רואה חשבון אונליין – איך חוסכים כסף בלי לצאת מהבית?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

שירותי ראיית חשבון ניתנים היום אונליין ומשמעות הדבר בעבורכם היא חופש לבחור בכל רואה חשבון שאתם רוצים ללא תלות בקרבה גיאוגרפית. רואה חשבון אונליין מאפשר לכם לקבל מענה מקצועי מדויק ומקיף מבלי לצאת מהבית. אין סיבה שתבזבזו זמן וכסף על נסיעות כאשר אפשר להעביר ולקבל מידע אונליין. בין השירותים שאפשר לקבל אונליין תמצאו : הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, הפקת דוחות מע"מ, הפקת דוחות מס הכנסה, הפקת דוחות רווח והפסד, ייעוץ שוטף, פתיחת תיקים להקמת עסק, ייצוג מלא מול כל רשויות המס, ייעוץ מס.

מדוע כדאי לכם לבחור בשירותי אונליין?

רואה חשבון אונליין מאפשר לכם לקבל מענה מקצועי מדויק ומקיף מבלי לצאת מהבית. אין סיבה שתבזבזו זמן וכסף על נסיעות כאשר אפשר להעביר ולקבל מידע אונליין.
 

משרדי ראיית חשבון שמאפשרים היום קבלת שירות אונליין מאפשרים ברובם גם קבלת שירות פרונטלי. אם תבחרו במשרד כזה תוכלו להחליט באלו מצבים להשתמש במענה אונליין ומתי לתאם פגישה עם רואה החשבון פנים אל פנים. שירות של רואה חשבון אונליין מומלץ בעבור אלו שאין להם זמן לטפל בחשבונות. כל הליך הדיווח והגשת הנתונים לרואה החשבון יהפוך כל כך פשוט  ולכם לא תהיה עוד סיבה לדחות למחר את הטיפול בדוחות. עם רואה חשבון אונליין אתם לא תאחרו יותר בהגשת דוחות, תחסכו לעצמכם מתח נפשי וקנסות, תטפלו בחשבונות בזמן שלכם ותנהלו נכון יותר את הזמן שלכם.

בוחרים רואה חשבון מהטובים בארץ

אם עד היום הגבלתם את בחירת רואה החשבון שלכם לאזור המגורים שלכם, עם שירותי רואה חשבון אונליין אתם לא מוגבלים כלל. השירות ניתן אונליין וכל מה שאתם צריכים זה חיבור אינטרנט מהיר. התקשורת השוטפת עם רואה החשבון מתאפשרת מכל מקום בארץ או בעולם. יש לכם הזדמנות לקבל שירות ממשרדי ראיית חשבון שנחשבים לטובים ביותר בארץ. שירות אונליין מאפשר לכם לקבל שירות מצוין במחיר אטרקטיבי. אל תפספסו את ההזדמנות לחסוך. כל המסמכים נשלחים אונליין וכך גם מתבצעות חתימות על מסמכים.

כל הדרכים לחסוך עם רואה חשבון אונלייןשירות של רואה חשבון אונליין מומלץ בעבור אלו שאין להם זמן לטפל בחשבונות.

הזמן שלכם הוא המשאב הכי יקר, ניהול נכון של הזמן מתבסס בראש ובראשונה על בחירת ספקים מקצועיים. עם הזמן יותר ויותר שירותים לעסקים מתבצעים ללא דרישה למפגש פרונטלי. אתם סוגרים עסקאות של מאות אלפי שקלים אונליין כך שאין סיבה שלא תקבלו גם שירותי רואה חשבון אונליין. הבחירה בשירות אונליין מייעלת את העבודה בעבורכם ומאפשרת שליחת מסמכים באמצעות הטלפון הנייד בכל רגע נתון. יתרון משמעותי נוסף או החיסכון בנסיעות אל רואה החשבון לטובת מסירת מסמכים או חתימה על דוחות. כיום כאשר מחירי הדלק גבוהים כדאי לצמצם ככל האפשר נסיעות מיותרות.

