הכירו את תהליך התכנון הפיננסי החכם

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

מרוויחים בסדר, והפרנסה לא רעה, אבל בכל זאת לא מצליחים לסגור את החודש בלי מינוס? רוצים לחסוך אבל לא מצליחים לעשות זאת בפועל? אם כך, תכנון פיננסי זה בדיוק מה שאתם צריכים.

מהו תכנון פיננסי אסטרטגי?

התכנון הפיננסי נועד לספק מענה לצורך בתכנון העתיד הפיננסי, בחיסכון כספי ובכלים לקבלת החלטות מושכלות יותר אודות הפעילות הכלכלית והעסקית שלכם. וזאת כאשר התכנון הפיננסי הוא למעשה תכנית חיסכון מוגדרת מראש, אשר קובעת ומפרטת את המטרות והיעדים הכלכליים שלכם לטווח הרחוק, ואת הדרכים והאמצעים להשיגם.

מה היתרונות של תכנון פיננסי?

מחקרים בתחום מוכיחים כי משפחות המחזיקות בתכנית פיננסית כתובה ומסודרת, המבוססת על מטרות ויעדים מדידים, והמגדירה את אופן הפעולה לשם השגתם, ומשפחות אשר מתנהלות על פי תכנית זאת, מגיעות לשווי נטו הגבוה פי 3 ממשפחה רגילה, שאינה פועלת לפי תכנית פיננסית אסטרטגית. כלומר, התכנון הפיננסי מאפשר לכם לתכנן תקציבים בחוכמה, ולהגדיל את תזרים המזומנים ואת החיסכון הכלכלי שלכם.

כיצד מתבצע הליך תכנון פיננסי?

התכנון הפיננסי הוא הליך המתבצע למעשה ב-6 שלבים מרכזיים, שהם:
1. תיאום ציפיות – כמו בתחומים אחרים בחיינו, לתיאום הציפיות יש השפעה רבה על מידת ההצלחה של התכנון הכלכלי. ולכן, חשוב להתחיל מתיאום ציפיות, לפני קביעת התכנית הפיננסית.
2. איסוף נתונים והגדרת מטרות מדידות – לאחר תיאום הציפיות, כדאי לאסוף נתונים מתאימים, כמו מידע על הנכסים, ההכנסות וההוצאות שלכם, המטרות הפיננסיות שלכם לעתיד וכו'. לאחר מכן, המתכנן הפיננסי צריך לדאוג לריכוז מידע חשוב כמו פרטי חשבון בנק, דו"חות כלכליים, תכניות חיסכון שיש ברשותכם, פוליסות ביטוח אשר בבעלותכם ועוד.
3. גיבוש תמונת מצב כלכלית – בשלב זה על המתכנן לבצע ניתוח מעמיק ובעל היקף רחב, אודות מצבכם הפיננסי. וזאת כדי להעריך את הפער הקיים בין מצבכם הכלכלי לבין היעדים הפיננסיים שלכם. בשלב זה על המתכנן גם לבחון את תיקי החסכונות שלכם, ולהעריך הזדמנויות לחיסכון במיסים או בדמי ניהול.
4. פיתוח התוכנית הפיננסית והצגתה – בשלב פיתוח התכנית, על המתכנן הפיננסי להציג לכם את מסקנותיו, וכן תרחישים שונים המבוססים על האלטרנטיבות שעומדות לרשותכם, תוך הצגת היתרונות והחסרונות של כל אפשרות המוצעת לכם.
5. הוצאה אל הפועל של המלצות המתכנן הפיננסי – אחרי בחירת האסטרטגיה הכלכלית, על המתכנן לתרגם אותה לתכנית פרקטית מסודרת ומפורטת, אותה עליכם להוציא אל הפועל.
6. מעקב ושיפור התכנית במקרה הצורך – בשלב האחרון, לאחר תחילת יישום עקרונות התכנית בפועל, נרצה לעקוב אחר הביצועים, לנתח את התוצאות ולבדוק מה ניתן לשפר.

איך לבחור מתכנן פיננסי?

רוצים לבחור מתכנן פיננסי? אם כך, הגיע הזמן שתכירו את חברת Life Goals – שלרשותה עומדים המתכננים הפיננסים הכי טובים בארץ, ואשר נחשבת לחברה הכי מובילה בישראל בתחום זה. החברה מציעה לכם תהליך תכנון פיננסי חכם ומתקדם מתמיד, שיוביל אתכם להשגת המטרות שלכם. ולכן, אין ספק שכדאי לכם לבחור בה אם אתם מעוניינים בבניית תכנית פיננסית.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!