תעריף שכר טרחה רואה חשבון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

שכר טרחה רואה חשבוןשכר טרחה רואה חשבון

שכר טרחה הוא העמלה השנתית שגובה יועץ פיננסי עבור ניהול חשבון השקעות. העמלה מתבטאת בדרך כלל כאחוז שנתי מיתרת החשבון או כסכום דולר קבוע לכל חשבון. שיעור העמלה עשוי להיות קבוע או משתנה, בהתאם להסכם בין היועץ הפיננסי ללקוח.

שיורתי רואה חשבון הוא שירות שעוזר לך לבצע את כל עבודת הנהלת החשבונות שלך במקום אחד. כדי לדעת מהי העלות של השירות. רואה החשבון ירצה לדעת את הפרטים שלך ויראה כמה אתה יכול לחסוך עם חישבו תעריף מיסים. במהלך התחקיר למאמר זה נתקלתי ברואי חשבון רבים המציעים הנחה של 15% לסטודנטים, בוגרים טריים ומורים.

מהו רואה חשבון?

רואה חשבון הוא אדם שמכין ובוחן רישומים פיננסיים עבור עסק או ארגון אחר. רואה חשבון שכ”ט הוא כזה שגובה מלקוחות על בסיס הזמן שלוקח להשלמת משימה או פרויקט, בדרך כלל לפי שעה. אתה צריך להיות בעל הבנה בסיסית בחשבונאות וכספים כדי להיות רואה חשבון מוסמך.

הכישורים להפוך לרואה חשבון מוסמך מוסדרים על ידי האיגוד של רואי חשבון בישראל. כדי להירשם לאיגוד כשותף או כחבר, עליך לעבור את הבחינות המקצועיות שלהם. תפקידו של רואה חשבון שכר טרחה הוא לחשב ולגבות עמלות עבור שירותים שניתנו, כגון ייעוץ לגבי החלטות השקעה, הכנת מס והכנת דוחות כספיים. רואי חשבון בתעריפים שונים מתוגמלים בדרך כלל על בסיס שעתי או יומי. הם עשויים גם לקבל פיצוי על מספר השעות שהם השקיעו בשבוע או בחודש.

חישוב תעריף שכר הטרחה יבצע חישוב על סמך התעריף השעתי שלו, משך הזמן המושקע במשימה וכל גורם רלוונטי אחר. לדוגמה, אם הם צריכים לעבוד שעות נוספות או לבצע מענה חירום לבקשת הלקוח, הם עשויים לגבות יותר. תעריפי העמלות מחושבים בדרך כלל לשעה עם תעריפים גבוהים יותר עבור משימות מסובכות יותר

 עמלת רואה חשבון

שיעור עמלה הוא אחוז הרווח שגובה איש מקצוע עבור שירותיו. חשב תעריף שכר טרחה מחשב את תעריפי שכר הטרחה לעובדי הארגון. התעריף משתנה בהתאם למקצוע, ההתמחות והניסיון. לדוגמה, משרד רואי חשבון עשוי לגבות תעריפים הגבוהים ב-25% מאלה שגובים רואי חשבון עצמאיים שעובדים בעצמם. שכר הטרחה הממוצע לשעה עבור רואי חשבון הוא 400 ש”ח לשעה. בהקשר של הנהלת חשבונות, שיעור שכר טרחה הוא אחוז קבוע המוחל על סכום כסף על מנת לחשב את העלות.

ניתן לקבוע את תעריף  עבור שירותי רואה חשבון בשתי דרכים: או בחישוב או במשא ומתן.

  1. תעריף אגרה מחושב:

תעריף העמלה המחושב מחושב לפי הזמן, המורכבות והערך הכרוכים במשימה ואשר יש לבצע ולאחר מכן להגדיל באחוז מסוים.

  1. תעריף עמלות במשא ומתן:

תעריף השכר מתנהל במשא ומתן בין רואי החשבון ללקוחותיהם לפני תחילת עבודה על כל משימה או פרויקט שעל הפרק, תוך פירוט בדיוק מה ייעשה וכמה זה יעלה להם מבחינת שכר הטרחה עבור השירותים שלהם לפני המשך עבודה על את המשימה או הפרויקט המסוים בהישג יד. התעריפים משתנים בהתאם לעבודה שרואה חשבון עושה, הענף שבו הוא או היא עוסקת וגודל המשרד.

רואי חשבון שונים גובים תעריפים שונים עבור השירותים שלהם. תעריף העמלה יכול להשתנות בהתאם לסוג העבודה שהם עושים, כמה גדול החברה שלהם, ואיזה תעשייה הם נמצאים. לדוגמה, חברות קטנות יותר עשויות לגבות פחות מאשר גדולות יותר, כי יש להן פחות עלויות לכסות. העמלה השנתית הממוצעת לרואי חשבון היא 10000 ש”ח כך שתוכלו לצפות לשלם כ-200 שח לשעה אם תלכו עם חברה קטנה יותר שגובה תעריפים נמוכים יותר. זה ישתנה בהתאם לצרכים שלך אבל חשוב למצוא רואה חשבון שמתאים באמת לצרכים שלך ולא מישהו שגובה תעריף גבוה יותר ללא סיבה.

שכר טרחה רואה חשבון: תעריפי שכר הטרחה משתנים בהתאם לעבודה

תעריף שכר טרחת רואה חשבון הוא שכר הטרחה שגובה רואה חשבון עבור מתן שירותים מקצועיים.

מאמר זה מדבר על חשיבות הכרת תעריף שכר הטרחה של רואה החשבון שלך, מדוע כדאי לדעת את שיעורי שכר הטרחה של רואי החשבון חלק גדול מניהול העסק הוא מעקב אחר ההוצאות וההכנסות, הכולל לדעת כמה אתם משלמים שכר טרחה לרואה חשבון. הכרת תעריפי שכר הטרחה של רואי החשבון שלך עוזרת לך להבין כמה זמן הם משקיעים בחברה שלך, מה שיאפשר לך לאמוד את רמת המחויבות שלהם.

זה גם מאפשר לך להבין טוב יותר את הזמן שהם מבזבזים על לקוחות אחרים או פרויקטים שיש להם בהישג יד, מה שעשוי לקחת זמן יקר עבור העסק שלך. בחלק זה דנו בשיעור שכר הטרחה לרואי חשבון. ישנם גורמים רבים שקובעים כמה רואה חשבון גובה מלקוח כולל הניסיון והכישורים שלו, כמו גם מיקומו ותחום התמחותו. למשרדי רואי חשבון יש בדרך כלל תעריפים בהתאם לסוג הלקוח, אך תעריפים אלה עשויים להשתנות מעת לעת. לדוגמה, רואי מס בדרך כלל גובים לפי שעה בעוד אלו המתמקדים בשירותי הנהלת חשבונות עשויים לגבות לפי פרויקט.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!