק נפגש עם המצב הפיננסי של העסק שלו. לעומת זאת, על ידי שירות של רואה חשבון ניתן להסתכל על הנתונים הכספיים בכל מועד שתבחרו. על ידי כך תוכלו להסיק מסקנות ולהתנהל באופן חכם יותר, נכון יותר ויעיל יותר.  כמו כן, המערכת מדווחת לכם על כל נתון, מפיקה עבורכם דוחות חודשיים ותקופתיים ומדווחת לרשויות המס עבורכם, כמובן תחת פיקוח ובקרה של רואה חשבון. 

  • חסכון בזמן- ניהול עסק הוא לא משימה פשוטה כלל. יש לשים לב למגוון רחב של דברים שונים והרבה פעמים בעל העסק מתעסק בעבודה הפיננסית יותר מאשר בניהול העסק. בדרך כלל לבעל העסק יהיו כל כך הרבה דברים להתעסק בהם כמו ניהול עובדים, הזמנת סחורה, שכירויות ועוד. לרוב בעלי העסקים אין את הזמן למלא דו"חות ולהתנהל מול הרשות. רואה חשבון  מקוון עושה זאת עבורכם ועל ידי כך חוסך לכם זמן משמעותי שיכול לבוא לטובת העסק. הוא מספק לכם שקט נפשי כך שאתם יכולים לדאוג לניהול העסק. מערכת מקוונת תנהל עבורכם את על המערך הפיננסי וכך תאפשר לכם לעבוד בשקט ולקבל את כל המידע שאתם צריכים בלחיצת כפתור אחת, בנייד או במחשב. 
  • דוחות כספיים- אחת המשימות של בעל העסק הוא ליצור דוחות כספיים מפורטים מתקדמים ויעילים. יצירת דוחות כאלה היא לא משימה פשוטה כלל. על ידי המערכת, תוכלו לקבל דוחות כספיים מקיפים ויעילים שיעזרו לכם לנהל את העסק שלכם ויעזרו לכם להחליט האם זה זמן  נכון להוצאות כאלה ואחרות או כשדאי לחכות קצת. על ידי הדוחות הכספיים תוכלו לעקוב אחר המצב הכספי של העסק שלכם ולדעת האם אתם נמצאים במצב של רווח או הפסד בכל זמן נתון, מבלי לחכות לסוף שנת המס. 
אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!