מדוע כדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

אנו חיים בעידן דיגיטלי. עידן של אינטרנט, עידן של רשתות חברתיות, עידן של זומים, עידן של קניות אונליין. עידן של כאן ועכשיו. בנוסף, אנחנו מניעים תהליכים שהמטרה שלהם היא ליצור עולם טוב יותר. בריא יותר. ירוק יותר. מטיב יותר איתנו עם הסביבה. מצד אחד יערות שלמים נכרתים לצורכי מסחר, מצד שני מקימים בתי מלון טבעוניים. מצד אחד מזהמים את הסביבה שלנו עם תהליכי ייצור נפט ואנרגיה, מצד שני דוגלים בבנייה ירוקה ואקולוגית. מצד אחד מתפילים מים מזוהמים מצד שני הורגים חיות לצורכי מאכל ואופנה. אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו חייבים לחשוב ירוק יותר, נקי יותר, אחרת לא יישאר כאן כלום. אז בשורות הבאות בחרנו להציג בפניכם את כל הסיבות מדוע צריך וכדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית בנוסף לכך שמדובר בתהליך ירוק, תהליך התומך בסביבה שלנו ומסייע לחסוך כריתה של מאות אלפי עצים ברחבי העולם. פחות נייר, יותר ירוק.

 

נוחות ומהירות

בתור בעלים של עסק, ארגון, חברה או עמותה הזמן שלכם וודאי יקר. כל כך יקר שהייתם אולי אפילו מוכנים לשלם עבור עוד כמה שעות ביממה, רק כדי שתוכלו להספיק לעשות את כל מה שאתם צריכים. אז במקום לכתוב הצעות מחיר ביד ולשלוח אותם אלוהים יודע איך, במקום להפיק קבלות ולחכות לדואר ישראל, פשוט תתייעלות ועברו לתוכנה פשוטה שקוראים לה חשבונית ירוקה. זה יחסוך לכם המון זמן, יאפשר לכם להתנהל בצורה נוחה ולאגד את כל המסמכים, הדוחות והחשבוניות שלכם במקום אחד. צריכים חשבונית של לקוח? פשוט מזינים את שם הלקוח ועולות לכם כל החשבוניות שלו לפי תאריכים, סכומים וכדומה.

 

נוח יותר לראות ולנהל את החשבוניות

במקום לדפדף בקלסרים, לעלות על סולם ולחפש את הקלסרים של שנה שעברה, במקום לצאת למחסן ולהזיע בחום, יש לכם את כל מה שאתם צריכים בלחיצת כפתור אחת. קוראים לזה חשבונית ירוקה. בצורה נוחה ופשוטה כל המסמכים שלכם מתוייקים ואתם יכולים לשלוף כל מה שאתם צריכים ברגע אחת. התוכנה גם מאפשרת לכם להוציא דוחות מסודרים לצורך הנהלת חשבונות כמו דוחות רווח והפסד, דוח הוצאות, דוח תקבולים וכדומה.

 

תורם למיתוג ומקצועיות

ברגע שיש לכם חשבונית ירוקה, יש לכם גם לוגו, יש לכם גם חתימה דיגיטלית וזה נראה הרבה יותר טוב בעיני הלקוחות שלכם ובעיני הספקים שלכם ובעיני כל מי שאתם עובדים איתו. עסק מוצלח הוא עסק שמכבד את עצמו ושומר על מיתוג ושיווק אחיד.

 

אפשרות להוצאה מיידית בעת רכישה בדיגיטל

אם יש לכם חנות דיגיטלית שאתם מוכרים בה מוצרים או שירותים ללקוחות שלכם, בכל פעם שמתבצעת רכישה דרך החנות שלכם, תישלח חשבונית ללקוח באופן אוטומטי בלי שתצטרכו לעשות שום דבר. המערכת תשמור את כל החשבוניות והקבלות ככה שתוכלו להישאר במעקב.

 

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!