רואה חשבון פרילנסר – מה הכי נכון לפרילנסרים?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

היתרון הגדול בעבודה עם רואה חשבון פרילנסר הוא היכולת שלו להבין את אורח החיים שלכם, את האופי המיוחד, את הגישה ובעיקר, את הצורך הבלתי פוסק להתקדם ולהמציא את עצמכם מחדש. רואה החשבון הנכון יידע לתמוך בקידום של העסק ויקפיד לנצל לטובתכם את כל ההטבות הזמינות בחוק. אתם תתמקדו בפיתוח של העסק בעוד רואה החשבון דואג לכל תשלומי המס וההתקשרות מול רשויות המס.

איזה רואה חשבון מתאים לפרילנסרים?היתרון הגדול בעבודה עם רואה חשבון פרילנסר הוא היכולת שלו להבין את אורח החיים שלכם, את האופי המיוחד, את הגישה ובעיקר, את הצורך הבלתי פוסק להתקדם ולהמציא את עצמכם מחדש

כימיה טובה ביניכם לבין רואה החשבון מבטיחה שתרגישו בנוח לשאול שאלות ולהתייעץ עמו לפני קבלת החלטות פיננסיות. את מי כדאי לבחור? תבחרו רואה חשבון פרילנסר עם וותק, ניסיון רלוונטי, שירות אדיב, זמינות ומחירים הוגנים. אל תתפשרו על פחות מרואה חשבון שפועל על פי ערכים של מסירות, אנושיות, אכפתיות ואחריות אישית. מגיע לכם לקבל מענה מפורט ומהיר לכל פנייה. חשוב להדגיש שחוסר תשומת לב של רואה החשבון בניהול תשלומי המס שלכם עלול לסבך אתכם בצרות.

אלו שירותים מעניק רואה חשבון פרילנסר?את מי כדאי לבחור? תבחרו רואה חשבון פרילנסר עם וותק, ניסיון רלוונטי, שירות אדיב, זמינות ומחירים הוגנים

השירותים שניתנים לפרילנסרים מקיפים את כל צורכי הנהלת החשבונות ותשלומי המס. בעבור כל לקוח מורכבת תכנית אישית שכוללת בדיוק את מה שהוא צריך. הבחירה של רוב הפרילנסרים היא חבילה מלאה של שירותי הנהלת חשבונות שכוללת:

  1. הכנה והגשה של דוח שנתי
  2. ייעוץ עסקי למינוף רווחים
  3. הגשת הצהרת הון
  4. הסדרת תשלומי מקדמות ודיווח שוטף לרשויות המס

מי זכאי לקבל החזרי מס?הצלחה של רואה חשבון פרילנסר נבחנת ביכולת שלו לוודא שכל אחד מהלקוחות שלו ימצה את זכויותיו להקלות מס וישלם רק את מס החובה.

הצלחה של רואה חשבון פרילנסר נבחנת ביכולת שלו לוודא שכל אחד מהלקוחות שלו ימצה את זכויותיו להקלות מס וישלם רק את מס החובה. לקראת הגשת הדוח השנתי רואה החשבון מתבקש לנתח את הנתונים ולמצות את כל הזכויות שלכם לניכוי הוצאות מוכרות, קיזוזים ומימוש נקודות זכות. התנאים לקבלת החזר מס הם : הגשת דוח שנתי מבוסס פנקסי חשבונות שמולאו בהתאם לחוק והגשה של כל הדוחות בתוך 90 יום ממועד הגשת הבקשה להחזר מס.

החזרי מס ניתנים לעצמאים גם במקרים בהם נסגר העסק, קיימות הוצאות מוכרות שלא נכללו בדיווח קודם, הכנסות ממספר מקורות. כדאי לכם לבחון אפשרות לקבלת החזרי מס בגין הוצאות אש"ל. ניתן להגיש בקשה לקבלת החזר מס בעבור שנים קודמות. אם אתם זכאים לקבלת החזרי מס עליכם לפעול על מנת לקבל אותם. אם אתם לא תגישו בקשה לקבלת הכספים איש לא יעשה זאת במקומכם.

