רואה חשבון קריפטו – כמה מס צריך לשלם על רווחי קריפטו?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אם אתם מפיקים רווחים ממטבעות דיגיטליים (קריפטו) דעו שהרווח חייב במס. החוק בישראל מחייב את כל סוגי ההכנסות בדיווח ותשלוםזה הזמן לפנות אל רואה חשבון קריפטו ולקבל הסבר מלא. נדגיש שזהו תחום חדש כך שמרבית רואי החשבון אינם שולטים בו או מכירים את חוקי המס. מס. על מנת שלא להיות מופתעים כאשר תקבלו הזמנה לחקירה, קנס גבוה או דרישת תשלום, יש להסדיר מראש את הדיווחים ואת תשלום המס. לא בטוחים כמה צריך לשלם, איך או מתי? זה הזמן לפנות אל רואה חשבון קריפטו ולקבל הסבר מלא. נדגיש שזהו תחום חדש כך שמרבית רואי החשבון אינם שולטים בו או מכירים את חוקי המס. אי ידיעה שלכם או של רואה החשבון שלכם אינה פוטרת אתכם מעונש. תהיו אתם חכמים יותר ותפנו אל רואה חשבון קריפטו מיד כאשר אתם מתחילים לראות רווחים.

איך מדווחים על רווחים מקריפטו?תהיו אתם חכמים יותר ותפנו אל רואה חשבון קריפטו מיד כאשר אתם מתחילים לראות רווחים.

כל סוגי הרווחים שמופקים מקריפטו חייבים במס. כללי הדיווח ברורים אך המציאות שמשתנה ללא הרף הופכת את התהליך למורכב. עדכונים טכנולוגיים בתחום הקריפטו משנים את פני הדברים לעתים קרובות כך שהמשקיעים אינם בטוחים כיצד עליהם לפעול. רשויות המס מצדן מביטות בחשדנות על המשקיעים במטבעות דיגיטליים (הם בטוחים שכולנו מנסים להעלים מס ורווחים) וחוקרות היטב כל פעולה. אתם כמשקיעים נבונים יודעים שאסור להסתבך עם רשויות המס! אי הבנה של החוק עשויה להכתים את שמכם הטוב במס הכנסה ולגרור צרות צרורות.

בשביל מה אתם צריכים רואה חשבון קריפטו?בשביל מה אתם צריכים רואה חשבון קריפטו? דיווח מדויק למס הכנסה על רווחי קריפטו

  1. דיווח מדויק למס הכנסה על רווחי קריפטו
  2. חישוב רווחי קריפטו
  3. הגשת דוח שנתי
  4. הסדרת דיווחים רטרואקטיביים (אם צריך)
  5. ניהול התקשורת מול מס הכנסה
  6. הקטנת הכנסות בהתאם לזכאויות בחוק
  7. קיזוז הפסדי הון

חשוב להדגיש שאין צורך ברואה חשבון נפרד בעבור ניהול השקעות קריפטו. אתם צריכים בסך הכול רואה חשבון אחד מקצועי ומנוסה שמסוגל לתת לכם מענה מלא. רואה חשבון קריפטו משמש רואה חשבון לכל סוגי העסקים וההשקעות. אם יש לכם כמה מקורות הכנסה חשוב לעדכן בכך את רואה החשבון בהקדם בכדי לאפשר לו לבצע תיאום מס וקיזוז.

יש לי כבר רואה חשבון אבל הוא לא מבין בקריפטו, מה עושים?רואה חשבון קריפטו משמש רואה חשבון לכל סוגי העסקים וההשקעות. אם יש לכם כמה מקורות הכנסה חשוב לעדכן בכך את רואה החשבון בהקדם בכדי לאפשר לו לבצע תיאום מס וקיזוז

אם רואה החשבון הנוכחי שלך אינו מסוגל לספק מענה מלא אתה מתבקש לבחור בין החלפת רואה החשבון הנוכחי בחדש או בשכירת שירותי רואה חשבון קריפטו לייעוץ נקודתי. עבור לקוחות שמיוצגים ע"י רואי חשבון אחרים ואינם מעוניינים להפסיק את הייצוג, רואה חשבון קריפטו יספק מענה נקודתי לחישוב רווחי ההון, הכנת טופס 1399, ייצוג מול רשויות המס בנוגע לרווח שהופק ממטבעות דיגיטליים.

