להתנהל נכון מול רשויות המיסים בישראל

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

לא מעט חברות ועסקים מתנהלים בצורות מגוונות מול רשויות המיסים וכך כל התשלומים הנדרשים עוברים ומבוצעים כמו שצריך ועל פי לוחות זמנים ברורים. מכיוון שמדובר בסכומים גבוהים של כספים ובעיקר מכיוון שיש איש מקצוע שמרכז את כל נושא הכספים בארגונים נוקטות הרשויות את כל הפעולות הנדרשות על מנת לוודא שכל פעולה מבוצעת באישור ובדרך הקלה והנוחה ביותר. מכיוון שלחברה יש חשבון בנק שצריך להיות מחויב בכל התשלומים הנדרשים הרי שצריך להקים הרשאות שונות כדי שהתשלומים יעברו בצורה אוטומטית ולא יהיה צורך להתעסק בהם מדי חודש בחודשו. דרך אתרי האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה או מע"מ אפשר להשיג את כל הטפסים הנדרשים, למלא אותם ולהגיש על פי הדרישות הספציפיות של כל גוף.

טופס חשוב שכדאי לדעת עליו

על מנת לאפשר להוראות קבע לעבור מחשבון הבנק של הארגון אל אותם גופי מיסים של המדינה צריך איש המקצוע הפיננסי למלא טופס 4480 הרשאה לחיוב חשבון, שזהו הטופס המתאים שחותם עליו מי שאמון על הנושאים הכספיים של החברה. הכוונה בטופס זה היא הקמת הרשאה לחיוב קבוע במקרה שבו פועלים מול מי שמייצג את הארגון – איש כספים או רואה חשבון חיצוני. הוא זה שיידע בדיוק מה לעשות ואיך לוודא שכל התשלומים מבוצעים כמו שצריך ללא תקלות וללא פיגורים בתשלומים. ברוב המקרים לא יהיה בתוך הארגון איש מקצוע מעולם הפיננסים והכספים שיהיה מספיק בקיא בכל התחומים שתחת האחריות שלו ולכן יגויס לצורך זה משרד חיצוני שייצג את החברה אל מול רשויות המיסים. מכאן שטופס זה יהיה נכון ומתאים במקרה זה ולכן חשוב שהוא יהיה מלא כראוי ומוגש לרשויות המיסים על מנת שתהיה להן גישה לחשבון הבנק ואפשר יהיה למשוך משם את התשלומים על בסיס קבוע.

החשיבות של עבודה תקינה ורציפה מול מוסדות המדינה

אין זה פשוט להתחשבן עם גופי המדינה השונים ולכן לכל הפחות צריך לדאוג להקל על התהליכים כמה שרק אפשר. הקמת הרשאות לחיוב קבוע של חשבון הבנק מקלה על ההתנהלות הפיננסית של כל הגופים ובזכות רשת האינטרנט ניתן לבצע אותה די בקלות ובמהירות. רואי חשבון שעובדים עם חברות גדולות יהיו בעלי ניסיון בהקמת הרשאות כאלה והם יידעו בדיוק אילו אנשי מפתח בארגון צריך יהיה להחתים על הטפסים או לקבל מהם אישור לצורך הקמת ההרשאות. מדובר בסכומי כסף גבוהים שהארגון יצטרך לשלם מדי חודש או אחת לחודשיים ולכן הקמת ההרשאות בצורה מסודרת ומוסדרת תקל על ההתנהלות ותחסוך מכל הצדדים לבצע את החיוב כל פעם מחדש באופן ידני. מי שמייצג חברות גדולות ומורשה לבצע פעולות בנקאיות יכיר את כל הטפסים המיועדים לשם כך.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!