האם כדאי לעבוד עם רואה חשבון פרילנסר

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

רואה חשבון פרילנסררואה חשבון פרילנסררואה חשבון פרילנסר

מאמר זה עוסק ברואי חשבון עצמאים – פרילנסרים. רואי חשבון פרילנסרים עובדים עבור לקוחות על בסיס שעתי, ולקוחותיהם הם בדרך כלל עסקים הזקוקים לשירות כלשהו של הנהלת חשבונות או מס. רואי חשבון עצמאים יכולים לעבוד במשרה מלאה או חלקית, בהתאם לצרכי הלקוח. אם לעסק יש הרבה צרכים חשבונאיים, הם עשויים להעסיק פרילנסר כעובד במשרה מלאה במקום להשתמש בהם כקבלן.

לפרילנסרים המתמחים בהכנת מס או שירותי שכר עשויים להיות לוחות זמנים צפויים יותר מאשר לפרילנסרים אחרים מכיוון שהם צריכים להכין מסים מדי שנה ובדרך כלל יש מספר קבוע של ימים בשנה שבהם צריך לעבד את השכר. אבל לאחרים אולי אין ערבות כזו. רואי החשבון הפרילנסרים הם עובדים מקצועיים המספקים שירותי ראיית חשבון ללקוחותיהם, אך מסוגלים לעבוד על בסיס חוזה.

רואי חשבון פרילנסרים הם אנשי מקצוע מיומנים בעלי הכישורים הנכונים לספק שירותי ראיית חשבון. הם אינם עובדים של אף חברה או ארגון, מה שאומר שהם יכולים לעבוד בחברות שונות בו זמנית. זו עשויה להיות אופציה עבור אנשים שרוצים יותר גמישות בקריירה ובזרמי ההכנסה שלהם.

מתי לקחת רואה חשבון פרילנסר

רואי חשבון ומנהלי חשבונות עשויים למצוא את עצמם זקוקים לרואה חשבון פרילנסר במקרים בהם אין להם זמן או מומחיות לנהל את הכספים שלהם.

רואי חשבון עצמאיים מספקים מגוון שירותים פיננסיים, כגון שירותי מס, הכנה והגשת מס הכנסה ליחידים ועסקים קטנים. הם עשויים גם להתמחות במתן ייעוץ הקשור להשקעות, ניהול עושר, תקציב או תכנון פרישה.

כמה מהסיבות הנפוצות ביותר מדוע רואי חשבון פרילנסרים נשכרים כוללות:

  • שכירת עיניים נוספות על המסמכים הפיננסיים של האדם;
  • צורך ברואה חשבון מהיר יותר ממה שזמין כרגע במקום;
  • צורך ברואה חשבון עם ידע או מיומנויות מיוחדים שאינם זמינים במקום;
  • אתה זקוק לרואה חשבון שניתן להעסיק רק במשרה חלקית.

רואי חשבון פרלינסרים הם עצמאים. הם מציעים את השירותים שלהם לבעלי עסקים קטנים, סטארטאפים וגופים אחרים שאין להם את המשאבים לשכור רואה חשבון פנימי. רואי חשבון עצמאים יכולים לספק מספר שירותים עבור לקוחותיהם. הפופולריים שבהם הם שירותי הנהלת חשבונות, הכנת מס ושירותי שכר. רואי חשבון עצמאיים בדרך כלל גובים לפי פרויקט או לפי שעה. חשוב לציין שבדרך כלל הם גובים יותר מרואי חשבון פנים ארגוניים מכיוון שהם צריכים לכסות גם את עלויות התקורה הניהולית שלהם.

אילו רואי חשבון עובדים כפרלינסרים

פרילנסר הוא אדם שיש לו את הכישורים לעבוד עם ענייני חשבונאות ומסים. רואי חשבון פרילנסרים הם בדרך כלל בעלי רמה גבוהה יותר של מומחיות בתחומם. הם בקיאים בניהול כספים, מסים, הנהלת חשבונות והיבטים חשובים אחרים של הנהלת חשבונות.

תפקידו של רואה חשבון עצמאי אינו זהה לרואה חשבון במשרד רואי חשבון. פרילנסר אינו מספק שירותים ללקוחות אלא משתמש בכישוריו כדי לטפל בעבודות שונות שאליהן הוא נשכר על ידי לקוחות או מעסיקים. פרילנסר יכול לעבוד מהבית או מחלל משרדי שהוא/היא בוחר לשכור עסקים סמוכים. רואי חשבון עצמאיים הם אופציה מצוינת למי שזקוק למומחיות של רואה חשבון מקצועי אך לא רוצה להעסיק במשרה מלאה.

לרואה החשבון העצמאי יש את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לסייע לכל עסק בצרכים חשבונאיים, כגון שכר, מיסים וביקורות. הם יכולים לעזור לך להתמודד עם כל צרכי החשבונאות האישיים או העסקיים הקטן שלך ללא התחייבות להעסיק רואה חשבון במשרה מלאה. רוב האנשים כל כך עסוקים בעבודה על המשימות היומיומיות שלהם שאין להם את הזמן או הרצון לעשות את החזר המס שלהם. הכנת החזרי מס היא תהליך מייגע הדורש הרבה סבלנות ותשומת לב לפרטים.

רואי חשבון פרילנסרים יכולים לעזור בכך שהם לוקחים על עצמם משימה זו עבורכם, מורידים מכם את הלחץ ומספקים לכם שקט נפשי.

מה נדרש מרואה חשבון מקצועי?

רואי חשבון הם אנשי מקצוע המסייעים ללקוחות בהבנת מצבם הפיננסי ומספקים ייעוץ. הם יכולים לעזור להם בהכנת מס הכנסה, הנהלת חשבונות, ביקורת ומשימות אחרות. הם יכולים גם לספק ייעוץ מס לעסקים ולאנשים פרטיים. רואי חשבון צריכים להיות בעלי כישורי מתמטיקה חזקים, כישורי חשיבה אנליטית, יכולת לקחת אחריות על פרויקטים באופן עצמאי או כחלק מצוות, וכישורי תקשורת מצוינים.

רואה החשבון הפרילנסר הוא אדם המספק שירותי ראיית חשבון ללקוחות על בסיס חוזה. רואי חשבון פרילנסרים מציעים את אותם שירותים כמו רואי חשבון שעובדים בחברות, כמו הכנת דוחות כספיים והחזרי מס, אך בשיעור נמוך יותר. מי שמתמחה בסוג שירות אחד, כגון הכנת מס או מימון תאגידי, עשוי לגבות יותר מאלה המציעים שירותי ראיית חשבון כלליים.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!