איך רשויות המס עוקבות אחרי עסקאות במטבע קריפטו?

הדו"ח השנתי כולל היום סעיף ייעודי בו אתם מתבקשים לציין האם אתם מבצעים מסחר במטבעות דיגיטליים. יש לרשויות המס את הדרך לאתר ברגע שכירים בעלי הכנסות גבוהות ועצמאיים שמציגים לפתע נתונים חריגים. דיווח יזום שלכם על כל ההכנסות עתיד לחסוך לכם צרות צרורות. עם רואה חשבון קריפטו כל ההכנסות שלכם ישולבו יחד תוך מיצוי מלא של כל הזכויות לקיזוזים ונקודות זיכוי במס.

רשויות המסים בארץ ובעולם דורשות מהבנקים לדווח על תנועות חריגות בחשבונות בנק. אם תבצעו העברת כספים בסכום גבוהה בארץ או בחו"ל, הבנק מתבקש לעדכן את רשויות המס ואתם עשויים לקבל מהם הזמנה לחקירה או בירור. רשויות המס אוספות את המידע מהבנקים במטרה לחשוף סוחרים במטבעות קריפטו שמנסים להתחמק מתשלום מס ואינם מדווחים על הרווחים כנדרש בחוק.

איך מחשבים מס רווח על מטבעות דיגיטליים?

רואה חשבון קריפטו יספק מענה נקודתי לחישוב רווחי ההון, הכנת טופס 1399, ייצוג מול רשויות המס בנוגע לרווח שהופק ממטבעות דיגיטליים.

נכון להיום רווחים שהופקו מסחר במטבעות דיגיטליים נחשבים כרווחי הון ויש לדווח עליהם. רווח הון מחויב ב-25% מס כאשר קיימת אפשרות לקזז הפסדים. הטפסים המיועדים לדיווח על מסחר במטבעות דיגיטליים הם : טופס 1399י וטופס 1399ח. רואה חשבון קריפטו ימלא בעבורכם את הטפסים, יגיש אותם וינהל את כל ההתקשרות מול רשויות המס.

מה עושים כאשר מטבעות קריפטו הן מקור הכנסה ראשי?

אם מטבעות קריפטו הן העיסוק העיקרי שלכם יש להגדיר את ההכנסה מהמסחר כמשכורת לכל דבר. משמעות הדבר היא שהמס על ההכנסות יחשב כמס שולי שמגיע כמעט ל-50%. זהו החשש של אותם אנשים שעוסקים במטבעות קריפטו כעיסוק ראשי. רואה חשבון קריפטו יידע כיצד לתת מענה מדויק לאותם מקרים ולבצע חישובים להפחתת גובה המס.

איזה משרד רואה חשבון מתאים לטיפול ברווחי קריפטו?הבחירה החכמה תהיה רואה חשבון קריפטו עם ניסיון ספציפי, שירות אישי, מענה מהיר, זמינות לקבלת לקוחות חדשים ומחירים הוגנים.

מסחר במטבעות קריפטו נחשב לתחום חדש. מעטים הם רואי החשבון שמתמחים בתחום בארץ ובעולם. אתם משקיעים משאבים רבים במסחר בקריפטו ומגיע לכם לקבל ייעוץ מקצועי שיוביל להחלטות נכונות עם דגש על מיצוי מלא של כל הזכויות שלכם מול רשויות המס. הבחירה החכמה תהיה רואה חשבון קריפטו עם ניסיון ספציפי, שירות אישי, מענה מהיר, זמינות לקבלת לקוחות חדשים ומחירים הוגנים.

משרד רואה חשבון שמתאים למשקיעי קריפטו הוא משרד ששם דגש על השירות ללקוח ודואג לעשות מעל ומעבר בכדי להבטיח שאתם תקבלו את כל מה שמגיע לכם ותשלמו מס מינימלי.

 

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!