הגשת בקשה להחזר מס דרך רואה חשבוןרואה חשבון פרילנסר יידע לאתר בעבורכם טוב מכולם הוצאות מוכרות. כל הוצאה שנועדה לרכישה מהותית בעבור העסק אפשר וצריך להגדיר כהוצאה מוכרת.

כמו עצמאים רבים אחרים גם לכם אין הרבה זמן פנוי., אתם דוחים שוב ושוב לשבוע הבא את הטיפול בהחזרי המס ולבסוף זונחים לחלוטין את הגשת הבקשה. מבקר המדינה מדווח על גביית מס עודפת בהיקף של מיליארדים. הרשויות אינן מיידעות ביוזמתן את האזרחים שיש להם זכאות להחזרי מס. בדיקת זכאות להחזר שמתבצעת על ידי רואה חשבון מבטיחה מיצוי מלא של הזכויות שלכם. רואה החשבון מבצע את התהליך כולו ולכם נשאר רק לקבל את הכסף שלכם בחזרה.

שימוש נכון בהוצאות מוכרות

החוק בישראל קובע לעצמאים את הזכות לנכות הוצאות מוכרות מההכנסות. חישוב נכון שכולל את כל ההוצאות המוכרות האפשריות מבטיח תשלום מס מינימלי. ידעתם שאפשר להגדיר כהוצאות מוכרות תשלומי ארנונה, חשמל, תחזוקת אתר אינטרנט, ניהול תיק משפטי, השתלמויות, טיסות להשתתפות בכנסים ועוד. רואה חשבון פרילנסר יידע לאתר בעבורכם טוב מכולם הוצאות מוכרות. כל הוצאה שנועדה לרכישה מהותית בעבור העסק אפשר וצריך להגדיר כהוצאה מוכרת.

אם אתם עובדים מהבית ניתן להגדיר באופן חלקי את הוצאות התחזוקה של הבית כהוצאות מוכרות. הוצאות חשמל, ארנונה, ניקיון הבית, אינטרנט, מחשב וגם שכירות – עשויות לקבל אישור הכרה כהוצאות מוכרות. הוצאות משרדיות כמו ניירת, ציוד מחשבים, כלי כתיבה וריהוט נחשבים גם כן כהוצאה מוכרת. ספרות מקצועית וביגוד מקצועי יוכרו גם כן.

רואה חשבון פרילנסר ידאג לעתיד שלכםרואה חשבון פרילנסר ידאג לעתיד שלכם  כבעלי עסק עצמאי האחריות לדאוג לעתיד הפיננסי חלה עליכם.

כבעלי עסק עצמאי האחריות לדאוג לעתיד הפיננסי חלה עליכם. החוק מחייב בעלי עסקים עצמאיים בהפקדת כספים לתכנית חיסכון לטווח הארוך בעוד אתם אחראים לעשות זאת. כדאי לחשב את הסכום החודשי בהתאם לגובה ההכנסה, גיל, נכסים ואורח החיים. אם לא תחסכו כסף היום תיווצר לכם בעיה בגיל הפרישה. את הכספים כדאי להפקיד בתוכניות חיסכון שמוכרות כהוצאות במס הכנסה. אם יש לכם כסף פנוי העבירו אותו אל תכנית חיסכון (גם קצרה של 6 שנים) קרן השתלמות לעצמאים ותקבלו גם הכרה במס הכנסה וגם תשואות טובות יותר.

עם מי כדאי להתייעץ?

זה נכון שבין החברים שלכם תמצאו לא מעט בעלי עסקים עצמאיים מצליחים ובכל זאת נמליץ לבסס החלטות פיננסיות על התייעצות עם אנשי מקצוע בלבד. אין שני עסקים זהים כך שצעדים פיננסיים שנכונים לעסק אחר אינם בהכרח רצויים גם בעבורכם. ליווי של רואה חשבון פרילנסר מקצועי ומוסמך יספק לכם תשובות שמבוססות על הנתונים שלכם בזמן אמת, זאת הדרך היחידה לקבלת החלטות נכונות, מבוססות ואחראיות.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!