כמה עולה להזמין דוח שנתי?. עם רואה חשבון אונליין אתם לא תאחרו יותר בהגשת דוחות, תחסכו לעצמכם מתח נפשי וקנסות, תטפלו בחשבונות בזמן שלכם ותנהלו נכון יותר את הזמן שלכם.

מחירים של דוח שנתי נקבעים בהתאם לסיווג של העסק והיקף הפעילות. המחירים הנמוכים ביותר ניתנים לעוסקים פטורים שזקוקים לדוח שנתי פשוט. עוסקים מורשים עם היקף פעילות מצומצם ישלמו גם כן מחירים דומים לאלו של העוסק הפטור. דוח שנתי בעבור עוסקים מורשים שמעסיקים עובדים דורש יותר שעות עבודה והמחיר נקבע בהתאם. המחירים הגבוהים ביותר שייכים לחברות בע"מ שנדרשות להגיש דוח מורכב יותר. רואה חשבון אונליין מתאים להכנת דוחות שנתיים ושוטפים בעבור כל סוגי העסקים. פתיחת תיקים אפשרית גם כן במסגרת שירותי אונליין.

הפקת תלושי שכר בעבור עובדים

החוק מחייב כל מעסיק ברישום מדויק של שעות העבודה בעבור כלל העובדים. על תלוש השכר לכלול פירוט מובן של שעות העבודה וכל הניכויים. בהעדר ניסיון ויידע בהנהלת חשבונות רוב המעסיקים לא יצליחו להפיק תלוש שכר שתואם את דרישת החוק. על כן, בעלי העסקים מפקידים את המשימה בידי רואי חשבון. חשבות שכר היא מקצוע לכל דבר וכדאי לבחור ברואה חשבון מנוסה שעבר את בחינת הלשכה לרואי חשבון. על רואה החשבון להיות בקיא בכל החוקים והתקנות בנושא חישוב שכר וזכויות עובדים.

איזה מידע צריך לכלול בתלוש שכר?רואה חשבון אונליין מתאים להכנת דוחות שנתיים ושוטפים בעבור כל סוגי העסקים. פתיחת תיקים אפשרית גם כן במסגרת שירותי אונליין.

  1. משכורת בסיס
  2. תשלום בעבור שעות נוספות
  3. מספר השעות
  4. דמי נסיעה
  5. דמי הבראה
  6. ימי חושפה וימי מחלה

אלו החזרי מס מגיעים לכם כעצמאים?כל הדרכים לחסוך עם רואה חשבון אונליין  הזמן שלכם הוא המשאב הכי יקר, ניהול נכון של הזמן מתבסס בראש ובראשונה על בחירת ספקים מקצועיים.

ברוב העסקים מחזור הרווח הוא דינמי. אם שכיר יכול לדעת מה תהיה המשכורת שלו בכל חודש, העצמאים ברובם אינם יודעים. כך נוצר מצב בו המקדמות שמשולמות אינן תואמות את דרישת החוק. בסוף השנה מסכמים את כל הפעילות, מבצעים חישובים ומגישים את הדוח השנתי. כבר במעמד הכנת הדוח רואה החשבון יוכל לומר לכם האם צפוי לכם החזר מס או שתקבלו דווקא דרישת תשלום. מגיע לעצמאים לקבל החזר מס במידה ושילמו יותר מס מהנדרש בחוק. החזר המס מתקבל בתוך 90 יום ממועד הגשת הדוח השנתי.

מה צריך לעשות בשביל לקבל החזר מס?

קבלת החזר מס מקסימלי מתבססת על מיצוי מלא של כל הזכויות שלכם. אתם זקוקים לרואה חשבון מקצועי, מנוסה, חכם ומסור. הבסיס לקבלת החזר מס הוא חישובים שמוגשים באמצעות הדוח השנתי. על רואה החשבון להקפיד לנצל את כל נקודות המס שמגיעות לכם, לרשום את כל ההוצאות המוכרות ולבצע את כל הקיזוזים האפשריים. רואה חשבון מקצועי יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!